Hakutulokset

1. W

Kesäkuiset 2022

Onko jo oireet helpottaneet @Pampula3 ? Kuulostaa tosi kurjalta tuo tauti sun kohdalla. Ja paljon tsemppiä epävarmuuteen @Matkallamamaksi Tosiaan varmaan helpottaa, että tämä ei ole eka kerta, kun näin käy ja kaikki kuitenkin lopulta ok! Täällä ei mitään ihmeellistä mutta uutena oireena ovat...
  2. W

Kesäkuiset 2022

Just kävin pienellä kävelyllä ja tuumasin etten nyt noin lyhyelle mitään tukivyötä tarvitse. Virhe, selkään säiteili kipuja ja vasen pakara ihan jumissa. Nyt täytyy kyllä alkaa huoltaa kehoa koska en viitsis köpötellä koko kevättä tällä tavoin.
  3. W

Kesäkuiset 2022

Täytyypä itsekin tutustua noihin vakuutuksiin, tosi hyviä pointteja täällä on tullut puolesta ja vastaan! Osaan samaistua hyvin tuohon kohtukuoleman pelkoon, heti kun pääsee edellisestä pelosta eroon eli keskenmenosta, niin nyt kuulostelen koko ajan, liikkuuhan vauva. Enkä tässä vaiheessa tunne...
  4. W

Kesäkuiset 2022

Täällä myös kaikki hyvin, tänään pojalla onkin vilkkaampi päivä ja potkua tulee joka puolelle :giggle:. Ja sokerirasituksesta myös puhtaat paperit. Saatiin jo äitiyspakkaus ja oli kyllä hieno, tosi laadukkaita tuotteita siellä. Mietin toki, tuleeko makuupussille kovinkaan heti käyttöä, tosi...
  5. W

Kesäkuiset 2022

@Matkallamamaksi tosi kurjaa tuo unettomuus! Toivottavasti olisi ohimenevää, jotta et olisi ihan puhki sitten vauvan tullessa. Oon kyllä kateellinen @Zabadabaduu kun noin vähän jäljellä enää töitä! Mä päätin pitää "kesäloman" vasta äitiysvapaan jälkeen koska oon kyllä ihan varma, etten vuoden...
  6. W

Kesäkuiset 2022

Huh @Charrypie - 86 onneksi kaikki oli kunnossa! Mä oon jättänyt kolaamisen nyt muille, tuntuu että pienikin voimanponnistus saa aikaan liitoskipuja tms. Eilisestä asti on jomottanut oikealla puolella jatkuvasti mutta kun soitin tästä neuvolaan, sanoivat, että kuulostaa ihan normaaleilta...
  7. W

Kesäkuiset 2022

Mulla oli neuvola tällä viikolla ja pääsin hakemaan äitiyslomaa, odotan kyllä sitä innolla, ihana päästä töistä pois! Loma alkais nyt sitten toukokuun puolessa välissä. Nimi on kyllä meillä iso ongelma, mulla ja miehellä sellaisia ehdotuksia, joita aina toinen ei hyväksy :D Pojan nimeä on musta...
  8. W

Kesäkuiset 2022

@Matkallamamaksi kiitos tosi kattavasta listasta! Tuntuu että tää on kunnon viidakko mitä kannattaa hankkia ja haluisin etukäteen valmistautua kun en yhtään tiiä miten sitten vauvan kanssa alkaa sujumaan. Toisaalta tuntuu että aikaahan on vielä paljon mutta toisaalta 4 kk menee nopeasti 😁
  9. W

Kesäkuiset 2022

Ihanalta kuulostaa teidän pesänrakennuspuuhat! Mä olen alkanut punnitsemaan eri tarvikkeiden tarpeellisuutta ja kun ei ole lapsia ennestään, niin tarvikkeita olis kyllä pitkä lista tulossa. Oon epävarma, kuinka tärkeä ostos toi sitteri on? Kai useimmat vauvat tykkää siinä istua mutta sitten oon...
  10. W

Kesäkuiset 2022

LA 1.6. 2.6. @Mirumarumoru , @kiramiu 3.6. @Charrypie - 86 @MARIAL43 4.6. @Coguine 5.6. 6.6. 7.6. 8.6. @Netta123 9.6. 10.6. 11.6. @mhb 12.6. 13.6. 14.6. @Bluebelle 15.6. @KirJoh89 , @Pandi 16.6.@Riinis_ 17.6. @Wasi 18.6. @Pampula3 19.6. 20.6. @hanba 21.6. 22.6. 23.6. 24.6. 25.6. 26.6. 27.6...
  11. W

