Hakutulokset

1. U

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ei se yks paketti hävetä itseäni, mutta sitten kun niitä on korissa 5 niin vähän hävettää jo...
  2. U

Kokeilin nyt tehdä samalla tavalla eli hetken päästä kastaa vähän testin toista päätä, ei mitään. Tuskin se tuosta enää mikskään plussaksi muuttuu.
  3. U

Emmä tajuu. No ostin läjän pc testejä, ehkä yhden voin uhrata kokeiluun mitä tapahtuu jos hetken päästä testaamisesta kastuu toinen pää :D
  4. U

ei haamuja :( Mitä tästä opimme, ei kosketa märillä käsillä testeihin
  5. U

Mä oon tehnyt jo varmaan 20 :LOL: Mitään en näistä ymmärrä, mutta jos kiinnittyy heti, niin eikös 4 päivän päästä voi hyvinkin näkyä jo plussa.
  6. U

No huomenna selviää :rolleyes: Tai sitten se väriaine vain tuoreena lähtee takaisinpäin ja saa aikaan tuollaisen. Ja kokonaan kuivunut väriaine ei enää lähde mihinkään. Tosin päivällä jo haamujen haamut (mitkä tosin katosi kuivuessaan) noissa rfsu testeissä. Niin monta sataa negaa (ellei jo...
  7. U

Nyt joku haamun saanut testaamaan :) Mulla oli kaksi rfsu ja tuoreempaan tuli selvä viiva kun laitoin tipan vettä väärään päähän, vanhempaan taas ei. Ja sekin mietityttää kun nuo one stepit negoja vaikka herkkyydeltään 10 eli herkempiä mitä pc. Miten se just tärppäiskin tällasesta kierrosta...
  8. U

Mä testasin myös noilla rfsu jossa haamu niin toiseen tuli kunnon viiva. One steppeihin missä ei mitään viivoja niin ei tullut vastaavaa. Aiemmin testattu jo täysin kuiva pc, siihenkään ei tullut. Eli jos niihin viivoja saa näin, niin pitää olla ilmeisesti vielä märkiä.. Ei millään meinaa...
  9. U

on joo mut mietityttää kun tuo sininen pää pääsi kastumaan, eikös se väriaine mene sinne ja sit kastui pian sieltä päästä niin jos pukkas ne väriaineet takasinpäin? Kun oli nega aiemmin kun kurkkasin testiä. No aamulla selviää, ei vaan millään malttais odottaa.
  10. U

MUTTA, näytti ensin negalta, menin sit koskee siihen märillä käsillä ja kastus vähän toi sininen pää. Hetken päästä ku kävin kurkkaa uudestaan ni näytti tolta. Kokeilin toisella käytetyllä testillä et mitä sille sillon käy niin kyllä se alko kastumaan väärästä päästä. Pakko säästää aamuksi toi...
  11. U

Tunnen yleensä oviksen tosi selvästi, paitsi tässä kierrossa. Ovis yleensä kp 11 ja nyt kp 9-10 oli jotain oireita, mutta kova oviskipu puuttui. Nyt kp 21. Ovis saattoi siis olla kp 10 eli nyt olisi dpo 11. Onestep edelleen nega. Taidampa lähteä testikauppaan pc varmaan parempi kuin tää rfsu...
  12. U

Tein nyt tuon toisenki rfsu ja siihen tuli samanlainen testiajalla. Tarkoittaakohan mitään jos kuivuessaan himmenee? Eikös yleensä tummu kuivuessa
  13. U

Niimpä, outoa vain että testiajan jälkeen alkoi haalenemaan ja nyt kun on kuiva niin ei oikeastaan yhtään mitään. Tämä siis rfsu ja one stepit ei näytä mitään (valkonen paketti siniset tekstit)
  14. U

Hmm, mitäs tästä sanotte? Viivanpaikka vai haamujen haamu?
  15. U

voiko tosissaan kaikki nää apteekin ultrat olla tällasia? Puolen tunnin sisällä tuli tää, 10min jälkeen haalee viiva, ihan samanlainen mitä kahteen muuhunkin oon saanut. Edellispäivänä sain ne joten ois kyllä pitäny jo tummua https://aijaa.com/0n9CF4
  16. U

mä sain myös viimeksi pc liukoihin dpo 10. Mahtaa olla taas tämäkin kierto tässä. Vielä tulossa postissa one steppejä jotka herkempiä mutta tuskin niihinkään mitään tulee. Nyt vaan tissit olleet vähän oudot, vihloo välillä et vois olla tärpännytkin, mutta jotenkin sitä vertaa siihen kun viimeksi...
  17. U

dpo 11 ja pregchec tänään ainakin nega. Kylläpä oli hurja viivanpaikka tuossa apteerin ultrassa jos ei tästä nyt plussaksi muutu. Ja vielä saman paketin molemmat testit antoi sellaisen (kastoin samaan pissaan)
  18. U

vasta dpo 10. Kaikki muut testit mitä oon tänään tehnyt olleet negoja, mutta kaksi ultraa ollut tuollaisia. On tehty pregchec, rfsu, rfsu early sekä apteq äsken tein vielä pc uudestaan ja näytti lupaavalta kun kastui, mutta sitten lähti nopeasti viiva pois. En oo uskalttanut nyt käydä...
  19. U

Apteekin ultra testiajalla https://aijaa.com/F8NwVz 30min testaamisen jälkeen https://aijaa.com/W8kKr2 voiko olla noin räikeä viivanpaikka?
  20. U

Kellään kokemusta? 3 päivää ennen ovulaatiota tuli verta yhdynnän jälkeen, ihan vain aamulla läikkä housuihin ja vähän pyyhkiessä. No illalla tuli yhdynnän jälkeen uudestaan ihan reilusti, loppui kuitenkin aika nopsaan. Välissä ei mitään vuotoa eikä näiden jälkeenkään mitään. Ikinä ei ole seksin...

Yhteistyössä