Hakutulokset

1. Minmar83

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

aamulla pärähti niin komia ovisplussa että! Jostain syystä en saa aijaasta ladattua kuvaa:unsure: Piti laittaa miehelle viesti että on kotona valmiina kun pääsen töistä:LOL: ja sama parina seuraavana päivänä... Olikos se nyt niin että ylihuomenna keskiviikkona on dpo1,jos tänään on testiin...
  2. Minmar83

Ihanan paljon ihania uutisia tullut:love: Itse olen taustalta lueskellut teidän juttuja ja koittanut olla stressaamatta;ovulaatiota odotellessa:) muutama päivä sitten aloin tikuttaa ja lupaavasti alkaa tummumaan! Ja peittokin on jo lupaavasti heilunut joka toinen päivä,vielä kun mies jaksais ens...
  3. Minmar83

Mä en nyt viikkoon oo juonu greippimehua kun koitan olla "dieetillä", mutta ryb&deckers (en muista miten kirjoitetaan:oops:) oli yllättävän hyvää. Joulukuun lopusta oon syönyt royal geleetä,sen oon huomannut että kosteutta riittää lähes ympäri kierron ja halut on lisääntynyt. Ja että oviksen...
  4. Minmar83

Muutaman päivän vain taustaillut kun ollut väsyä töistä johtuen ja kaikkea muuta säätöä.. On ollut muuten outoa käydä vessassa kun ei oo tarvinnut testailla mitään:LOL: nyt on kp 8/28-35, eli ei vielä hirmu kiire testailee ovista. Joku laskuri antoi ajaksi 18.2. jos kierto olis 35pvää... Ens...
  5. Minmar83

Meillä oli vähän sama juttu kun mulla oli ovis viimeksi... Tosin ei oo asian tiimoilta riidelty, mä oon ehkä itekseni mököttänyt ja pahoittanut mielen josta kyllä hälle kerroin. Viimeksi mies oli väsynyt kun kerroin että nyt ois sopiva hetki. Niinkin huvittava tilanne; herra sanoi että levätään...
  6. Minmar83

Kiitos kaikille <3 nyt on itkut itketty ja kp 2 lähtenyt käyntiin ja uutta yritystä kohden.
  7. Minmar83

Äsken olin ratsastamassa ja kesken tunnin tuli sellanen olo että nyt tuli housuun jotain vuotoa,ja niin sitten tais menkat alkaa,se siitä ilosta:cry::cry:
  8. Minmar83

Theran ja pupelaattori Päiväpissasta oli tää viimesin. Juonutkaan en juurikaan ole,edellisen kerran kävin vessassa ennen yhdeksää. Päivä se on huomennakin,jos taas aamulla 5aikaan testailee seuraavan kerran:) On tää melkosta hommaa uitella tikkuja ja analysoida tuloksia:LOL: Toivotaan parasta...
  9. Minmar83

En malttanut olla testaamatta cb:lla. Se on joku plus versio ja näytti negaa.. Ehkä niissä sofin testeissä ovat vaan viivan paikkoja(n) liikaa aikaa mietiskellä kun vapaalla ja yksin:unsure:
  10. Minmar83

Yllätyin aamulla että mieskin sanoi näkevänsä jotain väriä:love: tuo oli eka testi jonka näytin hälle. toivotaan että vahvistuu tuosta. Testi on sofin testi,mitä oon täältä lukenut niin ei välttämättä paras testi. No nyt on apteekin oma ja cb:tä pari lisää. Josko tässä tovin pidättelis ja...
  11. Minmar83

Täällä jälleen testattu.. Kun testi kuivunut niin siinä näkyy ihan todella haalealla jotain,en sitten tiedä onko se viivan paikka vai mikä. Digillä en oo vielä tohtinut testata. toisaalta,huomenna palkkapäivä niin johonkin turhempaan tulis tuhlattua kuitenkin:p http://aijaa.com/MXg8ue...
  12. Minmar83

