Hakutulokset

1. T

.

Mulle voi huomiselle päivittää kp3/26-30 yk 6 :poop:
  2. T

.

@Vaarojentyttö paljon paljon onnea :love:
  3. T

.

@muropaketti mä nään kyllä haamun. Toivotaan vahvistumista :love: Mulle voi huomiselle päivittää Dpo 2 :)
  4. T

.

@Beibihaaveilija minustakin se on kauheen vaikeaa kun ei noista viivoista ota selvää ja mulla ei tuu mitään selviä ovis oireita niin ei niistäkään pysty yhtään sanomaan milloin se päivä on. Mekään ei miehen kanssa olla kauheen aktiivisia makkarissa niin siks pitäis saada ajoitettua oikein :D...
  5. T

.

Omaa napailua vaan tässä. Toi on PC testi ja sen lisäksi oon CB digillä testannu. CB vaan vilkutta sitä hymiöö eikä oo näyttänyt vielä sitä maksimaalista hedelmällisyyttä niin sitä vois kuvitella että on vasta huomenna mut aika vahvalta toi kyllä jo näyttää. Mitä mieltä oisko ovis plussa...
  6. T

.

@Emppu-93 onnea onnea :love:
  7. T

.

@pandanen älä vielä luovuta. Odota hetki ja tee sitten uusi testi. Tsempit sulle :love:
  8. T

.

Ei vielä naimisissa mutta suunnitelmissa on kyllä jossain vaiheessa. Tuttu tunne silti tuo kysely kun koko ajan joku kysyy asiasta jos sanon että on ollu huono olo tai jos on vaikka toppi päällä niin joidenkin mielestä näyttää kun ois vauva maha ja sit on tosi noloo sano et ei en oo raskaana...
  9. T

.

@Ilonetsijä toivotaan että ois tärpännyt nyt. Ainakin oireet vaikuttaa lupaavilta:love:
  10. T

.

Mä oon välillä käyttänyt clearblueta mut ne on ihan törky kalliita vaikka hyviäkin kyllä. Sit on ollut pc:n testejä ja ne on kyllä hyviä ja edullisia. Itellä nyt kp7 ja mietin just että pitäiskö kokeilla yks kierto ilman tikuttamista ja juoda vaan tuota greippimehua. Tuntuu nimittäin että mulla...
  11. T

.

:love: On selkee viiva onnea onnea :love:
  12. T

.

Voi laittaa eli tästä päivästä tulikin kp1/26-28. Yk 5 lähtee sit nyt käyntiin
  13. T

.

Mäkin tein aamulla viel varmuudeksi testin vaikka olinkin aika varma että ei oo tärpännyt ja negahan se oli... et nyt vaan menkkoja odottelen että pääsee yrittää uudelleen :unsure:
  14. T

.

Kyllä se siitä vaikka joka kerta se tosiaan tuntuu pahalta. Toivotaan että plussaillaan porukalla joulukuussa :love: Mä meinasin kokeilla seuraavassa kierrossa tota greippimehua vaikka en kyllä tiedä auttaako mut on sit ainakin kokeiltu :LOL:
  15. T

.

Hei mä voisin liittyä uutena tänne :) Haaveissa on nyt miehen kanssa ensimmäinen lapsi. Nyt on menossa kp26/28 ja tänään on ollut sellainen olo että vuoto alkaa ihan just eli ei tainnut tässäkään kierrossa tärpätä. Nyt on tosiaan menossa yk4. Ihanaa on kyllä lukea täällä muitten kokemuksista...

Yhteistyössä