Hakutulokset

1. R

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Voi ei @maljakko, voimia paljon! Täällä @lullaby ! Mulla tulee unettomuutta näistä hormonilääkityksistä, toki varmaan stressikin osasyyllinen. Sitten kun ei saa nukuttua, niin mulla iskee vielä jännitysniskaoireet päälle. Mulla on nyt sellanen oire, ilmeisesti lugesteroneista. Siis...
  2. R

@Siida , mä myös osallistuin siihen tutkimukseen ja tuli Pregnyl. Kai sä voisit kieltäytyä tutkimuksesta ja pyytää saada pregnylin ihan muuten vaan? Siis kun mulle ainakin mainostettiin Pregnylin olevan käytössä näin. Haluavat nyt vaan tutkia.
  3. R

Unohdin @Domi, eli siis 3 päiväinen alkio ja 22.5 testipv. Onnea plussanneille ja tsempit pettymyksen kohdanneille! Itse piinapäiviä viettelen. Yritän pitää itseni kiireisenä etten ajattele tulosta. Kovasti vielä maha on turvoksissa punktiosta. Olo on kuin olis viimesillään.
  4. R

Paljon onnea @maljakko plussasta! Onnea myös muille plussanneille :) Meillä oli tänään siirto. Munasoluja 7, joista 6 hedelmöittyi. Top- alkioita 2 (toinen siirrettiin, toinen pakkaseen) ja 4 oli lähteny jakautumaan hitaasti, seuraavat niitä vielä. Maha on vielä kipeä ja turvoksissa punktiosta...
  5. R

Ompas täällä moni nyt samassa vaiheessa, punktio juuri ollut tai just tulossa. Mä myös olin punktiossa tänään. Oli kyllä positiivinen kokemus kahden vuoden takaiseen. Kätilö sanoi heti alussa, että nykyään on tehostettu kivunhoitoa ja se todella tuntui. Punktio ei tuntunut juuri miltään, eikä...
  6. R

@SalamaT , toivotaan että olis kiinnittymisvuotoa tai muuta harmitonta! @Uneksija17 , tervetuloa! Pidetään peukkuja sinne :) tuohon lääkeasiaan en osaa sanoa. Pregnylissä ainakin kehoitettiin noin 10pv odottamaan ennen testin tekoa. Mulla olis punktio loppuviikosta. Siellä oli 9 munarakkulaa...
  7. R

Nonii. Ultra takana. Löytyi 9 munasolua, vähän eri kokoisia olivat kaikki. Luulin, että olis enemmänkin ollut saalista, koska Gonal F ollut nyt 350 IU ja 2v sitten stimulaatiossa sama lääke annoksella 150IU ja sillä saatiin 5 munasolua (2alkiota). Noh, täytyy vaan toivoa että nää munikset olis...
  8. R

@Annimiina89 , mulla oli sama homma viime kierrossa. Munasoluja ei ollut tarpeeksi/ sopivan kokoisia ja hoito keskeytettiin. Kysyin ovulaatiosta, mutta lääkäri meinasi ettei munasolut varmaankaan jaksa kasvaa irrotakseen tässä kierrossa. Eikä kyllä irronnutkaan, tai ainakaan plussaa ei...
  9. R

Hei @kiuski ja tervetuloa! Tästä linkistä löydät paljon tietoa ja hyvän videonkin https://www.parempaaelamaa.fi/lapsettomuus/hedelmoityshoidot/koeputkihedelmoitys-eli-ivf . Itse silloin sain paljon tietoa tuolta, mutta kysele ihmeessä jos jotain kysyttävää :)
  10. R

Voi jee. Kuinka epätoivoinen voi ihminen olla. Löysin itseni tonkimassa roskiksesta eilisen testiä, vaikka eilen verikokeessa hcg oli negatiivinen! Silti toivoin näkeväni (välillä jopa näin) testissä jotain hailua. Hohhoijaa! Kyl ihminen voi psyykata itelleen kaikki raskausoireet. Tosiaan kp...
  11. R

Voi @Zoona :( ärsyttävää tuollainen kun ensiksi tikkuun jotain ilmestyy! Mulla kp 32, ei menkkoja eikä hcg:tä veressä. Viikon odotellaan menkkoja, jos ei ala, niin terolut-kuuri.
  12. R

@Zoona Mahtavaa!!!toivotaan todella, että viiva siitä vahvistuisi!
  13. R

@Zoona, pääsetkö polin kautta verikoetestiin? Mä menen huomenna, aamutesti oli edelleen täysin nega ja kp 31 menossa. En ymmärrä miks menkat nyt antaa odottaa. Toki stressiä mutta ei ne aikasemminkaan ole siirtynyt stressistä. Kun nyt alkaisivat pian, että saatais tälle keväälle ivf tehtyä...
  14. R

@lullaby , se on kyl just noin. Moni helposti raskautunu ei edes pysty kuvitella niitä summia mitä hoitoihin menee. Puhumattakaan sitten tuosta fyysisestä ja psyykkisestä puolesta. Muut matkustelee, me YRITETÄÄN saada vauvoja. @Roxanne , tein testin päiväpissasta, täysi nega. Mielikuvitus sai...
  15. R

Onnea @Kesäheinä-78 ! Toivotaan todella, että nyt onnistaa! @Domi , kylläpä teillä on pitkä matka jo ollut :( on se niin väärin kyllä. ON: mulla kp 29 nyt. Yleensä menkat alkaa kp 25 ja sillä hainkin nyt 2kpl gonal F- kynää selvitäkseni pääsiäisestä. No yllätysyllätys menkat eivät ole...
  16. R

Tervetuloa @Annimiina89 ja @JossuT ! Ompa todella erikoista materiaalia @rouvaNiisku , mitään myoomaa ei ole koskaan havaittu? Toivotaan, että hcg olis nousussa ja pikkunen voisi hyvin! @Siida , ei varmasti helpota omaa oloa, mutta mulla nousi viimesimmästä pas:sta tosi hitaasti hcg. Paksut...
  17. R

Jännitysniska...

Hei @Pippari ! Mikä tilanteesi on nyt? @Bluehorse2012 , mulla juurikin samankaltainen tila. Mulla joskus 3v dg jännitysniska. Oli toispuoleinen pääkipu ja kipu paheni ponnistaessa/koukistuessa. Meni ohi fysioterapialla. Nyt noin 4kk ollut vaihtelevasti huimausta,epätodellista oloa...
  18. R

@Blob , saisitko neuvolan kautta perhetyöntekijää edes osaksi päivää? Meillä sillon kävi, että sain levättyä. Alle 2v:n kanssa kun ei pysty kyllä rennosti ottamaan. En kyllä tiedä onko se perhetyöntekijä joka kunnassa ilmaista.
  19. R

Kääk! Todellakin yläpeukku eikä alapeukku! Kännyllä tässä ni nappas vahingossa väärän :/ ihanaa, että pystytte järkätä noin asiat :)
  20. R

@Blob nyt peukut pystyssä! Tiedän kuinka raastavaa aikaa tuo on. Mulla 2 raskautta takana ja molemmissa hematooma kohdussa ja vuoteli todella reilusti. Lähes vuodelevossa olin useamman viikon ja se raskaus päättyi hyvin. Eli nyt vaan keskityt lepoon ja haet sairauslomaa, mikäli vuoto jatkuu...

Yhteistyössä