Hakutulokset

1. Z

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

http://aijaa.com/V8mZvs paljon parjattu rfsu testi.. Näkyykö viivanpaikka? On siis jo kuiva ja nää antaa vissii helposti viivanpaikkoja? Ajoissa toki olenkin :D
  2. Z

kyllä tässä on toivo mennyt, kun niin paljo vuoti :( eikö se vuoto olisi niukempaa kuin esim kuukautiset? Nyt oli ennätys määrät jo...
  3. Z

En ole enää testannut, ajattelin vuodon loputtua testata.
  4. Z

Viimeksi kun kyselin, voiko testini olla plussa.. Digitesti näytti myös 1-2vk, sit alkoikin vuoto. Eli kemiallinen? Kauankohan tämä vuoto kestää.. Nyt vissii 12pv, jos oikein laskin :/
  5. Z

Hei. Olen pitkästä aikaa täällä ja hieman apuja tarvisin. Kokemuksia rfsu liuskatesteistä :) näyttääkö helposti ns. Viivanpaikan?
  6. Z

Reipasta viikonloppua!

ehana :laugh: :heart:
  7. Z

**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

Mut voidaan tiputtaa poijes listasta, ei tullut lasta vaan ero. :snotty: joten.. Käyn välillä kurkkimassa miten teillä menee, mutta lasta ei siis yritetä enään :ashamed: :'( Plussailkaa te minunkin puolestani, palaan kyllä joskus vielä :kieh: Hyvää jatkoa teille.
  8. Z

Tökkiikö Aijaa?

juu, kylhää se tökkii :(
  9. Z

suositelkaa viikonloppulomakaupunkia

Merikaupunki Kotka :)
  10. Z

paljonko on sun bmi?

17,6.
  11. Z

1,5 -vuotias hiekkalaatikkotyranni

meillä aivan sama juttu, muksu 1v10kk :$ Ei Pojankaa minnee kehtaa mennä, ko ei osaa käyttäytyä :ashamed:
  12. Z

Hääääh, onko muillakin irc-galleria muuttunut?

on se muuttunut :D
  13. Z

Mistä BRIO happy-runkoja???

kyl varmaa kannattaa soittaa ja kysyä, eihän siinä mitään menetäkkään =)
  14. Z

Mistä BRIO happy-runkoja???

Hobbyhallista saa, eikö? :ashamed: *muoks. ei taida enään saada, joskus olin näkevinäni.. :ashamed: :headwall:
  15. Z

Onko missään tarjouksessa vuorelliset kumpparit?

Prismassa on ainakii Nokian saappaita, muuta en tiedä =)
  16. Z

Paniikkihäiriöiset! Onko muita joilla paniikkikohtaukseen kuuluu esim. huimauksen lisäksi huonovointisuus?

joo, mulla ihan sama juttu. Kotii ko pääsin, suoraa sänkyy.. tuskan hiki vaan oli, tärisin ja oksetti.. jalat oli ihan veltot yms :S:S
  17. Z

Paniikkihäiriöiset! Onko muita joilla paniikkikohtaukseen kuuluu esim. huimauksen lisäksi huonovointisuus?

se tunne on aivan kamala ko se kohtaus tulee :( mullakin on loppupäivän sitte huono olo..
  18. Z

tänne onkin tullut plussia jonkun verran, onneksi olkoon :flower: :flower:
  19. Z

Täällä täti kurvasi kylään :saint: Eli kierto on 1/38-40. :snotty:
  20. Z

mä bongasin ovikseni tänään, vissiin ekaa kertaa? :o =) mutta kuitenkin.. mullakin kierto menee näköjään melko pitkäksi taas :headwall: :snotty:

Yhteistyössä