Hakutulokset

1. V

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä käytössä d-vitamiini 50, sitten juon joka aamu monivitamiiniporejuoman, siinä on myös tuhti annos foolihappoa. Painoa pitäis kyllä saada pois, mutta sille asialle en oo toistaiseksi tehnyt mitään. Yritämme syödä monipuolisesti peruskotiruokaa. Oon herkkuhiiri, mutta minäkin olen sitä...
  2. V

Toiveena vauva 2017-2018

Pahoittelut @Möörtsi ja @Nadine88 sekä @Laurajy, mutta voisko sulla vielä iloksi kuitenkin muuttua, jos ei oo menkat alkanu?! Et jospa olikin vaan liian laimeeta virtsaa? @Jasuuu, sulla kyllä hieno viiva jo!
  3. V

Toiveena vauva 2017-2018

@Sonde, kävipä huono tuuri, kurja juttu. Huh, onpa täällä jännät paikat viivojen kanssa. Tosi monelle kyllä ainakin viivanpaikkaa näyttää, jos ei ookaan plussa. Mutta näkyihän siellä jo muutama haaleapinkkinenkin. Jospa tämä olis se kunnon plussa-aalto! Täällä dpo voi olla kaikkea 1-4...
  4. V

Toiveena vauva 2017-2018

Luupavalle näyttää ja kuulostaa @Laurajy llä! Toivotaan parasta. Mulle tuli tänään yhtäkkiä ihan hirveä mahakipu autoillessa. Kolme kertaa oikein kunnolla kouristi niin, että kipu tuntui ylävatsalta aina peräsuoleen asti. Argh. Ja sitten meni ohi muutaman minuutin päästä ihan yhtäkkiä kun...
  5. V

Toiveena vauva 2017-2018

Ihanan aktiivista keskustelua täällä, saa monta sivua juttuja lukea jos kerran päivässä käy! Tervetuloa kaikille uusille! @Jasuuu, se oli ainakin ikimuistoinen raskauden alku. Onpa hassua, ettei gyne hoksannu asian oikeeta laitaa. Minä testasin sekä ekasta että tokasta vasta kun menkat...
  6. V

Toiveena vauva 2017-2018

@viipulainen, jospa sulla siis tänäkin vuonna olisi tämä sama ajankohta erityisen hedelmällinen.(y)Mullakin kuopus on saanut alkunsa heti tammikuun alussa, joten jospa nytkin tärppäis. Tosin vähän huonolle näyttää tämä kierto, kun oli niitä ihmeellisiä välivuotoja, eikä vieläkään oo ollu mitään...
  7. V

Toiveena vauva 2017-2018

@Fritang, onneks tikutit etkä jäänyt odottelemaan oireita! @Möörtsi, onpa kyllä kurja kun ei mitään tapahdu.
  8. V

Toiveena vauva 2017-2018

Peukut pystyssä jotta @viipulainen ja @Fritang saisitte nyt onnistuneet tallettelut. Ja myös @Möörtsi, jotta ne menkat viimein alkais! Tää projekti on kyllä yhtä odottelua..
  9. V

Toiveena vauva 2017-2018

@Fritang, mahtava kuulla!! Nyt peukut pystyssä! Mullakin ois ollu toiveissa, ettei enää kesäloman jälkeen ois tarvinnu töihin mennä. Nyt jos tärppäis, niin varhennetulla onnistuis vielä, tai sitten pitäis käydä joku 2-4 viikkoa töissä (en oo uskaltanu laskeskella). Täällä pojat syntyneet -09...
  10. V

Toiveena vauva 2017-2018

Tervetuloa kaikille uusille, kiva kun saadaan lisää porukkaa jännäämään. Plussaonnea kaikille! Kp 13 eikä vielä merkkiäkään oviksesta. Toisaalta tosi hyvä, koska appivanhemmat tuli tänään pariksi yöksi kylään. Toivotaan siis ovista viikonloppuun tai ens viikon alkuun. Huomenna loman jäljitä...

Yhteistyössä