Hakutulokset

1. Minmar83

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla oli myös ke tasapaksut viivat,to toinen haaleampi ja pe vain yksi viiva. Talletuksia ei kyllä tehty yhtään niin paljoa kuin oisin halunnut:( Joka aamu kun on heränny niin ollut tukkoinen olo,välillä menkkamaisia tuntoja vatsassa ja tänään aamulämpö oli 37,04, mutta lämpöjä en oo oikein...
  2. Minmar83

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Mullekin on ihan sama kumpi tulisi kunhan on terve:) mutta oon niin malttamaton että haluaisin periaatteessa tietää kumpi olisi,mutta oon päättänyt että ei selvitetä etukäteen. Miehelle ei oo väliä tiedetäänkö mutta mä saan kuulemma päättää Ja joitain neutraalin värisiä vaatteita kaapin perällä...
  3. Minmar83

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla sama tilanne:)alotin joulun jälkeen gelee royalet,bio folinit ja reilu viikko sitten greippimehun. En oo ikinä ennen tuntenut ovulaatiota näin selvästi. Ke oli vahva ovis plussa,mutta jäi hyödyntämättä kun herra oli niin väsynyt ja mulle tuli suru:( vaikka hyvin tietää miten kovin haluan...
  4. Minmar83

Tänään kp19 (jos laskin oikein:)) ja testi näyttää niiiin plussaa ainakin omasta mielestä että tänään on pakko peiton heilua;) ja sitten alkaa se pitkääkin pidempi piina ja odotus. Joka ei sovi ihmiselle joka haluaa kaikenhetinyt... Miten teillä muilla,jos ja kun raskautuu niin haluatteko...
  5. Minmar83

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Kiitos:) kyllä tässä oppii :) ei itseasiassa oo ollu puhetta. Gyniksellä kävin viime viikolla joka sanoi että jos kävis kilpparitesteissä ensin ja sitten jossain vaiheessa miettisi miehen tutkimista ja tietty itseänikin lisää. Meinasin katsoa seuraaviin menkkoihin ja sitten käydä terkkarissa...
  6. Minmar83

Toiveena vauva 2017-2018

Mä oon kieroutuneesti ajatellut niin, että kaikki mitä tähän mennessä on hankkinut on säästöä sitten kun vauva joskus ilmoittaa tuostaan :) Meillä onneksi on miehen edellisen suhteen lapsien jäljiltä pinnasänky,hoitopöytä ja auton turvakaukalo. Vaunut vaadin että ne pitää olla uudet koska...
  7. Minmar83

Vaikka mekään ei olla kuin vajaa vuosi yritetty,tuntuu se ikuisuudelta. Viime aikoina on tuntunut ikävältä nähdä raskaana olevia naisia tai ihan pikkuisia vauvoja.. Kun niin näkee itsensä omissa unelmissaan tuudittamassa pikkuista,tai lässyttämässä hölmöjä juttuja tai ihan mitä vaan. Mutta usko...
  8. Minmar83

Toiveena vauva 2017-2018

Kirjoitan tännekin uutena:) 3/2015 pillerit jäivät ja siitä lähtien on ollut yritys. Ikää on 32,ja välillä tuntuu että oon jo niin vanha ettei sen takia ole tärpännyt:( Olin aluksi niin varma että tärppää pian,mutta totuus olikin karumpi.. Siitä huolimatta vauvan vaatteita ja tarvikkeita olen...
  9. Minmar83

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Minäkin uusi täällä. Ikää 32,miehellä pian 35. Pillerit jätin pois 3/15 ja siitä lähtien on ollut kova yritys mutta ei vaan tärppää:( Itselle vauva olisi ensimmäinen ja kovin toivottu,joten aina kun menkat ovat alkaneet on pettymys ollut suuri,miehellä on kaksi lasta edellisestä suhteesta...

Yhteistyössä