Hakutulokset

1. D

Syyskuiset 2019

Täällä kävi niinku arvelin että tän päivän nt-ultrassa meni kolme päivää taaksepäin la eli oli vasta 11+1, ja sanoi että tulla ens vkolla takas niin saa paremmin mitattua kaiken. Sainpa kuiteski käytyä jo ultrassa ja nähtyä pikkusen liikkumassa ja kuultua sydämen :love: niin ja sanoi että ens...
  2. D

Syyskuiset 2019

Ihania ultrakuulumisia jo monelta! :love: Mulla on huomenna edessä se, toivottavasti saan myös pelkkiä positiivisia uutisia! Syömisestä; mä epäilin ilman oireitaki jo vähä ennen uutta vuotta raskautta niin tuli tarve vetää äkkiä runsaasti kylmäsavulohta ennen testin tekoa :whistle: tein testin...
  3. D

Syyskuiset 2019

Ihanaa @Beibihaaveilija! Kovasti onnea teille ja tosihan se on että normaalisti se km jälkeinen raskaus sujuu hyvin :love: @Mandel Mä en oo vielä ostanu äitiysvaatteita, oon kyllä katellu valmiiks ohimennen. Viimeksi en panostanu paljoa niihin, oli vain kahet farkut ja ne oli molemmat niin...
  4. D

Syyskuiset 2019

Onpa hurjaa lukea millaista pahoinvointia teillä täällä on, tutuilla ei ole kellään ollu niin en oo älynny että on näinki yleistä! Voin vain kuvitella miten rankkaa varsinki pienten lasten kans :eek: @Olivia_ vautsi miten hyvin kuuluu ja noin aikaisilla viikoilla! Sulla on kyllä varmasti myös...
  5. D

Syyskuiset 2019

@topis Pahoittelut ja tsemppiä! Kokemuksesta tiiän ettei heti tuoreeltaan lohduta sanoa että ”seuraava raskaus menee sitte loppuun asti” ym, alkuun on vaikea tuntea muuta ku pettymystä ja surua. Mutta toivon kovasti että uusi tärppi tulisi teillekin pian! Mulla oli tuo verikoe viikolla 9+ ja...
  6. D

Syyskuiset 2019

Ihanaa ku ootte niin moni päässy jo ultraan näkemään pienen! Mulla tasan kaks vkoa odotusta vielä, menispä nyt äkkiä :rolleyes: ei tässä kyllä ehdi paljo miettiä raskautta ja laskea päiviä ja viikkoja niinku ekan kans niin aikaki kuluu nopeammin. Tänään lipsahti vahingossa raskaus toiselle...
  7. D

Syyskuiset 2019

Samaa mietin tänään että mikä on @Miliani n tilanne? Ja @mikii onko sulla jääny huono fiilis edellisistä synnytyksistä ku pelottaa kovasti? @Saippuakupli Hui ku luulin että aloit sanomaan että tunnistit mut tekstistä :ROFLMAO: meneekö teillä arki hyvin 1v kans ja imetätkö? Luin jostain että...
  8. D

Syyskuiset 2019

Ai niin ja me on aiottu kertoa kans nt-ultran jälkeen, vasta mun äiti ja sisko tietää. Tällä kertaa haluan pitää ehkä sukupuolen ja nimen (jos se päätetään edes ennen syntymää) salassa, ku viimeks oli niiiin ärsyttävää kuunnella kuukausikaupalla ihmisten kommentointia ja mielipiteitä nimiin ym...
  9. D

Syyskuiset 2019

@Miliani Onhan tuo stressaavaa kun joutuu odottaan tietoa asiasta, mutta ihanaa ku täällä kuulee myös vuotokokemuksia jotka on olleet harmittomia, jospa teilläkin olisi näin! Tsemppiä. @Veeja Mullei ole mitään vahvoja mielitekoja, mutta kyllä myös appelsiinit maistuu älyttömän hyvälle ja...
  10. D

