Hakutulokset

1. R

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Voi @lullaby , tsemppiä sinne paljon kiinnittymiseen! ja tuo kusihätä, se on ihan kamalaa siinä siirrossa :D @Blob , eikä :( voimia niin paljon!
  2. R

Pikaisesti pyörähdän..verikokeista, ainakin Prolaktiini pitää ottaa 9-10välillä. Ei seksiä, tissien hiplailua eikä urheilua/saunomista. Käsitin ettei vrkt ennen kokeen ottoa.
  3. R

HOI Jännitysniskasta kärsivät oireita pinoon!

Mulla todettiin 2v sitten jännitysniska. Sen vaivat helpottivat fysioterapialla ja elämäntilanteen helpottuessa. Sanokaa, että nämäkin oireet kuuluvat jännitysniskaan. Murehdin kasvaimia yms :( Oireet: - Musta piste näkökentässä + nokisade - huimaus -epätodellinen olo -väsymys - näkö jotenkin...
  4. R

Mielenkiinnosta kyselen, millaisia määriä olette Gonal F pistäneet? Mikä on se maksimi?mulle määrättiin seuraavaan kiertoon 350 ja tuntuu aika suurelta määrältä. Mitä sitten jos ei silläkään määrällä lähde munasarjat tekemään tulosta? Täällä ollaan pikku hiljaa toivuttu hoidon keskeytyksestä...
  5. R

Voi ei, voimia suruun @MaiMei ! Mulla myös oli joulukuussa kkm :( Mulla oli tänään eka ultra, GonalF mennyt nyt 4pv 200Iu. Eipä ollut kuin muutama hyvän kokoinen munasolu ja pari pienempää. Yhdessä lääkärin kanssa päätettiin laittaa tämä hoito jäihin. Turhaa tuhlata hoitokertaa. Ens kierrossa...
  6. R

@Domi , kyllä olen saattanut huudella :D tai sitten ekan hoidon yhteydessä täällä roikkunut :) reason #5/16 #2.lapsi #endometrioosi+kohdun rakennepoikkeama # 2. IFV @lullaby okei, jotenkin tuntuu että oma amh 2.4 on matala, koska ikää vasta 28. Noh, näillä mennään :) Mulla kans tykitetään nyt...
  7. R

Kokemuksia keskenmenosta?

Mulla km rv 8+4. Rv 6+ alkoi kova vuoto (edellisessäkin synnytykseen johtaneessa raskaudessa oli) ja kävin näytillä. Vauva voi vuodosta huolimatta hyvin. Massiivisia vuotoja tuli useampana päivänä ja aina kuitenkin vauva oli elossa. Sitten eräänä kontrolliultrakertana todettiinkin, että sykettä...
  8. R

Moi! Nyt on mun aika tulla tähän ketjuun. Mulla tänään kp 2 ja Gonal F 200iu tuikattu mahamakkaraan. Vähän vaihtelevin tunnoin lähdetään tähän hoitoon. Vastoinkäymiset ja tuo keskenmeno kyllä verottaa osansa. Taustasta sen verran, että mulla endometrioosi ja siksi vuosien luomuyritykset eivät...
  9. R

Lapsettomuushoidot/keskenmeno. Vertaistukea!

Kiitos @Gerbera_81 kun jaoit kokemuksesi! Ei ole helppo matka ollut teilläkään, mutta ihanaa että nyt kuitenkin on onnistanut! Paljon onnea! Mä myös olen ollut pitkällä saikulla silloin lapsettomuushoitojen alussa. Inssit ei onnistuneet ja silloin kamelin selkä katkesi. On se lapsettomuus...

Yhteistyössä