Hakutulokset

1. Jonsku88

Tindermies pyytää minua laihduttamaan n. 10 kiloa!

Ei oo itsesuojelu vaistoa miehellä vissiin
  2. Jonsku88

~Elokuiset 2020~

Joo meilläkin jos esikoiseen tulee niin syntyy vasta 40+6 Ite oon syntyny 2 vkoa ennen laskettua Miehestä en osaa sanoa kun äitinsä ei varmaan ees muista :D
  3. Jonsku88

Mikä on tekosyysi mikset osallistu huomenna Pirkan pyöräilyyn?

Kaks viikkoa laskettuunaikaan
  4. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Tsemppiä sinne palkinto on kaiken arvoinen ❤️
  5. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Tyhmää ei oo ilmottanu ollenkaan uusista viesteistä KE oli äippäpolikäynti oikeinpäin oltiin käännytty ja alle 4kg olis tulossa niinku veljestään kyllä olisin vaikka heti valmiina lähteen synnyttään :) Eilen pojan kanssa poljettiin päiväkodilta kotiin jo oli maha kova kun kivi ja sama illalla...
  6. Jonsku88

~Elokuiset 2020~

Kyllä helpotti tuo Äippäpolin käynti henkisesti:)
  7. Jonsku88

Mielipiteitä nimestä Maria Sofia?

Kaunis nimi minun toinen nimeni on Maria ja luulen että tulevalla neidillä myös yhtenä nimenä
  8. Jonsku88

~Elokuiset 2020~

meillä välillä tuon 5 vuotiaan kanssa meinaa järki loppumaan kun 100x saa samat jutut sanoa eikä mene perille Huoh
  9. Jonsku88

~Elokuiset 2020~

Tänään olikin aamusta äippäpolille käynti neiti oli pää alaspäin ja painoarvio samaa luokkaa kun veljensä syntymäpainon kanssa alle 4kg:) Kohdunsuu oli aika ylhäällä vielä ja pehmeä ja sormelle auki.. Huoneessa oli erikoislääkäri ja kaksi opiskelijaa mua vastassa mies jäi ettiin parkkihalliin...
  10. Jonsku88

Mies vauvan kanssa kotona

No kannattaa puntaroida asiaa jotenki ehkä jos itestä ei tunnu että jaksais niin ei kai sitä pelkästään toisen mieliksi...kyllä pitäs molempien mielestä olla Hyvä juttu koska se on yhteinen asia kuitenkin seuraavat 18 v
  11. Jonsku88

~Elokuiset 2020~

Minäkin täällä syyskuisena huutelen mulla nyt 37+3 viikot ja kaks päivää väsyttänyt ihan älyttömästi niin että itkettää Keskiviikkona meen äippäpolille tarjonnan tarkistukseen kun lääkärinvla oli perätilassa.. Pe oli terkan mukaan kääntynyt mutta hyvä ultralla varmistaa mikä tilanne Sais kyllä...
  12. Jonsku88

Mikä on Huawein puhelimien nykytilanne?

ei enää ikinä Androidia omppu ollu nyt muutaman viikon käytössä en enää ihmettele miks ystävät ja sukulaiset on kehunu
  13. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Siis kaikki tärkeät oli paikalla ❤ Keskiviikkona on Tayssiin aika aamupäivällä :) Tää päivä on menny ihan sillai ettei oikein mitään oo saanu aikaan paitsi päikkärit
  14. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Vitsit mun piti mennä eilen parturiin miehen veljen emännälle ja kun menin niin ne oli sinne järkännyt mulle baby showerit ❤️ Kaikki törkeet oli paikalle tullu vitsi oli ihana juttu
  15. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Tänään oli neuvola ja terkan mielestä olis kääntynyt rt mutta mennään Tays kuitenkin ultraan varmistaan ja kaikki muukin oli kunnossa ja painoarvioo saa varmaan.. odottelin omaa vuoroani ja suureksi yllätykseksi huoneesta tuli ulos meidän esikoisen kummitäti joka on mun miehen veljen vaimo oli...
  16. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Kyllä mä lähtisin kun ainakin siitä menis vielä Esikoisen kohdalla vielä kolme viikkoo että syntyy ja kyllähän sitä sitten sairaaloita on matkalla varmasti:) sairaalakassi ja neuvolakortti mukaan :)
  17. Jonsku88

Syyskuiset 2020

itellä menossa nyt toinen mammaloma viikko tänään koko päivän touhunnut kaikkee pihahommia ja meillä oli pojan serkku päivän hoidossa kun koulu alkaa huomenna vasta :) Esikoinen oli tänään uudessa päiväkodissa ensimmäistä päivää :) Huomenna mennään työkaverin Mammaloma yllätys reissulle...
  18. Jonsku88

Pop:in kuorihaalari

Kyllä uskoisin että näin on meillä ei oo kyseistä haalaria ollut mutta kaikkia muita popin vaatteita ja ne on olleet hintansa väärtejä kaikinpuolin ja jälleenmyynti arvokin on hyvä :)
  19. Jonsku88

Syyskuiset 2020

No samaa mietin itekki että voiko kääntää ja ylipäätään menee jotenkin pitkälle mun mielestä. Joo toisella kyljellä on itellä selkeesti parempi olla
  20. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Oma postiin oli tullut aika Tayssiin Parin viikon päähän jännä kun siitä ei oo laskettuun aikaan kun 2 viikkoa. Terkka sano että aika on varmasti pian pidä puhelin lähellä Ja että oot varmasti ennen ens viikon neuvolaa jo käyny..

Yhteistyössä