kyllä toisaalta on menny aika todella nopeasti mutta äitiyslomalla tuntunu matelevan kun ei enää malttais odottaa millään että tuo pieni rakas syntyy ❤️
Mua taas illalla supisteli mutta taas loppu. no onhan tässä laskettuun vielä kolme päivää ja sen päälle vielä jos menee
@lyrae
Toivotaan että sieltä alkais jo ulkoistuun pikku hiljaa ❤️
Meillä oli esikoisen kanssa tänään kotipäivä kun aivasteli eilen pari kertaa :) ollaan siivottu ,tehty kaikkee kivaa käyty kävelyllä ja isin ekan Loman jälkeisen työpäivän kunniaksi poika halus että tehdään lättyjä kun isi tulee kotiin ❤️
@La Mer
Meillä on 5v esikoinen. Meille siis on saanu heti esikoisen jälkeen seuraava tulla mutta näin kauan meni ❤
Itselläni on pikkuveljen kanssa 14v ja 4pv ikäeroa veli täyttää huomenna 18 niin olispa hieno synttärilahja synnyttää kummilapsi hänelle huomenna❤
Täällä viikkoja nyt 39+0 Toissayönä supisteli ja olin että jes päästään synnyttään mutta sitten lakkasi ja eilen ei oikein juuri mitään ja tänään oon käyny kävelyllä pariinkin kertaan jos edesauttaisi :)
Päivällä oli närästys ylämaha ahdistus
@La Mer
Tsemppiä sinne :)
meillä esikoinen on päiväkodissa päivät niin ehtii ite levätä ja kerätä voimia ja ennen kaikkea tuo sähköjänis 5v saa olla kavereiden ja on selkeät ohjelmat :)
Mulla oli itsellä alkuraskaudessa kaks kertaa vuotoa molemmat kerrat oli ihan järkyttäviä kun pelkäsin että taas on keskenmeno mutta nyt on viikot 38+4 joten säikähdyksellä selvittiin :)