Hakutulokset

1. ananasbananas

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Viime viikon piti niin kiirettä, ettei oikein ehtiny täällä käymään. Olen vähän pihalla mitä kaikkea tapahtunut, mutta nopealla lukaisulla täällä vaikuttaa monella olevan piinavat päivät menossa. Tsemppiä kaikille ja jaksamista! :love: Itsellä menossa kp 19. Ovista en ole jaksanut testailla...
  2. ananasbananas

@-dino- Onnea vielä ja kaikkea hyvää odotukseen! :love: Käy välillä kertomassa kuulumisia @Ngale Tervetuloa mukaan! :) Toivottavasti tällä kertaa olisi lyhyempi taival edessä(y) @Wintersun Sulla on pitkäpiimäiset päivät edessä, tsemppiä niihin(y) Toivon, että saisit hyviä uutisia! :love...
  3. ananasbananas

@-dino- Jopa minä erotan viivan, joten kyllä siellä sellainen selkeästi näkyy:love: Niin ihana juttu:love::love:
  4. ananasbananas

@Nonsk Kyllä on viiva vahvistunut ja toi Clear Blue on kyllä jo ihan selkeä. Varovaiset onnittelut! :love: @-dino- Sulla ton piinapäivät käsillä. Tsemppiä ja jaksamista, toivon niin että tulet loppu viikosta plussauutisia kertomaan! :love: Kiitos kaikille tsempeistä, on kyllä niin ihanaa että...
  5. ananasbananas

@Josia Ymmärrän hyvin tunteen. Tsemppiä piinailuun!(y) @-dino- Mahtavaa! Toivotaan parasta:love: Olin aamulla taas liian hätäinen. Menkat alkoi nyt päivällä. Välikierto siis alkoi. Vaikka nää välikierrot turhauttaa, niin toisaalta aika vapauttavaa kun saa olla ilman odotuksia. Itse olen...
  6. ananasbananas

@Wintersun Mulla oli muistaakseni AMH 3,45 tai jotain sen suuntaista ja se oli ainakin lääkärin mukaan ok. Kauheasti en siitä kyllä muuten tiedä. Tänään taas nega testattu, mutta missä on menkat? o_O Jotenkin vaan miettii, että mitenhän tämäkin nyt taas on mahdollista...:rolleyes: Nyt yritän...
  7. ananasbananas

@Nonsk minulla ei ole kauhean kehittyneet silmät viivojen katseluun, joten en kuvista erota haamua, mutta toivottavasti siellä sellainen on ja vahvistuisi vielä. Jännittää teidän puolesta (y) @tätimoonika tervetuloa kirjoittelemaan! :) Täällä aika monilla käsittääkseni jonkin laiset hoidot...
  8. ananasbananas

@-dino- Joo, lueskelin kanssa samaa eilen. Ens kierto on taas taukokierto. Kuulemman kolme Letro-kierto vielä kokeillaan eli käytännössä puolivuotta tätä hommaa edessä, jos ei tärppiä tule. Sitten tekevät lähetteen eteenpäin, jos ei raskaus ole alkanut. Eilen illalla oli alavatsa tosi...
  9. ananasbananas

@Riannah harmi, mutta onneksi vielä aikaista, toivoa on! :)
  10. ananasbananas

@kirsillevauva kiva, että mies suostui hoitoihin ja asiat etenee(y) @Jennipä niin hienoa, onnea! :love: @Riannah näinhän se taitaa olla :) Yritän välttää nostamasta liian suuria odotuksia. Harmi, kun testit ei tulleet vielä viime viikolla, toivottavasti pian pääset testaamaan(y)

Yhteistyössä