Kesäkuiset 2022

Paljon onnea kaikille hyvistä ultrauutisista! Samoin eilen kävin ultrassa ja kaikki oli ok, sydäntä oikein erikseen kehuttiin pidemmin😁 vauva ei taaskaan piilotellut sukupuoltaan vaan saatiin oikein pippelikuva kotiin viemisiksi. Paino oli 361g, luulin että paljon mutta täällähän näyttää olevan...
  12. W

Kesäkuiset 2022

@KirJoh89 Tosi hienoa, että ootte jo noin hyvin kaikki hankkinu, itselle ei ole vielä viettiä tullut ja olen vähän lykkäillytkin rakenneultran jälkeiseen aikaan tätä. Lisäksi mies vielä matkoilla, joten en viitsi ihan yksi isompia hankintoja tehdä :)Mulla myös rakenneultra 4.2. ja nyt vihdoin...
  13. W

Kesäkuiset 2022

@Pampula3 ihan totta tuo, ettei voi tietää, mitä raskausuutisen takana todella on, kauanko on yritetty ja odotettu. Ehkä kun nyt itse on raskaana, tulee jotenkin vahvemmin mieleen ne kerrat, kun luki tai kuuli uutisen, ja miltä se silloin tuntui. Ei ole kuitenkaan mitenkään mun syy, jos...
  14. W

Kesäkuiset 2022

Onnea @Bluebelle tyttölupauksesta! Aina se on niin ihana kuulla, että kaikki on hyvin ja huoli helpottaa ainakin hetkeksi! Mä oon miettinyt tuota somepostausta, ois ihana kertoa kaikille sitä kautta kun ystäviä myös ulkomailla eikä jaksaisi näpytellä kaikille omia viestejään. Mutta samalla...
  15. W

Kesäkuiset 2022

Kiinnostavaa lukea keskustelua lapsen nukkumisesta, kun ei ole mitään kokemusta itsellä. Ajattelen, että kokeilen ja katson, millainen vauva on ja miten itse jaksetaan, vaikea päättää etukäteen mitään, kun ei tiedä millainen persoona sieltä tulee :) Ja sukupuolikin jo selvisi, oli se, mitä koko...
  16. W

Kesäkuiset 2022

Meille selviää sukupuoli jo tämän viikon perjantaina kun käydään ekstraultrassa yksityisellä. Muutenhan odotettais rakenteeseen saakka, mutta mies joutuu matkustamaan yli kuukaudeksi muualle eikä pääsis sinne. Joten mennään nyt hänen vuokseen katsomaan "etukäteen". Vaikka kyllä mäkin oon...
  17. W

Kesäkuiset 2022

Oon itse kova ottamaan kaikenlaisia rokotteita, niitä on kertynyt matkailun takia. En siis hirveesti pohtinut, että 3. rokote olisi huono juttu vaan toissapäivänä kävin sen ottamassa. Kaks aiempaa sain ennen raskautumista. Sairastuminen ja raskaus jotenkin huolestuttaa enemmän, toivottavasti...
  18. W

Kesäkuiset 2022

Sama juttu, iloisena ja ylpeänä kannan mahaani mutta tuo liikkuminen vain mietityttää, jos nyt jo kaipaan tuolia kenkien laittoa varten ja ylipäänsä kaikenlainen noukkiminen ei ole kiva juttu, niin mitenköhän pärjään toukokuussa? :D Mielenkiinnolla odotan mitä muutoksia vielä tulee. Ja oon siis...
  19. W

Kesäkuiset 2022

Täällä on oltu vähän joululomalla nettisivuilta mutta nyt taas kommentoimassa! Hauskaa, että kaikki menee niin samoissa vaiheissa. Vaikka odotan esikoista, on kaikki normifarkut jääneet käytöstä pois viimeistään kuukausi sitten ja uutisia kertoessani osa on sanonut, että arvasi. Odotan siis...
  20. W

Kesäkuiset 2022

Täälläkin odotellaan liikkeitä! Aika onneksi tuntuu menevän nopeammin kuin alussa mutta silti :) En ole saanut vieläkään tuloksia niistä riskiluvuista, toivottavasti tämän viikon neuvolassa selviää. Ultra oli kuitenkin jo 10 päivää sitten...Muistaako joku, liittyykö virtsanäyte myös niihin...

Yhteistyössä