Syyskuiset 2019

@Lukka Meidän poika täytti just vuoden. Nyt iski yöllä ilmeisesti rokotuksista kuume ku sanoivat että aikasintaan viikon päästä laitosta tulis. Ei sitte maistu yhtään ruoka tänään ja on vaan väsyny ja itkunen, ei taaskaan ihan hyvä hetki tissin vähentämisen :cautious: toivottavasti menee parissa...
  11. D

Syyskuiset 2019

Niin ja anteeksi ku mun jutut menee nyt ohi aiheen tässä ryhmässä! :whistle:
  12. D

Syyskuiset 2019

@lillium Joo tuolla sitä iteki lohduttautuu että joku päivä tää tästä vielä paranee, ennen aina aattelin että sitte ku alkaa syömään paremmin, sitte ku alkaa käveleen ym muttei ne sellaset meillä vaikuta. Ikä varmaan ainoa minkä myötä muuttuu. Onhan se kiva kuulla että muutki on/on ollu samassa...
  13. D

Syyskuiset 2019

Niin ja tiedän että päivärytmi on tärkeä öiden kannalta, mutta jos toinen yks päivä on niin poikki että nukahtaa jo klo 11 ja toinen päivä jaksaa touhuta 14 asti niin en mä ainakaan oo onnistunu siihen vaikuttaan paljoa..
  14. D

Syyskuiset 2019

@lillium Ihanasti menny teillä se! Mulla hankaloittaa myös ettei oo mitään selkeää rytmiä ku pojan öistä riippuu miten menee päivät. Ei oo siis että tiettyinä aikoina tai hetkinä tissillä niin en voi aatella että yks kerrallaan jättää pois, vaihtelee ihan miten sattuu.. mua harmittaa että nyt...
  15. D

Syyskuiset 2019

@Lukka Kiitos neuvoista!! Nukahtaminen päikkäreille voi sujua ilman tissiäki ku väsyy vaan kunnolla eka. Tai saattaa näyttää jo nukkuvan ja yhtäkkiä hoksata että eipä se tissi vielä käynytkään suussa ja vielä vaatia sen minuutiksi enneku on ihan out :LOL: Ja illalla nukahtaminen on yleensä tosi...
  16. D

Syyskuiset 2019

@Ninnu118 Mä imetän just 1v täyttänyttä poikaa ja haluaisin päästä eroon imetyksestä, mutta aika hankalaa ku toinen vaatimalla vaatii tissiä tiheään, enkä oikein tiiä miten saisin nuo lohdutukset ja nukutukset (heräilee yleensä 1-2h välein läpi yön ja nukahtaa vaan tissillä) sitte hoidettua. Oon...
  17. D

Syyskuiset 2019

Pitäiskö listaan lisätä synnärit vai tuntuuko että ois sitte helpommin tunnistettavissa? ;)
  18. D

Syyskuiset 2019

Hurjaa kyllä miten jotku kärsii koko raskauden pahoinvoinnista, ja silti on valmiita käymään sen läpi moneen kertaan :eek::LOL: itestä jo viikko tuntu ikuisuudelta. Aamulla oli aika kipeä maha ja se vähä säikäytti, on tää kyllä ihme aikaa ku sekä oireettomuudesta että oireista onnistuu...
  19. D

Syyskuiset 2019

@UNELMA88 No hui siellähän on rankka kokemus taustalla, hurjaa kuulla mitä käytännössä voi aiheuttaa tuo foolihapon puute :unsure: Nyt kyllä pidän huolen että iteki syön päivittäin ku on se jääny joskus välistä, vaikka en tiiä onko tässä 9. vkolla enää niin suurta vaikutusta. Mulla oli tänään...
  20. D

Syyskuiset 2019

Mä syön kyllä monipuolisesti, mutten oo varma tuleeko niitä raakoja kasviksia tarpeeksi niin varalta popsin sitä foolihappoa, eihän se ole iso määrä ku yhen päivässä ottaa :) mielenkiintoista kuulla että siitäki voi olla haittaa isommissa määrin! Täällä kans tuo oireiden vähyys (tai...

Yhteistyössä