Hakutulokset

1. J

Yrityksen odottajat

Toivottavasti tossa listassa on nyt kaikki mitä pitikin. :) Onneks on jo tammikuun loppu! Vielä muutama kuukausi ja sitten viimeistään alkaa yritys. Itse asiassa nyt näyttää siltä, että voisin valmistuakkin nopeampaa, joten tuo toukokuu ei ois niin ehdoton. Mietin vaan, että jos tulee yhtä...
  2. J

Yrityksen odottajat

YRITYKSEN ODOTTAJAT Tervetuloa mukaan kaikki vauvakuumeilijat, jotka vielä odottavat varsinaisen yrittämisen alkamista. Tässä keskustelussa saa avautua kaikesta! Yritystä odottelevat 28.03.2015: nimimerkki Ikä Odottaminen loppuu näillä näkymin Monesko lapsi...
  3. J

Yrityksen odottajat

Ihanaa uutta vuotta kaikille! Tulihan se joulukin sieltä vaikka tuntui ettei se ikinä tuu ja sen myötä loppui kouluhommat. Kevät onkin helpompaa ja valmistuminen häämöttää (näillä näkymin ens jouluna). Me lyötiin lukkoon, et jos kummempia ei ilmene, nii yritys alkaa toukokuulta. :)...
  4. J

Yrityksen odottajat

Hiitu: Paljon onnea! <3 Meillä ei oo vielä joulua laitettu kotia, kun on muutto vielä ennen aattoa edessä. Pikku hiljaa loppuu viimeiset kurssit ja helpottaa tää stressi! Viimeset pari viikkoa on ollut tosi stressaavaa, joten tänä vkl oli outoa, kun en tehnyt yhtään koulujuttuja. Harmi, kun...
  5. J

Yrityksen odottajat

Täällä ollaan! Me elellään hektisempää elämän vaihetta. Mulla on 11 kurssia tässä jaksossa, niin kiirettä pitää. Pikku hiljaa valmistaudutaan jouluun. Pitäs viimeset joululahjatkin hommata. Tsemppiä yrityksen aloittaneille ja pikaista tärppiä! Ihanaa loppuvuotta muille!
  6. J

Oletteko kieltäytyneet kummiudesta? Voiko siitä ylipäätään kieltäytyä?

Olen kieltäytynyt. Kyseessä oli lähisukulainen, jonka aiempia lapsia olin nähnyt n. 10 kertaa enkä uskonut, että tulisin tätä nuorimmaistakaan näkemään. Tästä on jo aikaa viisi vuotta ja olen kyseisen lapsen nähnyt 3 krt. En kadu päätöstäni, koska en halua olla mikään lahjakummi vaan oikeasti...
  7. J

"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Heipsan! Täällä yksi uusi joukkoonne. Meillä on yksi lapsi entuudestaan tyttö 8/12 ja nyt toista kuumeillaan. Aloitettiin jo "yritys" yhdessä välissä, mut sitten laskeskelin äitiysrahaa, että kannattaa odottaa vähän aikaa. Itse valmistun ensi vuonna varmaankin loka/marraskuussa. Jos en pääse...
  8. J

Yrityksen odottajat

Tekeekö muilla ovulaation aikaan enemmän mieli seksiä? Mä oon jo useammas kierros huomannu ton asian. Ovulaation ollessa ohi voisin olla loppukuun jalat ristis. :D Tuntuu hurjalta, et kaupois on jo joulujuttuja. Meijän lähikaupassaki oli alkanut hirveet alet, kun tekevät leluille yms tilaa...
  9. J

Yrityksen odottajat

Mulla on stressi siirtänyt kuukautisia pari krt. Mullakin mieli heittelee vauvahaaveiden kans. Välillä on malttamaton, mut välil kauhistuttaa. Elämä on nykyä niin helppoa, kun tuo esikoinen on jo niin iso. Vauvavuotena kertyy univelkaa niin paljon, puhumattakaan raskausajasta ja...
  10. J

Yrityksen odottajat

Me mennään "varmoilla päivillä" tai no tässä kuussa ne unohtui. :D Mieskin ois valmis toiseen lapseen, mutta tuo koulu hidastaa asiaa. Täälläkin toivotaan, että olisi jo ens vuosi. Riippuen kevään kursseista, niin meillä voi yritys aikastua. Ihanaa vklp kaikille! :)
  11. J

