Hakutulokset

1. A

Maaliskuiset 2019❤

@Lilja<3 olen @SiSi90 kanssa samoilla linjoilla siitä, että kunnon esileikit vaan alkuun. (y)Mikäli juuri tuo valkovuoto häiritsee niin ei itsellä ainakaan koko raskautta ole ollut runsasta valkovuotoa, ei itseasiassa tälläkään hetkellä. Miehesi tulee vielä synnytyssalissa näkemään yhtä sun...
  2. A

Maaliskuiset 2019❤

Tervetuloa @Lilje :) Samassa veneessä ollaan kaikki tämän epävarmuuden kanssa.
  3. A

Maaliskuiset 2019❤

Täytyykin käydä kurkkaamassa noi , kiitti vinkistä (y)
  4. A

Maaliskuiset 2019❤

Tervetuloa @eva-maria :) Onkos teistä jo moni varannut ajan ensimmäiseen neuvolaan? Nyt kun on kesälomakausi käynnissä niin varasin jo itselleni ajan jotta pääsee samalle neuvolatädille kuin esikoisesta :) Itse kävin esikoisesta varhaisultrassa ja nytkin tekisi mieli kyllä käydä, oman...
  5. A

Maaliskuiset 2019❤

Lisätty :love:
  6. A

Maaliskuiset 2019❤

Tervetuloa @donatel tarrasukkia teidän pienelle :love: ilmoita kun haluat listalle mukaan.
  7. A

Maaliskuiset 2019❤

Täytyisi olla vain iloinen, ettei ole vielä pahoja raskausoireita, mutta jotenkin niitä vaan toivoo että tämä raskaus tulisi hieman enemmän konkreettisemmaksi. @Lilja<3 en usko että sinun tarvitsee murehtia tulosta kun sinulla ei kuitenkaan ole mitään vuotoa. Mulla testit yleensä näyttää aluksi...
  8. A

Maaliskuiset 2019❤

En usko @Lilja<3 että sinun täytyy tuosta huolestua. Teitkö testin aamupissasta? Tuolla ajankohdalla kun tuntuu olevan merkitys ja sillä, kuinka kauan on aikaa edellisestä vessakäynnistä. Toisilla nuo hcg arvot on jo heti suht korkeat kun taas toisilla ei.
  9. A

Maaliskuiset 2019❤

Tervetuloa @SiSi90 :) Kiva kun meitä on jo näin monta(y). Epävarmoilla viikoilla kun mennään niin uskon että kaikilla meistä on hieman pelko siitä että meneekö kaikki hyvin. Olo luultavimmin huojentunee hieman vasta sen jälkeen kun ensimmäinen ultra on ohitse ja näkee että kaikki on hyvin. Me...
  10. A

Maaliskuiset 2019❤

Itsellä yksi tyttö ja hän on juuri tänään 1v2kk. Ikäeroa lapsille tulisi näin ollen noin 1v11kk. Itse olen kaksonen jotwn kummasti sitä välillä pohtii josko olisikin kaksi tulossa. :whistle: toki mitkään oireet eivät ainakaan viittaa siihen tällä hetkellä.
  11. A

Maaliskuiset 2019❤

Tervetuloa @eppishoo :). Toivottavasti pahoinvointi olisi vain ohimenevää eikä kestäsi kauaa
  12. A

Maaliskuiset 2019❤

Täällä oireina ainostaan jatkuva vessahätä ja ehkä on myös hieman ruokahalu kasvanut.mä yein myös digin pari päivää sitten noin niinku varmistukseks ja siinä oli raskaana 2-3 viikkoa :barefoot:
  13. A

Maaliskuiset 2019❤

Tervetuloa @Mixeli . :) Lisäänkö sut listaan?
  14. A

Maaliskuiset 2019❤

Noniin alustava lista tehtynä :LOL:
  15. A

Maaliskuiset 2019❤

Joo tehdään ihmeessä lista:) itsellä on vaan puhelin jonka kautta kirjoittelen, joten listan päivitys on hieman haasteellista. Voitaisiin laittaa listaan vaikka se la, ikä (mikäli tahtoo, synnytyspaikka (jos jo mietittynä)ja kuinka mones lapsi. Ihanaa että löytyy jo keskusteluseuraa vaikka...
  16. A

Maaliskuiset 2019❤

Heippa. Varovaisesti tiedustelen onko täällä muita plussanneita, joilla olisi laskettu aika maaliskuussa 2019? Mikäli kaikki sujuu hyvin, itsellä olisi laskettu aika 5.3.19 :barefoot: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mikäli haluat mukaan listaan, laitathan omat tietosi PUNAISELLA niin lisään ne...
  17. A

.

Mut voi siirtää plussanneisiin. Tein toissapäivänä vielä digitestin ja se näytti raksaana 2-3 viikkoa.:love: Paljon plussaonnea kaikille ja @rubikinkuutio pahoitteluni kokemastanne ja jaksamista, ei tuota osaa itse edes kuvitellakaan.
  18. A

.

Pakko käydä varmaankin ostamassa vielä digi ja testata sillä :giggle: oireita ei itsellä tosiaankaan ole suuntaan tai toiseen, mutta mikäli oikein muistan niin samoin oli kum aloin odottamaan esikoistani. Toive vauvasta on ollut niin suuri, joten olen vain taustalla seuraillu teitä muita...
  19. A

.

Tänään kp 28/28-30. Liekö tämä nyt plussa:). Rfsu:n testiä käytin ja niistä oon kuullut hieman negatiivistäkin sanomista.
  20. A

.

Alkoihan ne kuukautiset sitten kuten epäilinkin, kuitenkin päivän etuajassa. (n) mulle voi siis huomiselle päivittää kp2/28-30, yk 2

Yhteistyössä