Hakutulokset

1. J

Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

Joulukuun tontut 2015 toukokuussa Odottajat: LA / nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala 30.11. HooKoo-82/32/7/KYS Kukkurukuu/26/2/TAYS 1.12. Kimberley/27/1/TYKS Sinnis/29/2/- sylikinkku/-/-/- 2.12. Aurinko82/32/4/LKS 3.12. Hunajapuu/27/2/OYS Mimmi...
  2. J

Joulukuun tontut -15

Täällä pahoinvointi hieman helpottanut! :) Tulin vaan pikaisesti kommentoimaan, että olen yksityisviestit lukenut ja vastannut fb-ryhmää koskeviin viesteihin! Teen illalla meille uuden ketjun ja päivitän listan! :) Ihanaa vappua kaikille! Jaanel ja 8+6
  3. J

Joulukuun tontut -15

Joku kyseli työstä ja opiskelusta, niin itse opiskelen tällä hetkellä. Olen päivisin lapsen kanssa kotona ja iltaisin suoritan viimeisiä kursseja amk:ssa. Vielä tulisi meneillä olevien kurssien lisäksi suorittaa 2 kurssia, 10vk työharjoittelu ja opinnäytetyö+kypsyysnäyte ja sitten olisi tutkinto...
  4. J

Joulukuun tontut -15

Lista päivitetty. Joiltakin puuttui synnytyssairaala tiedoista, jos haluatte ne sinne, nii ilmoitelkaa niitä. :) Täällä oli pitkä vkl takana, kun mies oli reissussa. Ei ole helppoa esikoisen kans kahdestaan, kun aamut menee potiessa pahoinvointia. Mun pitäis varata aika sinne ar-ultaan...
  5. J

Joulukuun tontut -15

Facebookkiin pääsee laittamalla mulle yksityisviestillä linkin facebook-profiiliin tai laittamalla nimen ja tiedot millainen profiilikuva on, jotta osaan pyytää oikean henkilön kaveriksi ja sen jälkeen lisätä ryhmään. :) Mä alotin minisunin mama multivitaminit. :) En kuulu riskiryhmiin, joten...
  6. J

Joulukuun tontut -15

Facebookkiin pääsee laittamalla mulle yksityisviestillä linkin facebook-profiiliin tai laittamalla nimen ja tiedot millainen profiilikuva on, jotta osaan pyytää oikean henkilön kaveriksi ja sen jälkeen lisätä ryhmään. =) Onnea uusille plussanneille. :flower: Meibijees ja AaVee :( :hug...
  7. J

Joulukuun tontut -15

Mulla on iltaisin ollut maha turvoksissa. En ois muuten tajunnut, mutta housut olivat jättäneet niin hirveät jäljel mahaan. :( Uusimpana oireena on tullut kauhee väsymys. Voisin nukkua kellon ympäri eikä voimaa oo tehdä mitään. Ei yhtään auta, että kouluhommiakin ois enemmän kuin kerkeis tehdä...
  8. J

Odottajia/äitejä (Helsingistä)?

Täällä uusi odottaja joukkoonne. :) En tosin nykysin enää Helsingis vaan Espoos, mutta paljon Helsingis tulee pyörittyä. :) Oon 24-vuotias, jonka esikoinen on 8/12 ja nyt odotellaan toista viikoilla 6+0. :)
  9. J

Joulukuun tontut -15

AaVee: Ootko varma, että veri tuli emättimestä? Jos maha on kovalla, nii silloin tulla haavauma kakkoseen, jonka takia voi tulla hieman verta pyyhkiessä. Meibijees: Niin kauan kuin vuoto on pienempää kuin kuukautisissa, en olisi huolissaan. Joillakin voi vuodella pitkäänkin ja siitä...
  10. J

