-
Itselläni liittyy ja on inhottavaa kun paniikkikohtauksen mentyä se huono olo jatkuu loppupäivän.
Ootko keksinyt mitään helpotusta asiaan. Kaikki vinkit on tervetulleita =)Alkuperäinen kirjoittaja katariina00:juu sama vika..
Mulla se huono olo alkaa samantien kun huimauskin. Vaikka huimaus ja muut oireet helpottaa pikkuhiljaa niin huono olo jää.Alkuperäinen kirjoittaja y:Paniikki on aika raskasta fyysisesti. Kyllä se vaan väsyttää ja siitä tulee huono olo.
Muistan tänään oli vaan eräs työhön liittyvä tapaaminen. Jännitin sitä etukäteen ja kun se oli ohi niin kotimatkalla iski paniikkikohtaus.Alkuperäinen kirjoittaja u:Muistatko syödä ja juoda tarpeeksi? Mä sain mun paniikkioireet kuntoon kun kävin psykoterapiassa.
Niin on =( Mä luulin, että en selviä pysäkiltä kotiin asti millään...Alkuperäinen kirjoittaja Zeetah:se tunne on aivan kamala ko se kohtaus tulee mullakin on loppupäivän sitte huono olo..
joo, mulla ihan sama juttu. Kotii ko pääsin, suoraa sänkyy.. tuskan hiki vaan oli, tärisin ja oksetti.. jalat oli ihan veltot yms :S:SAlkuperäinen kirjoittaja ap:Niin on =( Mä luulin, että en selviä pysäkiltä kotiin asti millään...Alkuperäinen kirjoittaja Zeetah:se tunne on aivan kamala ko se kohtaus tulee mullakin on loppupäivän sitte huono olo..
Just näin =(Alkuperäinen kirjoittaja Zeetah:joo, mulla ihan sama juttu. Kotii ko pääsin, suoraa sänkyy.. tuskan hiki vaan oli, tärisin ja oksetti.. jalat oli ihan veltot yms :S:SAlkuperäinen kirjoittaja ap:Niin on =( Mä luulin, että en selviä pysäkiltä kotiin asti millään...Alkuperäinen kirjoittaja Zeetah:se tunne on aivan kamala ko se kohtaus tulee mullakin on loppupäivän sitte huono olo..