Hakutulokset

1. U

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Juurikin se. Nyt dpo 8 tai 11. En ole varma kun oviskivut kp 9 mutta testi plussa kp 12. Normaalisti ovis kp 10-11.
  2. U

Taas joku viivanpaikka? https://aijaa.com/XnfGse https://aijaa.com/GYrYmU
  3. U

Helllpppp!! Dpo 9 hieman oviskipua, yleensä ovis ollut silloin, no ei kuitenkaan sellaista kovaa kipua mitä yleensä. Testiin pärähti ovisplussa vasta dpo 12, jolloin ei kipua ollut. Koskahan se ovis nyt on ollut vai onkohan ovuloimaton kierto?
  4. U

Mitäs ihmettä nyt tapahtuu? Dpo 7 alkoi tulemaan hieman verta, olin aivan innoissani että kiinnittymisvuotoa, pikkuhiljaa voimistui ja nyt dpo 8 jo ihan täydet menkat päällänsä. Normaalisti menkat alkaa dpo 16 mulla, lähes poikkeuksetta. Ovista en tikuttanut, mutta kivuista tunnistin, edelliset...
  5. U

Mistä ihmeestä voi johtua että kumpaakin munasarjaa jomottaa samalla tavalla kun oviksen aikana. Ei jatkuvasti mutta aina silloin tällöin. nyt kp 5 ja menkatkin oli ihme jomottelua kokoajan. Ehkä tosiaan oli ovuloimaton kierto tai ne haamulaiset viittasivat että ois kiinnittynyt mutta mennyt...
  6. U

Edellisellä sivulla tai sitä edellisellä kuva mun rfsu viivanpaikasta, haamusta mikälie. Kp 1 tänään aivan ajallaan jotrn tuskin tarkoitti yhtään mitään
  7. U

Heiiii, kertokaas joku ulkomaalainen nettisivu mistä sais hyviä testejä. Olen käyttänyt homehealthuk sivua mut siellä halvat testit on noita one steppejä jotka ilmeisesti tosi huonoja. Oisko joku muu vastaava paikka? Pc testejä ei taida saada halvemmalla kun se euron kappale?
  8. U

Mä soitin ihan vaan tervrysasemalle ja laittoi sieltä lähetteen, muistaakseni ihan samana päivänä kövin, tai seuraavana. Tuloksen sai muistaakseni iltapäivällä jo
  9. U

Nyt jo kolmas päivä kun alamahaa juilii niinkuin ois menkat alkamassa, pitäis alkaa vasta tänään tai huomenna tjn. Yleensä mulla alkaa vasta samana päivänä juilimaan jos silloinkaan, yleensä ei tunnu mitään. Mitähän tuolla tapahtuu :( negaa testit tuon yhden ehkäplussan jälkeen. Jos ois ollut...
  10. U

Täälläkin ihan negaa kaikki. Dpo 12-14, ei tarkkaa tietoa. Turhaan varmaan enää tuhlaa rahoja testeihin :( dpo 16 alkanut aina menkat että saa nähdä alkaako ne ylihuomenna vai koska. Pari päivää vihlonut ja nipistellyt mahassa, tuskimpa mitään tarkoittaa

Yhteistyössä