Kutsu polttareihin, ei häihin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sain kutsun polttareihin, joihin tulee reilut 20 ihmistä. Polttarit kestävät lauantain+sunnuntain ja ovat aivan toisella puolella Suomea.

Morsian on entinen koulukaverini, josta en ole kuullut enää vuosiin. Ei olla oltu missään tekemisissä enää, en tiedä yhtään, mitä hänelle kuuluu. Polttarit järjestää morsiamen hyvä ystävä ja jostain syystä kutsui minutkin.

Mutta: en ole saanut kutsua häihin. Olen kysellyt monelta polttareihin osallistuvalta ja he ovat saaneet kutsut. Jotenkin vain tuntuu siltä, että minun kutsuni ei ole hävinnyt postissa.... vaan minut halutaan maksajaksi.

Miten on, menisitkö polttareihin vaikka et saisi kutsua häihin?

vierailija
Mulle kävi kerran samalla tavalla. Ihmettelin asiaa itsekseni, enkä osallistunu polttareihin. Lopulta kuitenkin selvis että kutsu todella oli lähetetty mutta posti oli hukannu sen.

vierailija
Jos hääkutsua ei ole todella lähetettykään, niin en menisi. Silloin todella tulee mieleen, että on kutsuttu vain jotta saadaan maksajia polttareille. Varsinkaan jos ette ole edes olleet vuosikausiin tekemisissä.

vierailija
Itse olin tälläisissä polttareissa. Häihin eikä edes jatkoille kutsuttu. Polttareiden aikana selvis myös ettei kaveruus ollut aito. Ei tarvinnut lukea edes rivien välistä. Olin hämmentynyt. Vähensin yhteydenpitoa.

Tietääkö morsian polttareista? Jos ei niin on mahdollista, että kaverit ovat kutsuneet sinut. Morsian ei taas ole kutsunut sinua häihin. Minulle järjestettiin polttarit vaikka en niitä halunnut. Sinne oli pyydetty läheiset ystäväni. Onneksi oli mennyt nappiin kutsutut tyypit. Tässä sinun tapauksessasi voi olla toisin...

Yhteistyössä