Hakutulokset

1. A

Lapsen sukunimi

Itselläni on hyvin harvinainen sukunimi ja säilytin sen naimisiin mentyäni, joten sovimme hyvissä ajoin ennen naimisiin menoa että lapsestamme tulee minun sukunimiseni. No tuli se kaunis päivä että saimme lapsen ja tulihan siitä sukunimestä kädenvääntö. Lopulta päädyimme minun sukunimeni...
  2. A

VSD

Sairaudesta olet varmaan jo ottanut selville mutta tässä vielä yksi hyvä linkki http://www.kuh.fi/~las-web/ohjeet/lkardiolohje/isosydvikaopas.htm#vsd
  3. A

VSD

Hei! Sydänlastesten keskuteluryhmän löydät liitteestä http://health.groups.yahoo.com/group/syva/ Sieltä todennäköisesti löytyy myös saman sydänvian omaavien lasten vanhempia. Lisäksi tietoa loydät www.sydanlapset.fi Toivottavasti tiedot auttavat sinua eteenpäin
  4. A

Jäi paha mieli...

Mullakin ei tullut mitään ponnistusvaihetta, ja olin niin väsynyt että jouduttiin ottamaan imukuppi avuksi, onneksi kätilö olivat aivan ihania, että heistä ei ole moittimista. Ja meidän lapsi teki kolmen viikon sairaalareissun synnytyksen päätteeksi, mutta ei se tosiaankaan tee sinusta yhtään...
  5. A

Rotavirus tutkimus

\ Sama täällä
  6. A

aivolohkossa

Ensinnäkin voimia sinulle sairaalaan. Älä ota lääkäreiden juttuja täydestä noista kommenteista että ei voi tulla voi olla sanonut sen ajattelematta sen tarkemmin, ja muista että silti parhaiten sinä ja perheesi tunnette lapsenne parhaiten. Lääkärit osaavat hoitaa vikoja muttei lastanne. Kokeile...
  7. A

Miehen osuus vauvan elämässä

Meilläki isä on osallistunu lasten hoitoon heti pienestä alkaen vanhin on 4.v ja nuorin on 3kk.Kummakki on todella tärkeitä isälle eikä oo ollu mitään mustasukkaisuutta vaan laittaa lasten edut aina oman edelle.Rakastaa heitä todella paljon.Saan käydä kaupassa ja esikoisen kanssa kahdestaan...
  8. A

ehkäisystä imetyksen aikana

Mutta minipillerikki voi aloittaa vasta sitten ku on menkat alkanu et siihen asti pitää ja tulee käyttää kumia ellei sitten halua uurestaan raskaaksi ja imetys ei ole mikään ehkäisy keino.Raskaaksi voi tulla vaikka ei ois menkkoja alkanu vie.
  9. A

Uusperheelliset!

Täällä myös yksi uusperheellinen. Minulla 4 lasta, mutta mieheni kanssa meillä ei ole yhteistä lasta. Minulle saa myös meilata. Os. galaxylady65@hotmail.com
  10. A

Odotan vauvaani yksin

Hei! Täällä äiti -65. Olen ollut samassa tilanteessa kuin sinä. Voisin olla sinulle ystävänä ja tukena. Meilaa os. galaxylady65@hotmail.com
  11. A

Meilikamua

Hei! Minusta saat pitkäaikaisen ja luotettavan meilikamun, jonka kanssa voit vaihtaa ajatuksia ihan kaikesta. Olen naimisissa oleva 4 lapsen äiti. Lapseni 4-15-vuotiaat.Enemmän meilissä. Osoitteeni supernova65@suomi24.fi
  12. A

Kaikki uutta ystävää kaipaavat

Täällä 4 lapsen äiti vm-65 Pohjois-Karjalasta. Minulle saa meiliä laittaa tulemaan myös. Harr.mm. lukeminen, musiikin kuuntelu ulkoilu, kirjeenvaihto, meilailu ym. Meilissä enemmän. os. galaxylady65@hotmail.com
  13. A

Uusia tosiystäviä!

Hei! Meilseuraa, ehkä perinteistäkin kirjeenvaihtoa kaipaavat! Laittakaa postia tulemaan vm.-65 äidille. 4 lasta. pitkäaikaista ystävyyttä etsin.
  14. A

neljän lapsen kotiäiti

täällä myös kohta 30-vuotias, ja kohta 4n lapsen äiti, Keski-Pohjanmaalta. Mielellään meilailen, nyt ainakin vielä kerkeän, kohta voi olla kiirettä, kesäkuussa tulollaan kaksoset =) annukka20@suomi24.fi

Yhteistyössä