Hakutulokset

1. N

Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

jaahas kai sitä on tänää alettava ovista tikuttamaan :) eilen unohdin. jännityksellä odotan onko ovisplussa huomenna niinku viime kierrossaki :)
  2. N

mamido tervetuloa :) uutta ketjua vaan kehiin. oli muistaakseen ihan helppo homma :D kokeiletko mimmi sä?? :)
  3. N

pahoittelut menkoista munki puolesta :( täällä gyne soitti eilen ja sanoi että ovuloin varmasti ja että proge testi oli liian aikasin otettu mutta sille ei voinut mitään koska viikonloppu oli. kuulemma keltarauhashormoni on korkeimmillaan 7päivää ennen menkkoja. ens kierto on vielä...
  4. N

mul on vähä sama ongelma. kiinnostus ei töihi riitä. mulla taas ei ole mahollisuutta kotia jäädä. rahallisesti parempi joo töissä. mutta jos nyt tuntuu ylivoimasen raskaalta ni jää kotia vielä. mä jäisin ainaki jos mahis olis :) sain eilen proge arvot. 20.8??? luin et ovista ei tapahdu...
  5. N

no on se hyvä ettei joo heti tärpänny olisit voinu olla aika loppu. mutta nythän olis jo hyvä aika raskautua :) harmi ku ei vaan voi laittaa tilaukseen. meillä esikoinen on joka ilta toivonu saavansa sisaren on kuulemma niin yksinäinen. kylläpä siinä sydän särkyy :(
  6. N

kemiallinen raskaus kävi mielessä. terolutien ekassa kierrossa vuos sitte tais olla kemiallinen raskaus. ehkä huomenna saan proge testin tulokset. uskon ovulaation tapahtuneen kun tänään on kp1 ja menkat tuli ajoissa. eli voi päivittää kp1 kunnon vuoto alkoi yöllä. tiistaina saa clomeja taas...
  7. N

oli tissit kipeet ja turvonneet. paitsi ei enää tänää. ja eilisen välipäivän jälkee vuoto on muuttunut vaaleanpunaseksi eli odotan et tänään vuoto alkaa ... en siis testannut... kylläpä tipahdin taas korkealta. mutta nyt meen vaan eteenpäin ja olen tyytyväinen jos kierto jää näin lyhyeksi... :)...
  8. N

surusilmät hienoa että pääsit uuteen kiertoon :)
  9. N

tänään ei taas ole mitään vuotoa eikä kipujakaa. välillä lantiossa tuntuu ikävää painetta. ja pää särkee... päänsärkyä mulla oli esikoisen raskaudessa. siihen muistan syöneeni panadolia ja kirosin ku mitää ei auttanu. joo mä testaan huomenna tai sunnuntaina. riippuu nyt. huomenna pitäis oviksen...
  10. N

Huvi ihania uutisia!! <3 aurinkoista kevättä teillekkin ja tule kertomaan uutisia meille välillä! täällä aamulla taas tiputtelua. ei vieläkään kunnon vuotoa. soitin taas polille ja käskivät odottaa kunnon vuotopäivää. ja sanoivat että ens kierto voi olla niin että clomeja ei oteta jos kunnon...
  11. N

taitaa tää munki tunne jäädä vaan tunteeseen. ruskeaa vuotoa vähän tänään tullut... oon kyllä ihmeissäni... yleensä ei näin aikasin ole muuttunut vuoto kun kellertävälsi... ja olishan se suuri ihme jos mulla kierto lyhenis näiden pitkien kiertojen jälkeen... (hyvähän se olis)
  12. N

saa uutta energiaa kun näkee vauvoja! :D siis nyt mä sanon tän ääneen... mulla on niin plussa olo... tissit on eritavalla kipeet kun yleensä. muutamia kovia vihlasuja kohdussa ja lauantaina alko ihme huimaus. huimaa aina kun olen käynyt lenkillä... ja muuten on sillee aika rauhallinen...
  13. N

mimmi wuhuu vihdoin!! :)
  14. N

surusilmät mä saan tietää oonko ovuloinut... sitten voi omalta kohdalta päätellä ovuloiko ku keltarauhanen kipuilee... puuh on se kyllä inhottavaa tämmöne pähkäily... miten lapsen teosta onki tullu näin perkeleen vaikeeta?!?!? :/ mulla sen leikkauksen jälkee ei ole kipuillu ja kierrot on ollu...
  15. N

pinjamaaria keltarauhasta mietin itsekkin. joskus lukenu et jos keltarauhanen oireilee on selvä negakierto mutta sitten taas lukenu että ei välttis... äääh... menispä aika nopeesti. tänää olin siellä proge testissä... lupas soittaa jos en ole ovuloinut..
  16. N

mimmi oletetaan vaan että oli ja meni :D täällä ei mitään uutta. mulla oli dpo3-4 menkkakipuja... eikä vielä tossa vaiheessa kuulu olla mitään tuntemuksia.. yleensä just nega kierrossa on kaikki oireet ... noh katsotaan. huomenna progetestiä ottaa.
  17. N

pinjamaaria, mä en tiiä koska alkais testailee.. mä yleensä ootan niitä menkkoja. aikanaa tuli testattuu niin paljo et nykyää ei innosta enneku menkat on myöhässä. laskin et tää kierto pitäis olla 29päivän mittanen.. katsotaan :D
  18. N

mulla on käytössä vitamiinit ja greippimehu. clomit ohentaa limistä ni aattelin greipin auttavan siihen :D saa nähdä mitä tämä kierto tuo tullessaan. kaikkemme ainaki yritimme. :) jännä onnistumisen tunne... mutta pakko pitään pää kylmänä. ettei tule kovaa pudotusta loppu kierrossa... nyt...
  19. N

maaliskuun aurinko kaikkea hyvää teille! surusilmät voimahalit! täällä eilen ovisplussa.
  20. N

surusilmät. käyn itse aivan samoja ajatuksia läpi. ensin mikä vikana miks ei tärppää. onko tää vinkki meille et teille ei suoda yhteisiä lapsia. ja sitte kans eilen lysähdin ihan täysin ja aloin miettimään että jos ei sit enää tehtäskää lapsia. tyttö on kohta kuus. arki on todella helppoa. saan...

Yhteistyössä