Hakutulokset

1. U

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tällasen menin sit kaivaa roskiksesta, eilinen pc. Ei ihan kuvassa näy kunnolla mutta ihan punainen on. Miten toi apteekin mukamas 10 herkkyydeltään ei tänään päiväpissasta näyttäny mitään. On kyllä erikoisia nyt nää mun viivat. Ei voi oikein viivanpaikkakaan tää enää olla kun ihan punainen ja...
  2. U

Ihan käsittämätöntä millanen viivanpaikka tuo mun viimeisin. Tänään päiväpissasta 10 herkkyyksinen apteekin testi puhdas nega. dpo 13-14 joten tässä oli taas tälläkin kertaa tämä homma. Ei varmaan kannata tuhlata tuota toista apteekin testiä huomenna
  3. U

Alaosassa ihan milli punertavaa ja muuten aika harmaa viiva. Eipä näistä tiedä, en usko että mitään meinaa kun tuo pc ihan nega. No aamulla uusiks ja sit ssaa luvan olla
  4. U

Empä tullut sen viisaammaksi, päiväpissasta tunnin pidätyksellä https://aijaa.com/RiC1pc rfsu testaa varhain selkee haamu kun taas pc liuskassa ei mitään, aamulla en edes tehnyt kun ei ollut. Eikös tuo rfsu ultra anna tällasia? Täytyy katsoa miltä näyttåä kuivana
  5. U

Negaa oli, alkaa olee kyl niin räikeitä viivanpaikkoja :(
  6. U

Pakkohan se oli kaivella roskista, nyt tuohon apteekkarin raskaustestiinkin oli ilmestynyt viivanpaikka, väriä ei mun mielestä ole. Voiko olla sattumaa että kahteen samaan pissaan dipattuun apteekin testiin tulis viivanpaikka? Eri merkkisiä Siinä apteekin ultra testissäkään ei enää ole väriä...
  7. U

Kuivuttuaan haalentunut kyllä reippaasti, eikös plussahaamuille pitäis käydä just päinvastoin?!? No pääsee dippailemaan aamulla tuon viimeisenkin testin, vaikks uskoisin että tuo on viivanpaikka, märkänä se kyllä punersi, mutta nyt kuivana en plussaksi erehtyisi luulemaan kyllä enää :(
  8. U

Ihan kuin muuten ei menisi paljon testejä joka kierto niin sit antaa vielä tällaisen, ota tästäkin nyt selvää. Saman testin aamuyöpissasta nega. Kyseessä apteekki raskaustesti ultra. Apteekkarin testi oli samasta pissasta nega, mutta tämä onkin 10 herkkyydeltään. Ihan muutama minuutti testinteon...
  9. U

ei tosiaan ja tämä näkyi kun oli märkä, alle 10min kohdalla. Nyt kun alkanut kuivumaan niin ei enää näy. Outoa. No onneks paketissa on kaks ni ni huomenna tehä aamupissasta uuden, nyt vasta dpo 8
  10. U

Apteekin raskaustesti ultra, viivanpaikkoja tullu tähän?? sellainen vääntele ja kääntele ni näkyy
  11. U

Mulla tuli viime kierrossa ovis 4 päivää myöhemmin mitä normaalisti, menkat myös 4 päivää "myöhässä", no tässä kierrossa normaaliin ovisaikaan (kp11) pieniä tuntemuksia, mutta ei mitään kovaa kipua, mitä mulla yleensä on. Mietin jäiköhän koko ovis välistä Miksiköhän ovis tuolleen noin monta...
  12. U

viivan näen minäkin, nää on pahoja kun sit tulee tehtyä miljoona testiä nimimerkillä tänään jo 5 testiä
  13. U

testiajalla ei mitään, apteekin omalla päiväpissasta nega, pc aamulla nega. Viimeksi sain haalean plussan dpo 10. En usko tuon tarkoittavan mitään, mutta outoa kyllä että punertaa ylä ja alaosasta
  14. U

Jaahas, tällaista taas dpo 9 predictor early testillä. Antaako usein tällaisia testiajan jälkeen? Ylä ja alaosasta selkeesti punainen ja vahvempi kuin keskeltä. https://aijaa.com/UkIKjq
  15. U

Ensin 2v, sitten enkeli rv 23 ja nyt 1v 9kk, onhan sitä tässä "muutama" testi tullut pissittyä. Saan ihmeellisen paljon noita hailakoita viivoja, kaipa sitä kiinnittymisyritystä sit on vain
  16. U

Niin monta vuotta tässä odoteltu et ei tunnu enää missään :X3: toivoni kyllä jo menetin, ei ne tuosta miksikään muutu, viimeksi sain suht selvän plussan dpo 10 PC:llä.. Nyt on dpo 9 tai dpo 12, veikkaisin ennemmin dpo 9. ja kp 21. Tai sitten on kokonaan ovuloimaton kierto. Mulla on ollut ihan...
  17. U

ja niin hävisi näemmä tämäkin
  18. U

https://aijaa.com/xby4Zk Mielestäni selvempi kuin eilinen, mutta PC edelleen nega. Eilinen viiva hävisi testiajan jälkeen melkein kokonaan
  19. U

Mulla ovispäivän aamuna vasta plussa testissä, ihan ultralla todettu että tuo mun kipuni on ovis. Edellisinä päivinä tumma, mutta ei plussa kuitenkaan. Nyt kyllä ei sitä ihan hirveän kovaa kipua ole ollut moneen kuukauteen, mutta kipu kuitenkin, joten en tiedä oliko ovis tuolloin kp 9 vai oliko...
  20. U

ja testiajan jälkeen kun testi oli kuivunut oli tää haamulainen hävinnyt miltei jäljettömiin. No ei auta kuin aamulla tehdä uusiksi jälleen kerran.

Yhteistyössä