Hakutulokset

1. E

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onnea plussanneille! Itsellä Dpo 3 ja tuntuu että päivät ei kulu ja odottaa vaan että pääsisi testaamaan:) vaikka sitä tietää taas putoavansa korkealta...
  2. E

No miten sun aiemmat plussat? Onko tulleet ajoissa tai siis oletko testannut ajoissa? Itse olen kanssa suurperheellinen ja aiemmista oon saanut haamuja ajoissa jotka sitten tummentuneet. Viimeksi km ensin sain plussan ja viikon aikana se tummui ja sitten viikon lopulla alkoi haaleat ja sitten...
  3. E

Mut jos hätäisenä testaa kp 26/32 negan niin onko mahiksia vielä plussaan? En testannut tässä kierrossa ovista mutta kuvittelen tunteneeni sen kp 16/17. Oireita ainakin olis.... Ps.Mulla on edelliset alkaneet "kerta ilman ehkäisyä" ja ei ole ollut km mut nyt on 10 kierto yritystä takana ja yksi...
  4. E

Kuvia plussatesteistä

Onnea Maijamehi:heart:
  5. E

Suurperheelliset Odottajat

Tervetuloa ja onnea kovasti Kuudes Ihme:heart: Luin myös jännittävän tarinasi ihan tippa linssissä... Minkä ikäisiä lapsia sulla on?
  6. E

Nostan jotta pino pysyy pinnalla! Tulkaa kertomaan mitä kuuluu!!
  7. E

Äipyli,tervetuloa:flower:Niin se elämä välillä yllättää,yht`äkkiä huomaa ettei autossa olekaan riittävästi paikkoja:DTai ainakin aivan täys autollinen... Liljan äippä ,olit vaihtanut ihanan kuvan profiiliin=)Onnea tulevaan r-ultraan!:heart: Elysee
  8. E

Onnea HotMilk:heart: ja kylläpä sinä MLM olet jo pitkällä raskaudessa:O:heart: hurjaa miten aika kuluu....
  9. E

Tämä ompi pinkan nostoa kakkos sivulta.... Mitä kaikille kuuluu?
  10. E

Justiinsa näin HotMilk,raskaana sitä jollei toisin todisteta ja niinhän ei todisteta:hug:Mihinkäs muuten sun la sijoittuu,touko vai kesäkuulle? Oliivittarelle mukavaa neuvola käyntiä !Jännä äitiyskortti jos la tiedot puuttuu:) Meillä vanha lasten neuvolan täti(nyt muutettu ja en oo nähnyt...

Yhteistyössä