Hakutulokset

1. J

¤^Elokuun Epelit^¤ <KESÄKUUSSA>

Mulla on neuvola vaihtunut kahesti raskausaikana. Ensin reilun 300km päästä tänne ja täällä toisesta neuvolasta toiseen. Mun piti aikasemmalla paikkakunnalla neuvolakäynnin yhteydessä allekirjoittaa suostumus tietojen lähettämiseen tänne. Mutta täällä se onnistu neuvolasta toiseen ilman...
  2. J

<3Elokuun Epelit 2012<3 TOUKOKUU

Täällä ollaa yksin hereillä jo tähän aikaa, eikä enää tuu unta! Eilen illalla en saanu millää unta, ku selkää särki. Särkylääkkeen voimalla sain nukutuks siihen asti, että mies heräs töihi. Sen jälkee vauva rupes potkii, lisäks nenä vuotaa ja aivastuttaa. Kaiken huipuks meijän vieree rakennetaa...
  3. J

Annukalle onnea tytöstä :heart: ja pikkuiselle voimia kasvamiseen! Ninzi: Mullaki välillä tollee "lorahtelee" valkovuotoa. Pari kertaa iskeny mieles, että nyt alko menkat, mut sit muistaa olevansa raskaana. Lääkärille mainitsin tuosta, ko mietin itekki voisko olla lapsivettä. Tuumas vaa, että...
  4. J

Unohin neuvolalääkäriltä kysellä noista allergialääkkeistä, että mitä saa syödä. Mulle on joskus määrätty xyzalia, ja viime kesä meni hyvin ja en tarttenu noita ollenkaa. Nyt mietin, ko oireita jo tullut, että saakohan noita syödä. Ja jos saaki, nii pitäs resepti saaha uusituksi (jos ees vanhaa...
  5. J

Täällä on päivät tosi pitkiä ko jäin töistä supistusten takia pois. Lisäksi äitiysrahahakemuksen päätöksessä kestää pitkästi kesäkuun puolelle ko haen sen liiton rahan mukaan, joka on kaikista parhain vaihtoehto ja liitolta saama päivärahamäärä selviää vasta kesäkuussa, kun ensimmäiset rahat...
  6. J

||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

Meillä on edelleenki isommat hankinnat tekemättä. Ollaan tosin parin viikon päästä menos ostaa pinnis ja vaunuja urakalla kateltu. Kaukalo meille tuli mutta tuohon pitää telakka saaha tilatuksi. Lisäksi voi olla, että muutetaa vielä kerran ennen vauvan syntymää, kun halutaan ostaa oma asunto...
  7. J

¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

Rakenneultrassa on pienellä kaikki hyvin ja saatiin tyttölupaus. Sen jälkeen tullutki vähän liikaa osteltua vaatteita, ko uskaltaa ostaa muitakin kun neutraaleita. Seksiä tekee mieli, mutta rajottaa vähä asumisjärjestelyt ja mun limakalvojen kuivuus. :( Onneks ens viikolla päästää omaan...
  8. J

¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

Rakenneulta on 20.3, mutta tuo päivä on vähä hankala meille nii yritän vaihtaa sen. Meillä muuttuu tuo synnäri, mutta ei oo vielä ihan varmaa mihin asetutaa ennen vauvan syntymää. Jouvutaa kuitenkin rakenneultra käymää eri sairaalas, nii tonne ei oo kuulemma oikein aikoja saatavilla ja mulle ei...

Yhteistyössä