Yrityksen odottajat

Täällä ilmoittautuu uusi yrityksen odottaja. Ikää on 23 ja toista lasta kuumeillaan. Yritys on tarkoitus aloittaa 4-5/15. Vauvakuume on kova, mutta pitäisi malttaa odottaa, et laskettuaika olisi vasta 2016 vuonna. Näillä näkymin valmistun jouluks 2015 ja olisi järkevää odottaa ens kevääks, et...
  12. J

Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

Olin tulossa kerhoon kirjottelemaan, mutta sieltä on taidettu porukkaa karsia pois?
  13. J

Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

Heipsan kaikille! :wave: En tienny et tänne on tämmönenki perustettu. On kiva jakaa kokemuksia muiden kanssa. Mutta meillä siis syntyi tyttö 6.8.12. Tyttö menee hoitoon heti toukokuussa, kun mulla alkaa vuorotyöt ja mies on päivävuoros. On viikossa max. 2 päivää hoidossa, ja...
  14. J

**^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

Inieh: Eihä siitä haalarista haittaa oo jos mukaan varulta ottaa. Ite arpoin aika kauvan otanko vai en. Lopulta otin ja tuli tarpeeseen! Meille sattui kylmä syysilma kotiutumispäivänä, joten neiti ois varmasti sairastunu matkalla autolle, kun tuuli ja pihalla sai jonku aikaa kävellä...
  15. J

**^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

Meille syntyi neiti 6.8 rv 40+4 spontaanisti supistusten alettua. :) Mesikämmen: Ollaa oltu samaa aikaa Oysis. Olitko missä huoneessa, jos oltas sattumalta nähty? :) Onnea kaikille synnyttäneille ja tsempit synnytystä odottaville, kohta se odotus palkitaan. :heart: Neiti on ihana ja...
  16. J

{Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

Painouteluihin ollaan täälläki törmätty. Äiti ja sisko jaksaa aina kysellä, vaikkei kuullu niille tippaakaa. Mulla on painoa tullu ihan normaalisti vaikka alkuraskaues oli niin paha pahoinvointi, joka keskiraskaues tuli takas ja olin tiputukses yms sen takia, ko laukas migreeniä. Ne kait...
  17. J

Tsemppiä eka2 ja mammako! Vauvauutisia ja synnytyskertomuksia odotellessa :) Täällä yhtenä päivänä supisteli aamu 10 iltaan asti kipeästi. Välit vaihteli kuitenkin reilusti. Sen jälkeen ei oo ollut oikeen mitään oireita. Hieman jännittää svo tilanne, että päättääkö pieni tulla...
  18. J

Nipelle onnea. :flower: Tervetuloa uusille! Mukavempi isommalla porukalla jännäillä yhdessä h-hetkeä. =) Sairaalakassia täällä on pakkailtu. Omat vaatteet, pesuaineet ja ristikoita sieltä löytyy. Kaapissa on valmiiksi ostettu evästä mukaan (lähinnä miehelle). Vauvan vaatteet oottaa...
  19. J

¤^Elokuun Epelit^¤ <KESÄKUUSSA>

Emilien: Mulla on myös tosi vetistä valkovuotoa. Kohdunkaulan tutkimuksissa lääkäritki todennut, että on tosi runsasta. Oon syöny ite supistusten takia yhden hiivakuurin, vaikka hiiva testi oli negatiivinen mutta lääkärin mielestä ehkä hieman kokkaremaista. Jatku ton jälkeen samanlaisena enkä...
  20. J

¤^Elokuun Epelit^¤ <KESÄKUUSSA>

Vauvanvaatteita meillä alkaa olla ihan kiitettävästi. Oon ostellu pari 50cm ja sit 56cm-62cm on jo jonku verran. 68-80cm on viel laatikois ja niitä oon ostellu lisää sitä mukaa ko kivoja on tullu vastaa. =) Meillä kuitenkin miehen puolelle tää on ensimmäinen lapsenlapsi, jonka hankinnoista...

Yhteistyössä