Hakutulokset

1. Amagara82

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Punktio takana, kuusi saatiin kypsää talteen. Maanantaina istutus ja piina alkaa sitten siitä. Pitkällä kaavalla olis toivonut runsaampaa määrää mutta eihän se vaadi kuin yhden onnistuakseen. Synarelan ja puregonin yhdistelmä on ollut toimiva minulle, paljon vähemmän sivuoireita kuin viime...
  2. Amagara82

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään Amagara82#-12#1.#toimimaton munasarja/siit.#2.IVF Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF An1z81# -13 # 1.# selit.# 1.IVF Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI Domi #4/12#1.#selittämätön#4.IVF JannaJ...
  3. Amagara82

Mä olen nyt vetänyt nenäsumutetta viikon, kuukautiset pari päivää myöhässä, meillä siis nyt toinen hoitokierros ja pitkällä kaavalla mennään. Ekasta kaksi negaa. Marraskuun 8. Päivä suunnitteilla tuore siirto. Lääkäri ei meitä päästänyt aloittaa lyhyellä kaavalla, kun sain yllättäen...
  4. Amagara82

Meillä tänään hoidon suunnittelu, toivon niin että päästäisiin lyhyellä kaavalla ja heti aloittaa, kun miehen työaikataulutkin natsaa. Jotenkin noi passi lääkkeet oli kamala kokemus, pistokset toukokuussa huomattavasti helpommat. Sormet ristissä iltapäivään saakka. Tsemppiä piinailijoille!
  5. Amagara82

Negatiivinen sieltä.. Pystyykö passin jälkeen heti aloittamaan rundin uudelleen. Meillähän pakkanen on nyt tyhjä.. Ja voinkohan nyt sitten lopettaa zumenonin ja luget.
  6. Amagara82

Kiva olis kanssa tietää, kolme pitkää päivää vielä edessä..
  7. Amagara82

Onnea Toiveikas81 toivottavasti onnistuu hedelmöitys! Mä olen ollut tähän saakka jopa ehkä turhan avoin töissä hoitojen suhteen. Ihmisten uteliaisuus alkaa ärsyttää. Sanot vaan että olis toimenpide lääkärillä miksi et pääse töihin. Mä olen kanssa vetänyt vähän viivoja suoriksi, en mennyt...
  8. Amagara82

Hei vaan kaikille. Täällä 35 v pariskunta, jotka yrittäneet 5 vuotta ilman tulosta, viime syksynä hakeuduttiin tutkimuksiin. Minulta löytyi toimimaton munasarja ja mieheltä heikohkoa spermaa. Täällä tuskastellaan ensimmäistä lääketieteellistä passia pp5. Hoidot on TAysissa. Tuore siirto oli...

Yhteistyössä