Hakutulokset

1. ananasbananas

Heinäkuiset 2019

Kiva huomata, ettei ole yksin näiden ajatusten kanssa!:) Itse myös melkein päivittäin pohdin, että onkohan kaikki ok, koska oireita on niin vähän. Pahoinvoinnitkin ovat olleet niin hetkellisiä, eikä läheskään päivittäin. Meillä huomenna varhaisultra ja jotenkin yritän alitajuisesti psyykata...
  2. ananasbananas

Heinäkuiset 2019

Pahoittelut vuodosta @KevätTähti :unsure: Toivotaan kuitenkin parasta, tsemppiä! Mukavasti tullut taas uusia, onnittelut plussista! :love: Itsellä tänään 5+6 menossa. Tänään ensimmäistä kertaa sellaista aaltoilevaa ällötysoloa. Eilen illalla nukkumaan mennessä oli tosi inhottavaa tunnetta...
  3. ananasbananas

Heinäkuiset 2019

Minulla myös oireet aika vähäisiä. Lähinnä rintojen aristusta iltaisin painetta alavatsalla/turvotusta. Iltaisin olen ollut kyllä aika väsynyt myös. Tänään 5+4 menossa. Vähän mietityttää, mutta yritän ottaa rennosti, kun testeissä viivat ovat vahvistuneet hyvin ja eilen digi näytti 3+. Päätin...
  4. ananasbananas

Heinäkuiset 2019

Kiva kun teit ryhmän @Pompulam :) Olen kiinnostunut ryhmästä, mutta ihan vielä ei uskalla. Huhuilen täällä myöhemmin onko ryhmässä vielä tilaa(y) Omien laskujen mukaan tänään menossa 5+2. Yllättävän rennosti oon pystynyt ottamaan, vaikka ensi viikolla oleva varhaisultra jännittää kauheasti...
  5. ananasbananas

Heinäkuiset 2019

Moikka! Viikko sitten sain testiin kaksi viivaa ja sen jälkeen on ollut pää aivan sekaisin. Kuluneen viikon aikana viivat ovat hyvin vahvistuneet ja tänään aamulla tasavahvat viivat testissä. 1,5 vuotta yritystä takana, joten todella uskomattomalta tuntuu:love: Samaan aikaa onnesta sekaisin ja...
  6. ananasbananas

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@Zatsuma En kauheasti noista inseminaatioista ymmärrä, mutta tuntuu myös tuo dpo 8 aikaiselta. Toivotaan parempaa tulosta parin päivän päästä (y) @kirsillevauva käsittääkseni ruokavaliomuutos voi olla aika iso stressi elimistölle, voi hyvin olla mahdollista että kierron sekoittuminen liittyisi...
  7. ananasbananas

@Zatsuma koska pääset testailemaan? Toivotaan parasta kuitenkin, tsemppiä(y) @kirsillevauva pahoittelut negatiivisesta tuloksesta :unsure: Miten tuo Fitline toimii? Onko joku pussijuttu? Harmi, jos sekoittanut kierron.
  8. ananasbananas

@kirsillevauva harmi, että kierto sekoittunut, mutta hienoa että lupailtu hoidon aloitusta joulukuulle. Toivotaan, että onnistuu :) @Wintersun Kiitos:) Kuulostaa hurjalta tuo toimenpide. Toivon, että saat hyviä uutisia kahden viikon päästä ja pääsisitte jatkamaan hoidonsuunnittelua :love:
  9. ananasbananas

@Riannah en malttanut olla testaamatta:whistle: testasin clearbluella selkeän plussan pakko oli myös kokeilla sillä onestepin testillä ja siinä myös viiva vahvistunut:) nyt pidän kyllä taukoa testaamisesta.. ensi viikolla ajattelin vielä kertaalleen testata ja sitten luotan siihen :geek: meillä...
  10. ananasbananas

Kiitos @Wintersun :love: sinulla on rankat päivät edessä. Sydämestäni toivon, että toimenpide sujuu hyvin ja saavat kaiken poistettua. Tsemppiä ja voimia.
  11. ananasbananas

Kiitos kaikille tsemppailusta ja onnitteluista!:) Jotenkin niin epäuskoinen olo. Toisaalta tosi innostunut ja toisaalta yrittää pitää järjen mukana. Meillä kun on ollut hormoonipolille asiakkuus, niin saadaan sitä kautta varhaisultra. Jos siellä kaikki hyvin, niin sen jälkeen taidan itsekkin...
  12. ananasbananas

Mulla ei kotona ollut kun näitä halpistestejä, mutta aamulla ilmestyi vaaleanpunainen hento viiva:eek: olen niin hämmentynyt ja samalla vähän "kauhuissani":LOL: Täytyy tänään hakea apteekista joku kunnon testi ja testata huomenna tai torstaina :whistle:
  13. ananasbananas

Kiitos tsemppauksesta @Riannah ja onnea sinulle :love: Letrot on ollu tässä kierrossa käytössä. Ovista yritin tikuttaa, mutta kp 19 asti sain vilkkuvia hymynaamoja ja luovutin. Limoista ja tuntemuksista päätellen epäilen, että kp17-19 on ollut.
  14. ananasbananas

@-dino- luonnossa ehkä vähän väri, vaikea sanoa. Nyt kyllä kaduttaa, että piti mennä illalla testaamaan. Kauhea levottomuus ja hirveä pudotus, jos onkin nega aamulla. Nyt yritän hengittää vaan syvään ja ajatella muita asioita :whistle::ROFLMAO:
  15. ananasbananas

En tiedä erottuuko kuvasta mitään, luonnossa näkyy selkeämmin:geek: Olen kuulut kanssa onestepin testeistä, täytyy huomenna testata toisella merkillä.
  16. ananasbananas

Tämä on nyt tosi noloa tulla tänne tauon jälkeen omanapailemaan.. mulla on ollu mieli aika maassa tän tilanteen kanssa :unsure: Tänään on kp 28 ja ollut outoa vatsakipua koko päivän. Äskön n. Tunnin pidätyksellä sain onestepin testiin haalean haamun:eek: olen ihan shokissa, koska aiemmin en ole...
  17. ananasbananas

@Minji kyllä ne asiat jää helposti mieleen pyörimään. Ihmeesti siihenkin tottuu. @-dino- kiitos tsempeistä ja ihania ultrakuulumisia teillä :love: @Sosh hienoa, että teillä asiat etenee (y) @Tuimatar pahoittelut kierron pitenemisestä:unsure: Täällä kp 31 ja 8 päivää viimeisestä Terolutista...
  18. ananasbananas

Voi harmi @Wintersun että jouduit jännäilemään "turhaan" :unsure: Toivottavasti pian ovat sieltä yhteydessä. @Minji Pahoittelut menkoista. Loma tekee aina hyvää, itsellä ainakin silloin ajatukset pysyy muissa asioissa. Kyllä tässä projektissa on ainakin pinna kasvanut, jos ei mitään muuta :LOL...
  19. ananasbananas

Tervetuloa uusille! :) @Nonsk Olen niin pahoillani puolestanne, voimia! @AuliMari Ihanaa, onnea! :love: Itsellä ollut viime viikkoina niin paljon kiirettä, ettei ole ehtinyt täällä kauheasti käymään. Välillä olen kuulumisia lueskellut, mutta kirjoittelu on jäänyt. Nyt menossa kp26 ja...
  20. ananasbananas

@Minji Pahoittelut keskenmenosta ja harmi, että se siirsi lähetteen tekemistä :unsure: Tervetuloa kuitenkin tänne juttelemaan! Voimia ja tsemppiä! :)

Yhteistyössä