Hakutulokset

1. A

Maaliskuiset 2019❤

Itse soitin neuvolaan kun oli kulunut noin viikko siitä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. En kyllä nää mitään syytä mikset kuitenkaan jo tuolloin voisi soittaa, koska plussatesti on tehtynä :) Itselläni on ainakin tarkoituksena jatkaa keskustelua myös täällä vaikkakin liittyisin johonkin...
  2. A

Maaliskuiset 2019❤

Tervetuloa @Carine , @Helmi30 , @Kielokukka , @Teede , @Mamaiski , @mihangelie ja @Filb . :)Tarrasukkia kaikille :love: @Carine meillä mies oli myös innoissaan toisesta lapsesta :love: ja muille ei olla vielä asiasta kerrottukaan. Itseä hieman myös jännittää (mutta positiivisessa mielessä)...
  3. A

Maaliskuiset 2019❤

Sullakin varmaan vaan nousee nuo hcg arvot hitaasti niinkuin mulla.
  4. A

Maaliskuiset 2019❤

Itselle ei ole tehty sektiota. Itsellä myös tuo avautumisvaihe kesti suht kauan, synnytys kokonaisuudessaan noin 19 h vesien menosta laskien. Muutoinkin synnytys käynnistettiin viikoilla 42 ja esikoinen syntyi 42+2. Odottavan aika oli siis todella pitkä :whistle: Mäkin sain saman terkkarin kuin...
  5. A

Maaliskuiset 2019❤

@eppishoo milloin sulla on neuvola? Mä sain ajaksi tosiaan kanssa jo tuon 17.7, liekö kesälomien vuoksi. @Lilja<3 itse kanssa samoilla linjoilla tuon face ryhmään liittymisen kanssa. Ajattelin varmaanki siinä vasta sitten kun ensimmäinen ultra on takana ja varmistus saatu että kaikki on hyvin...
  6. A

Maaliskuiset 2019❤

Tervetuloa @auringonkukka89 ja tarrasukkia matkaan pienokaiselle :love:
  7. A

Maaliskuiset 2019❤

Mulla ei ole ainakaan tietoa ryhmästä. Voihan joku meistä sellaisen vaikka perustaakin.
  8. A

Maaliskuiset 2019❤

Itse poltin ennen kun aloin odottamaan esikoista ja lopetin silloin heti kun huomasin olevani raskaana. Onneksi ei ole tullut uudelleen aloitettua raskauksien välissä. Itselläkin aluksi teki kovin mieli, mutta hetki kun odotusaikaa oli kulunut niin koko tupakan haju rupesi etomaan...
  9. A

Maaliskuiset 2019❤

Tervetuloa @Zelda<3 ja @diamantine ja onnea odotukseen :love: Ihania uutisia @Lilja<3 . :love: varmasti on hieman huojentuneempi olo.
  10. A

Maaliskuiset 2019❤

Mä huomasin että joku oli laittanut viestiä, mutta kun tulin tänne katsomaan niin se oli hävinnyt:eek:

Yhteistyössä