Hakutulokset

1. K

Toiveena vauva 2017-2018

Voi ei, tosi paljon jaksamista :( ota oma aika ja kuuntele sydäntä, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin.
  2. K

Toiveena vauva 2017-2018

Kyllä se vaan aina tuo hymyn huulille, kun täällä käy lueskelemassa ja on tullut uusia plussia testeihin. Ihanaa naiset :love: Mulla ei oo aavistustakaan mikä dpo nyt on, maanantaina lämmöt oli noussut selkeästi joten kai se ovis on ollu joskaan en tiiä millon kun tuntu, että limailut yms jatku...
  3. K

Toiveena vauva 2017-2018

Kysymykseen en osaa vastata mutta toivon kovasti, että ois tärpänny teillä jo! :)
  4. K

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea plussanneille! Ja kovasti hermoja ja tsemppiä piinailijoille! Hirveästi jännittää myös inssiin menijöiden puolesta :love: Mulla on ollu jotenkin tosi huojentunu olo inssin peruuntumisen jälkeen ja tällä hetkellä olo on semmoinen, että taidetaan lykätä sen aloittamista vielä parin kierron...
  5. K

Toiveena vauva 2017-2018

Mä oon nyt syönyt macaa sen piristävän vaikutuksen vuoksi, on nimittäin letrojen alotuksen jälkeen ollu olo ko puolikuolleella. Jatkuvasti hirveä väsymys! Tässä kierrossa oon hakenu myös greippimehun apuun koska mulla se selkeästi vaikuttaa..öö..no kelien liukkauteen :D Sitä oon nyt pohtinut...
  6. K

Toiveena vauva 2017-2018

Omaa napaa, lääkärin ultrassa käyty ja 10millin folli jo löytyki..mutta mutta, eiköhän meidän tuurilla ole labrassa laitteet hajonneet, joten ei saada niitä hoitojen edellyttämien hiv- ym. Testien tuloksia ja näin ollen inssin alotus siirtyy seuraavaan kiertoon. Aluksi oli kyllä tosi pettynyt...
  7. K

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitokset! Ja peukut pystyssä myös teidän hoitoihin! :love: Miehen kanssa tuossa jo mietittiin, että aika ihana ja toisaalta kamala kuukausi edessä, yhtä suurta odotuksen odotusta vaan! :D
  8. K

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea Mayalle :love: Ja pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille :cry: Täällä kp3, en osaa puhelimella väriä vaihtaa ja tietokoneelle siirtyminen tuntui aivan ylivoimaiselta :ROFLMAO: Varattu aikaa ultraan jotta suunniteltu inssipäivä varmistus. Kovasti oon päättänyt, että tämä kierto menee...
  9. K

Toiveena vauva 2017-2018

Kolme kiertoa oon syönyt. Eka kierto meni oppikirjojen mukaan mut tää kolmas on ollu kyllä aivan hirveä. Ens kierrossahan meillä oli tarkoitus mennä inssiin ja nyt kyllä jännittää, et jos pitääkin sit pitää joku tauko letrossa eikä päästäkään siihen.. Vaihdettiinko sulla clomeihin?
  10. K

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea fabula! :) Täällä ei kurjuutta kummempaa, eilen alko oikealla alhaalla kunnon tuikinnat ja niinpä sieltä taas pärähti ovistestiin plussa. Tässä kierrossahan se on kolme kertaa jo ollu plussalla ja siitä aina haalistunu viivat.. Taidan heittää vesilintua noilla ovistesteillä ja jättää...
  11. K

Toiveena vauva 2017-2018

Toivottavasti kaikki menis nappiin, olisi todella jo teidän "vuoro" saada viivoja testiin! Kovasti jaksamista (y) PeeÄs. Eikö tällä palstalla ollu joskus vuonna kivi (eli 2007) semmoinen halaava hymiö? Mihin se on hävinny o_O se olisi kyllä usein tarpeen :)
  12. K

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea lumirinsessa! Ihanan paljon on jo elokuunkin listassa plussanneita :love: Ja kiitokset tanjuskalle, kun aina jaksat listoja päivittää :) Testasin maanantaina kun siitä ekasta ovisplussasta laskettuna oli dpo13. Negaa näytti testiajalla, kuivana taas haamu mut luulen et mulla taitaa nuo...
  13. K

Toiveena vauva 2017-2018

Peukut pystyssä, että saat kaks viivaa! :)
  14. K

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea plussanneille! :love: Ja -dino-:lle voimia, se on aika raskas paikka kuulla mutta toisaalta on mahdollisuus saada apuja kun tiedetään missä vika. Mä oon itkeä tihruttanu päivän miehelle, että oon ihan loppu tähän koko hommaan.. Sillon pari päivää takaperin pc anto viivanpaikkaa ja tänään...
  15. K

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea mippis plussasta! :love: Pakko myöntää, että kärsivällisyys riitti vaan työpäivän loppuun ja kun kotiin tullessa oli raskauskeijun paketti saapunu, niin testailuksihan se meni :D no hullua hurskaammaksi en tullut, hyvällä mielikuvituksella viivanpaikka ja huippuhyvällä mielikuvituksella...
  16. K

Toiveena vauva 2017-2018

No kovasti yritän malttaa edes sunnuntaihin mutta tuskin onnistun :D
  17. K

Toiveena vauva 2017-2018

Oli tultava lisäämään vielä, että jottei elämästä puuttus jännitystä niin keksin ruokkiksella pissata ovistikkuun (koska oon hullu testailijanainen, eikä r-testejä ollu :ROFLMAO: ). Näin dpo8 oli jännä saada niin tummanpuhuva viiva ettei tosikaan.. Aika vaikeaa tämä mun "en toivo...
  18. K

Toiveena vauva 2017-2018

Yleensähän mulla on tuo paine tullut sillon kun vuotokin, mut tää kierto on ollu niin sekasin muutenkin että oon aatellu ettei oo ihme vaikka mitä sattuu oireita tuliski. Mutta oishan se tietysti ihanin vaihtoehto, että ne oireet raskaudesta kertoisi muttei uskalla enää edes toivoa kun...
  19. K

Toiveena vauva 2017-2018

Oon ihan seonnut laskuissa jo mut vissiin nyt ois dpo8. Mies on taas kerran ihan vakuuttunut, että tärpänny on. Koitin varovasti huomauttaa, että tässä kierrossa mahdollisuudet on niin minimaaliset, ettei kannata suuremmin innostua. Kuulemma on satavarma asia, kun oon "erilainen kuin yleensä...
  20. K

Toiveena vauva 2017-2018

Mä käytin yhdessä kierrossa tuota Royal geleetä ja kierto veny 59 päivää pitkäksi, en uskaltanut toista kertaa kokeilla :D

Yhteistyössä