Ei oo aikasempia imetyksiä,esikoinen olisi itselleni. Ehkä mieli tekee kepposet ja oon kuin mikäkin valeraskaana oleva koira:) Ei sitä siis paljoa tullut,muutama tippa kun puristi. Tämmönen odottelu ei vaan oo mun juttu:) Tai sitten hyvä antaa odotuttaa hetken ja pitää hullua jännityksessä:LOL:
  13. Minmar83

Täällä ollaan hermot riekaleina(n) tänään on kp 34/28-33. Parin päivän testit on ihan negoja olleet. Eilen illalla huomasin,kun tissejä kattelin että toisesta nännistä tuli maitomaista nestettä kun puristi,tänään ei tule,ehkä ihan pikkutippa kirkkaampaa.No minäpä vähän kuuklettelin ja ei olis...
  14. Minmar83

Theran,wolt ja dand3lion, kiitos tsempeistä(y) vielä ei oo mitään näkynyt tulevan ja toivotaan että pysyykin poissa:) enkä oo vielä tänä aamuna tohtinut testata... nyt oon alkanut pelkäämään että kun tätä nyt niin paljon mietin aivan koko ajan, niin sen takia menkat myöhästyy:unsure: Jos/joku...
  15. Minmar83

Heippa! Sivusta seuranneena lukenut teidän ilouutisia:love: ja suuri toive päästä samaan plussatuulijoukkoon:) Joudun nut teiltä viisaammilta kysymään että onko toivo menetetty ja uuteen kiertoon meno; tänään dpo 11-12 ja r-testi selvä nega tänä aamuna(samoin la-iltana),voiko vielä muuttua...
  16. Minmar83

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä ois dpo 10 ja testit polttelee kaapissa...kovasti tekis mieli testata mutta pelkään pettymystä niin. Nyt ei oo pariin päivään ollut oikeestaan mitään oloja suuntaan tai toiseen (mitä nyt tallilla meinasin pillahtaa itkuun kun suututti ja joka päiväistä väsymystä). Mitään vihlasuja tms ei...
  17. Minmar83

Toiveena vauva 2017-2018

Ihanaa että plussia tulee hiljalleen:love: Tänään ollut huono päivä:/ sitä on niin sekaisin itsestään ja tuntemuksista:unsure: monta päivää lämmöt olleet 37 molemmin puolin,väsynyt useama päivänä vaikka yöllä nukkunut hyvin, välillä tuntuu menkkamaisia kipuja, joinain iltoina on...
  18. Minmar83

Toiveena vauva 2017-2018

Itsekseni oon miettinyt kummeja. Tai lähinnä se on ollut itsestään selvyys aina että mun paras kaveri tulee olemaan kummi:) ollaan tunnettu joku 29vuotta ja kaikkea kivaa ja ikävää koettu yhdessä ja mikään ei oo meitä erottanut. Tasapuolisuuden vuoksi vielä miehen puolelta varmaankin joku...
  19. Minmar83

Toiveena vauva 2017-2018

Minä hätähousu jo aamulla intopiukeena testailin:( tänään on dpo 5 tai 6 ja negaa näytti rt,mikä nyt ei sinällään ollut yllätys. Nyt mun varma olo ei oo enää yhtään varma,ne hyvin vähäiset (kuvitellut?) oireet on ollu pari päivää poissa. Aamu lämpö edelleen 36,9-37,09, mitä nyt muutamana aamuna...
  20. Minmar83

Toiveena vauva 2017-2018

Nyt on ihan pakko kysyä tyhmä kysymys:D jos testaa ovistesteillä että onko raskaana,niin pitäisikö niiden molempien viivojen olla yhtä tummat? Vielä en ajatellut testata,viikon päästä vasta voisi olla ajankohtaista ellei hanat aukea viikonloppuna..

Yhteistyössä