Hakutulokset

1. N

Kutsu polttareihin, ei häihin

Tietääkö morsian polttareista? Jos ei niin on mahdollista, että kaverit ovat kutsuneet sinut. Morsian ei taas ole kutsunut sinua häihin. Minulle järjestettiin polttarit vaikka en niitä halunnut. Sinne oli pyydetty läheiset ystäväni. Onneksi oli mennyt nappiin kutsutut tyypit. Tässä sinun...
  2. N

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Tsemppiä piinailuun! Ja hyvä, että saitte myös pakkaseen :) Pitää aina muistaa, että jotkut ovat pitkälläkin raskaudessa, kun edes saavat tietää raskaudesta. Ei kaikille niitä raskausoireita tulekaan, eikä kannata kyllä kauheasti kuulostellakaan, koska silloin ainakin itse stressasin aivan...
  3. N

Tuo se vasta epäreilua on, kun yhdellä alkiolla lähdetään tähän hommaan. Meillä oli vain yksi. Sillä lähdettiin ja lopputulos oli se huonoin mahdollinen. Oletteko Suomessa hoidoissa?
  4. N

Niin, jos saisi rahaa säästettyä.. eipähän tulisi niitä turhia siirtoja sitten.
  5. N

Kärsivällisyyttäpä hyvinkin. Onneksi pääsen tällä viikolla keskustelemaan näistä tuntemuksista ammatti-ihmisen kanssa. Aika kuluttavaa on hoitopolussa oleminen ja tämä odottelu. Mikäpä olisikaan paras joululahja Karhuemo, kuin plussa testi :love:
  6. N

Maria tervetuloa keskustelemaan. Tämä on meillä monella kivinen ja kuoppainen tie. Ensin suret ja käyt läpi sen, että et tule luomusti raskaaksi, sitten suret, ettet saa omilla soluilla lapsia edes hoidoilla. Sitten innolla hoitoon, jossa omia vikaisia ei käytetä ja luovuttajankaan soluilla ei...
  7. N

Lapseton lapsettomuushoidoissa

Tervetuloa emppu11 :) Täällä kiva purkaa tuntoja seurassa, jossa oikeasti ymmärretään, mitä jokainen käy läpi :) Olette vielä nuoria, joten älä heitä vielä toivoa!
  8. N

Kiertoon vaan lääkkeet, kun noista ei saa edes Kelakorvausta, ovat kyllä aika kalliita!
  9. N

Tsemppiä punktioon!!! Toivotaan huippusaalista ja että teillä sitten tärppää!
  10. N

Pystyisikö noita Lugeja lahjoittamaan jollekin hoidossa olevalle? Kalliita kun ovat, niin itse antaisin jollekin joka tarvitsee (y)
  11. N

Meillä silloin, kun hoito aloitettiin, lääkäri sanoi, että lugeja käytettäisiin viikolle 12, niin että lääkitystä lopetellaan vähitellen.
  12. N

Mitäs tänne kuuluu? En ehdi nyt katsoa aikaisempia teidän kirjoituksianne, mutta oliko teillä menossa kummallakin hoitoja nyt? Sain itse varattua ensi viikoksi keskusteluajan. Tulee kyllä niin tarpeeseen. Vaikka pystyn omien ystävieni, puolisoni ja läheisten kanssa asiasta keskustelemaan aika...
  13. N

Minkä hintaista tuo akupunktio on?
  14. N

Pähkäillä saa, mutta nyt yritä olla stressaamatta :) niin, helpommin sanottu kuin tehty..
  15. N

Onnea plussanneille <3 Tuota ERA:a on pakko miettiä vakavasti seuraavan yrityksen jälkeen, jos sekin menee pieleen. Toivotaan nyt kuitenkin, että se olisi sitten se viimeinen. Alkaa itselläni olla tuskainen olo ja olen viime aikoina uinut melko syvissä vesissä. Olen ollut todella ahdistunut ja...
  16. N

Tervetuloa Toiveikas :) Sinulla täysin samoja ajatuksia kuin itselläni. Meillä lapsettomuutta myös seitsemän vuotta ja todellakin, olisi pitänyt lähteä jo aikaisemmin tutkimuksiin ja hoitoihin, mutta tämä nyt meni näin ja sitä on turhaa jossitella enää. Saanko kysyä minkä ikäisiä olette? Minä...
  17. N

Niin.. nämä on niitä asioita, joita ei oikeasti voi käsittää millään tavalla jos ei löydy mitään järkevää selitystä. Tuntuu, että tuuripeliäkin kaikki. Itse olen saanut täältä palstalta korvaamatosta tukea ja uskoa siihen, että ehkä joskus sitä onnistaa itseäkin. Itse tahkoaisin näitä hoitoja...
  18. N

Moi Domi :) Oletteko valmiit kokeilemaan luovutetuilla munasoluilla? Minulle lääkäri painotti, että lähes aina syy munasoluissa tai siittiöissä, ei kohdussa. Lisäksi hän totesi, että jos alkio ei selviä viljelyssä viidenteen tai kuudenteen päivään, tuskin olisi kohdussakaan selvinnyt. Siksi...
  19. N

Mitä tuo era testi maksaa ja saako siitä kelakorvausta? Miten muuten hoitoihin saa kelakorvausta kun en mistään löydä tietoa..
  20. N

Tämä ei liene ole mahdollista Suomessa? Katsotaan nyt tämä seuraava klinikka kortti...sitten mahdollisesti hoitoihin ulkomaille jos ei vieläkään onnistu.

Yhteistyössä