Hakutulokset

1. N

Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

mulla on ollut ihme vatsakipuja viikonlopusta. oon jopa pelännyt että ovis oli jo. aloin testaamaan maanantaina kp 10 negaa näyttää. huomenna ultra. hirmusesti jännittää. menee tiukille tuo miehen kotiintulo. huomiseks yrittää tulla. jos ultrassa näytetää vihreetä valoo ni olis kiva päästä heti...
  2. N

Aanis olipa kurjia uutisia! :( mutta ehkä toivoa kumminkin on joten odota kierto loppuun rauhassa. vaikeeta se on... joskus tekis mieli pyristellä itteensä jos vaikka pääsis irti tästä tunteesta mitä tää lapsenttomuus teettää... mä oon varma etten mä ole ovuloinut aikoihin. mä tilaa ki tänää...
  3. N

mulla noi ovulaatiotesti viivat on aina heikompia kun kontrolliviiva. vaikka digi näyttää hymynaamaa. en sitte tiiä miks.. puuh kylläpä öisin on kuuma... voiko oikeasti jo kahden clominapin jälkee alkaa sivuoireita. heräsin ihan läpimärkänä yöllä. olin niin hikinen! eikä ole normaalia. mä...
  4. N

mulla voi päivittää kp 2 vihdoin!!! jäi terolutit kaappiin mutta ei haittaa :)
  5. N

Aanis pidetää peukkuja! :) mimmi ihan hyvä idea. stressii on paljo vähemmän kun ei tikuta. mä taas ens kierrossa tikutan. nyt 10pv terolutkuuri ja sitte menkat pitäis alkaa ehkä ehkä. sen jälkee clomit käyttöön. eli mulle voi päivittää terot ja clomit listaan. :)
  6. N

voi ei mimmi :( noh uutta kiertoa kohden. mul taas junnaan paikallaa . testi aamulle jälleen nega!! :'( nyt oikeesti. alkaa hajottaa tää rämmönen odottelu. yleensä toivo ettei menkat ala ni mä jo rukoilen et alkais....
  7. N

ihana kuulla huvi :) <3 mimmi koita nyt odottaa siihe kun menkat on myöhässä :D säästyy rahaa ja testejä. :D :D täänne ei muutoksia. menkat pysyy poissa. huomen on testi päivä. katsotaa mitä tulee. en usko raskauteen mutta pakko testata ennen lääkärin soittoa. :)
  8. N

maaliskuun aurinko, progetestiä tuskin voi huiputtaa. johonki testiin kyllä voi vaikuttaa mielihyvä. et ei saanu käyä suihkussa eikä edellisiltana harrastaa seksiä ettei anna väärää tulosta. mutta en muista mikä koe se oli... kp45 ja ei mitäään. soitin polille. lääkäri soittaa perjantaina...
  9. N

ei mitää uutista. eilisestä 2h pidätyksen testissä nega ja nyt sit ootan tiistai aamuun ja teen aamupissasta. sit mulla on menkat tarpeeks myöhässä et ne varmaa tekee jotain jo polilla... toivottavasti.
  10. N

tällä kierrolla miehen poissaolojen takia ei kamalasti olla päästy tallettelee... et aika iso ihme on jos tällä kierrolla tärppäis... :)
  11. N

ei tietoa menkoista.. :( teen uuden testin sunnuntaina jos ei ole alkanut. ja soittelen maanantaina polille et mitä tehdään... on kyllä niin kurja...
  12. N

nega testattu. kauhean kiva kun kierto ei ole enään saannöllinen.. :( ennen tutkimuksia vielä oli.
  13. N

välillä jos alkaa tunnustelee ni olis tuntevinaan menkkajomotuksia mutta jos ei ees ajattele asiaa ni ei tunnu. ristiriitaset tunteet. en usko plussa mahdollisuuteen ja harmittaa venynyt kierto. joskus taas miettii et entä jos ja hetken elää jännityksessä. noh ehkä mä huomenna jo testiä teen...
  14. N

surusilmät! voimia teille <3 mimmi. joo on pysynyt. alan ihmettelee vasta tossa kp40 jos ei vuotoa kuulu. sitten ollaan menty yli pisimmästä kierrostakin... plaaah. testi kävi mielessä mutta en mä sitte testannu.
  15. N

en ole nyt hetkeen tikuttanu kun ukkokaan ei ole kotona. mut polilta sano et yli 32kp ni ei ovulois ollenkaa. et siks pitää soittaa sinne et mitäs nyt sit.
  16. N

niinpä tietysti... täällä ei menkkoja kuulu taaskaan ajallaan... yli mentiin tälläkin kertaa... en jaksa uskoo plussaan. uskon että mä en ovuloi enään. :( pitää soittaa polille ja vaatia et ne tutkii senki puolen...
  17. N

ainahan sitä on mahollisuus plussaan mutta en jaksa uskoa :( menkkoja ei oo kuulunu eikä kipujakaan ja valkovuoto on lisääntyny mutta vasta kun kp 40 tulee täytee ni toivo alkaa heräämään.
  18. N

surusilmät paljon voimia teille. <3 elämä on epäreilua!! :(
  19. N

menispä tää kierto nopeasti. ahdistaa kauheesti kun oon niin varma et tää on hukkaan heitetty kierto. en halua ees uskotella itelleni muuta. toivittavasti tää on lyhyempi kun aikasemmat kierrot.. :( ääääh.... ens kierto on eka kunnon yritys kierto leikkauksen jälkee kun ukko palautuu kotikulmille.
  20. N

Huvi ihana uutinen!!!! onnea matkaan ja kaikkea hyvää odotukseen <3

Yhteistyössä