Joulukuun tontut -15

Ensimmäinen aamu, kun mulla on ihan hirvee olo. Kaiken huipuks meiltä on vedet poikki ollu aamun. :( Eilen iski ihan hirvee väsymys. Onneks oon koulussa, nii voin olla pois kun tarvii. Ei vois kuvitellakaan menevänsä tässä olotilassa kuumaan bussiin. :D
  11. J

Joulukuun tontut -15

Kiiltokuva: Laitoin sulle yksityisviestiä fb-ryhmää liittyen. :)
  12. J

Joulukuun tontut -15

Lista päivitetty! Tervetuloa uusille. :flower: Mua ei haittaa miehen juominen. Se juo niin harvoin ja tietää missä raja kulkee, ko pelkää krapulaa. ;) Mä treenaan ja aion jatkaa niin kauan, kun pystyn. Käyn siis ihan salilla ja koiran kans lenkkeilemäs. Salilla pyrin käymään 4krt/viikossa...
  13. J

Joulukuun tontut -15

Heikki Hamsteri: :hug: Paljon onnea uusille plussanneille! :) :flower:
  14. J

Joulukuun tontut -15

HOX HOX! Jos haluatte listaan tiedot, nii laittakaa ne muodossa: laskettuaika/nimimerkki/ikä/monesko lapsi/sairaala. Täällä ei vieläkään kummempia oloja. Eilen kerrottiin raskaudesta ensimmäisille sukulaisille. Muille kerrotaan sitten 12+0 jälkeen. :)
  15. J

Joulukuun tontut -15

Mullakin on flunssaista oloa, mutta en tiiä voiko johtua siitepölystä, kun etelässä asutaan. Väsymystä ei ole vielä ollut vaan pikemminkin päinvastoin, oon jaksanut aamulla herätä ennen esikoita, joka ei ole normaalia minulle. :) Mulla oli esikoisesta tosi raju pahoinvointi, joka kesti läpi...
  16. J

Joulukuun tontut -15

Tervetuloa uusille! :flower: Hemuli89: Mulla tuli seksin jälkeen hieman verta. Oon jostai lukenut, että neljännekselle naisista esiintyy verta silloin, kun kuukautisten pitäisi olla. On kuulemma normaalia, jos ei oo kipuja ja eikä tuu niin paljon verta kuin kuukautisten aikaa. Tsemppiä. :hug...
  17. J

Joulukuun tontut -15

Haluatteko, että kootaan meistä listaa kaksplussalle? Mä voin perustaa sen facebook-ryhmän. Jos haluatte facebook ryhmään, nii laittakaa yksityisviestillä teijän profiilikuva, jotta voin lisätä kaveriksi. Tämä siksi, että salaiseen ryhmään ei voi lisätä ketään, joka ei ole teidän kaverinne...
  18. J

Joulukuun tontut -15

Onnea kaikille plussanneille ja paljon tarrasukkia meille! :flower: Mulla on jo useamman päivän ollut kovaa mahakipua, jota en muista aiemmasta raskaudesta. Onko muilla ilmenyt mahakipua? Onko teillä raskausoireita vielä esiintynyt? Mä jouduin jo tänään varaan neuvolan, ku kevään aikataulu...
  19. J

Yrityksen odottajat

Lista päivitetty! Meillä yrityksen odotus päättyi plussaan, kun mentiin tjot-tyylillä. :) Tsemppiä teille muille yrityksen odottajille. Joskus se odotus palkitaan mitä parhaimmalla palkinnolla, jota saa 9 kuukautta kantaa ja siitä se pitkä matka vasta alkaakin. :)
  20. J

Joulukuun tontut -15

Onko täällä vielä muita, joilla on laskettuaika joulukuussa 2015? Itse plussasin eilen ja laskettuaika olisi 4.12. :) Joulukuun tontut 2015 huhtikuussa Odottajat: LA / nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala 30.11. HooKoo-82/32/7/KYS 1.12. Kimberley/27/1/TYKS...

Yhteistyössä