Hakutulokset

1. N

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Esemila: miten voi olla noin edullinen hoito? Oliko tuossa summassa kaikki? Karhuemo: älä vielä luovuta.. ne vuodothan voi tarkoittaa muutakin!!
  2. N

Sikkuralla moi :) minulla myös kilpirauhasen vajaatoiminta. Pelottaa valmiiksi tulevat hoidot, koska ovat niin kalliita. Pelottaa myös se, että miten paljon tuo vajis vaikuttaa tähän kaikkeen. Tässä hoidossa joka tehtiin, ei sitä juurikaan huomioitu. Kuinka paljon se lopulta sitten...
  3. N

Kohti ensimmäistä IVF:a 2017

Tulin katsastamaan miten täällä menee :) Meillä tehtiin äskettäin hoito luovutetuilla munasoluilla. Siirto, joka ei sekään tuonut tulosta. Eilen alkoi elämäni arvokkaimmat menkat. 6000€ valuu parhaillaan pihalle! Pahus sentään miten tämä raskautuminen voi olla vaikeaa ja tehdä kipeää. Me...
  4. N

Salamalle tsemppiä! Toivotaan nyt, että joku tai kaikki onnistuu!
  5. N

Olin eilen aivan paskana. Totaalinen pohjakosketus. Tänään parempi. Pakotin itseni töihin vaikka itketti. Onneksi, koska sain muutaman työkaverin kanssa jutella asiasta. Puhuminen helpottaa :) Ja laitoin samantien pyörät pyörimään. Maanantaina aika Helsinkiin Dextraan (kiitos Karhuemo...
  6. N

Joo, olisi edes fiksua klinikalta tarjota ns. Kriisiaikaa lääkärille tuohon hintaan, mutta ei. Kylmää kyytiä. Tonnit tilille ja tulkaa sitten kun uutta haluatte. Mahdollist ensi vuoden alussa. ENSI VUONNA!! En todellakaan halua odottaa niin kauan jos tästä yli pääsee ja rahaa on uuteen...
  7. N

Sain juuri verikokeen tuloksen. Negatiivinen. Sinne meni rahat, hukkaan. Paska elämä.
  8. N

Karhuemolle tsempit!!!
  9. N

Tervetuloa Vilaa ja onnea I-K <3 Aina luo uskoa, kun joku onnistuu. Minulla menossa pp4. Torstaina siirrettiin 7 soluinen 2-3 luokan alkio. Pakkaseenhan ei jäänyt mitään, koska tämä oli ainoa joka hedelmöittyi niistä kolmesta. Kyllä mietin tätä rahan menoa turhiin siirtoihin jos tästä ei mitään...

Yhteistyössä