Hakutulokset

1. heidip*

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Catharin Mulla oli kovia menkkajomotuksia dpo5-6, olin ihan varma että vuoto alkaa seuraavana yönä. Tosin koskaan menkkakivut ei oo olleet niin kovia |O Dpo7 oli sellainen polttava ja painava tunne, rtesti puhdas nega. Dpo10 haamu. Kahdesta aiemmasta en ole kiinnittymistä tuntenut, ja nyt...
  2. heidip*

*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Oijoi, huomisaamuksi pitää varata popparia kun on luvassa joukkoryntäys marraskuisiin :popcorn: :heart: :popcorn: :heart: :popcorn: Kai tuokin on hyvä vaihtoehto aamupalaksi? ;) Eilen söin jäätelöä ja tänään pihviä :laugh:
  3. heidip*

Pahoittelut Carriina :hug: Ja teretulemast Anskuna :heart: Porkkana mulla oli yhtä hentoiset viivat erittäin herkässä dpo 10 ja 11, kun digi antoi sitten jo Raskaana tuloksen ;) Vahvistumista ja tarrasukkia :heart: Mikäs on Peipin tilanne? :popcorn: Tammityttö jospa nyt kuitenkin...
  4. heidip*

Marraskuun mussukat <3

Onnittelut plussanneille :heart: Pahoittelut menetyksen kohdanneille :hug: Meillä oli ensimmäinen neuvola maanantaina, omasta mielestäni rv5+5 ja terkkari pysyy kannassaan että rv6+4. Jutut ei ole paljoa 7 vuodessa muuttuneet. Kaikki lähtöarvot olivat todella hyviä, mutta jos hB alkaa...
  5. heidip*

Tammityttö mäkin näin viivaa siinä ;) Ettei ole pelkkää luuloa :heart: Itsellä oli myös alkuun tuo tosi paha km pelko, mutta murehditaan sitä sitten jos sen aika tulee - nyt nautitaan (yritetään nauttia) täysin rinnoin :heart:
  6. heidip*

Anskuna hienosti viiva vahvistunut :heart: Carriinalle myös onnittelut :heart: Mulla ei ole kolmessa aiemmassa raskaudessa ollut minkään näköisiä tissioireiluja, tässä ollut niidenkin edestä. Tosin noi tuntemukset tulee ja menee. Viikonloppuna ostin kokoa isommat liivit odottamaan, mut...
  7. heidip*

Anskunalle onnittelut ja tervetuloa marraskuisiin! :heart: Tuulentavoittelijalle ja Kiiltokuvalle pahoittelut tädin saapumisesta :hug: Missä on wavee? Tsemppiä vielä piinaileville :kiss: Päivittelen tuota listaa tämän kuun loppuun saakka, sitten joku muu saa perustaa uuden ketjun...
  8. heidip*

mamma2012 Itse tikutin ovista kahden kierron ajan menkoista liki loppukiertoon. Koko ajan tuli suhteellisen vahvaa viivaa aamuvirtsastakin. Olisikohan ollut 2-3 ihan valkoista tikkua. Tässä selkeästi ovuloidussa kierrossa (josta siis raskauduin) huomasin, että ovis+ aikaan se testiviiva piirtyi...
  9. heidip*

Kuinka paljon painoa on kertynyt, normaalipainoiset?

Mulla on ollut molempien raskauksien alussa bmi 19,47. Ekan raskauden aikana oksensin 10 viikkoa putkeen 24/7 eikä painoa lopulta tullut kuin kymmenisen kiloa. Toisen raskauden aikana en oksentanut kertaakaan ja painoa tuli liki 20kg. Nyt bmi 22,31 ja edellisestä raskaudesta 7 vuotta aikaa...
  10. heidip*

mimmi92 taustalla seuranneena voin ehkä vähän lohduttaa, että mulla ovis ollut vasta ~kp23 ja plussasin tässä kierrossa :kiss:
  11. heidip*

* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Mut voi siirtää plussanneisiin mikäli joku vielä listaa päivittää :heart: Eli yk5, ja dpo10 plussasin haamulaisen. Tänään rv5+2 ja omien laskujeni mukaan la 11.11, maanantaina ensimmäinen neuvola. Plussaonnea kaikille :kiss:
  12. heidip*

Kumpi on oikein?

