Meilikamua

  • Viestiketjun aloittaja Dorothea
  • Ensimmäinen viesti
Dorothea
:)
Heikun keikun.En ole moneen vuoteen ollut kaksplus lehdenlukija.
Olen tälläinen +40v kolmen muksun äiti.Aikuisiässä ja kouluikästä löytyy.Mieskin löytyy ja kissoja muutama.Elämää on eletty ja nähty leskeys ja eroa on takana...nekö sitten karkottaa tiedä häntä....Mutta
Olen etsinyt pitkään eri ikäisiä naisia meilikamuiksi. Hyvin huonolla menestyksellä.Käy yleensä niin että kun laitat ilmoituksen ei tule vastauksia tai tulee ja kun vastaat.Siihen ei vastata??Hei haloo!
JOs haluaa meilikamun iästä viis...niin mikä siinä on niin että sitten ei vastata...??tai jos ilmotukseen menen vastaamaan,En saa koskaan vastausta.
Minulla on ihan kunnon kirjoitushalu,tykkään kirjoitella erillaisten ihmisten ,ikäisten kanssa.Elämän tarinat on erillaisia.JOs ikäni ei ole este...olen nuorekas sillä aikuisiässä olevat lapsenikin vielä viihtyvät kanssani :)) Jos se nyt mitään merkkaa*heh*
Ystävälle/YStäville on paikka vapaa!
JOs kiinnostaa minut löydät tälläisestä osoitteesta kuin
ilonpisaroita@suomi24.fi
 
Hei! Minusta saat pitkäaikaisen ja luotettavan meilikamun, jonka kanssa voit vaihtaa ajatuksia ihan kaikesta. Olen naimisissa oleva 4 lapsen äiti. Lapseni 4-15-vuotiaat.Enemmän meilissä. Osoitteeni supernova65@suomi24.fi
 
Dorothea
Hei!=)
Kiitos kaikkille vastanneille ja sinä annukka huomasin nyt vasta ilmoituksesi täällä.
En ole käynyt täällä sen jälkeen kun ilmoituksen laitoin.
Yllättävän paljon tuli vastauksia monen kanssa kirjoittelen,jotkut eivät sitten enään vastannetkaan.Mutta ei se haittaa.Nyt on mukava kiintiö kasassa ja toivon että heistä moni pysyisi matkassani ja minä heidän :)
=)

Aurinkoista loppukesää kaikille...
Jos tämä ilmotus on täällä vielä ja tuntuu siltä että haluat kirjoittaa..voihan sitä kokeilla eihän sitä tiedä kuinka moni katoaa matkan varrella..tuumaa 9.8 Dorothea.

*Hymy kaikille*
 

Yhteistyössä