Onneksi olkoon! :heart: Eiköhän se laskettuaikasi ole siinä marraskuun alussa :) Itselläni viimeiset kuukautiset olleet 29.1 ja pitkä kierto (32-38). Omien laskujeni mukaan la olisi 11.11 ja neuvola laski automaattisesti normikierron (28) mukaan olevan 5.11. Lasken viikot omien laskujeni...
  13. heidip*

Marraskuun mussukat <3

Janlind pahoittelut :hug: Laitellaan vain viestiä :) Toivottavasti plussaatte pian uudestaan :heart: Mä menen iltapäivällä työterveyshuoltoon selkä- /iskiaskipujen vuoksi, tarkoitus on saada lausunto jotta saisin apuvälinelainaamosta tukiliivin kokeeksi. Sairaslomaa kuitenkin tyrkyttävät...
  14. heidip*

Marraskuun mussukat <3

Tervetuloa munkin puolesta uudet plussanneet! Tarrasukkia kaikille! :heart: Mun on unirytmit ihan pielessä :snotty: Aamuyöstä herään muka virkeänä ja iltapäivällä olen jo sitten ihan valmis petiin |O Ei tämä tällai aamuvuoroina haittaa, mutta kun pian on ilta- ja yövuorot. Riippuu työnteko...
  15. heidip*

3:tta odottavien ryhmärämä! :)

Hyvää Naistenpäivää kaikille ja onnea plussanneille! :heart: Mulla alkoi talviloma maanantaina ja loman aloituksen kunniaksi plussasin haamulaisen. Tiistaina (dpo11?) tein kokeilumielessä digin, josta tuli tulos Raskaana 1-2 :heart: Oon melkein viikon makustellut asiaa ja nyt kun täti on...
  16. heidip*

Kiiltokuva mä sain haamun herkkään one steppiin dpo10 ja samanlaisen seuraavana päivänä, kun digi antoi jo tuloksen. Voi että kun olisi sitä itseään :heart: E: lisätään nyt vielä, että dpo7 one steppi oli puhdas nega Porkkanalle tsemppiä piinailuun :kiss:
  17. heidip*

Täällä onkin monta piinailijaa kerralla, mikäs on tilanne h-hetkillä olevilla? Oletteko malttaneet olla testailematta liian aikaisin? ;) Wavee eihän vuoto yltynyt? (.) Mulla on tänään kp38/37, lupaavalta vaikuttaa. Edellisyönä tein Fisrt Signalin kasettitestin ja viivat oli jo liki...
  18. heidip*

Marraskuun mussukat <3

Yksi ryhmä on, ylläpitäjä(t) vain vaihtui :wave: Kovin on epäuskoinen olo vielä. Edellisyönä tein First Signalin kasettitestin ja viivat oli jo liki tasavahvoja, eli eiköhän täällä hyvin ole tarrattu kiinni kaikista peloista huolimatta :heart: Parina päivänä ollut aika mojovia repäisykipuja...
  19. heidip*

Marraskuun mussukat <3

Onnittelut plussanneille! :heart: Mä meinasin varata ekaa neuvolaa vasta parin viikon päästä, mutta kun teen vuorotyötä niin parempi kai varata aika ajoissa, jotta pystyy sumplimaan johonkin sopivaan päivään/aikaan ettei heti tarvitse keksiä veruketta olla pois töistä :D Nyt olen lomalla ja...
  20. heidip*

moi

Moikka! One Stepin erittäin herkällä testasin kp33 ja 34 (dpo10 ja 11) haamut. Clearbluen digitaalisella kp34 Raskaana 1-2. RFSUsta ei ole kokemusta. First signalin kasetti testi ainakin antaa viivanpaikkaa. Testeistä on enemmänkin käyttökokemuksia täällä.

Yhteistyössä