Hakutulokset

1. A

.

@Momon onnea :love:. Mulle voi päivittää huomiselle kp 25. Yhden päivän heitto listassa, mutta pysyn kyllä itse perillä päivistä tämän piinailun kanssa :ROFLMAO: Muutama päivä pitäisi vielä malttaa odottaa. Pyrin olla tekemättä testiä ennen kun/jos menkat on myöhässä. Oireita ei ole lainkaan (n)...
  2. A

.

Pahoittelut @VauvaHaaveilija89
  3. A

.

@Wintersun paljon tsemppiä teille.:love:
  4. A

.

Tervetuloa @tylleröinen_21 Pahoitteluni ja jaksamista teille @Lilja<3
  5. A

.

Onnea @miniminimini plussasta :love:
  6. A

.

Tervetuloa @Mansikka19 @Wintersun jaksamista sinulle. Toivon mukaan kaiken tämän jälkeen teitä vihdoin onnistaisi ja saisitte oman pienen nyytin :love:@Yemi ja @miniminimini onnea molemmille, ihania uutisia :barefoot::barefoot:
  7. A

.

Ihanaa, paljon onnea @Toiveikas89 :love:
  8. A

.

@Toiveikas89 itsella oli esikoista odottaessa alkuvaiheessa krapulainen olo ja hiukset tuntui rasvoittuvan heti. Kova nälkä myös vaivasi. Kuulostaa siis lupaavilta nuo sun oireet (y)
  9. A

.

@Toiveikas89 "paras aika " on aamupissasta, ainakin silloin jos tekee testin heti kun menkkojen piti alkaa. Joillain on toki alusta jo tuo hcg arvo korkeampi kuin toisilla niin kellonajalla ei silloin niin ole väliä. Ite tein testin esikoisesta vasta kun kuukautiset oli 4 päivää myöhässä. Ei...
  10. A

.

Heippa. Ihanaa löytää tällainen ryhmä, vauvakuume on kova <3 Mut voisi lisätä listaan kp2/28-30, yk.1. Ikää mulla on 32 ja esikoistyttö synty 4/17. Eilen mies näytti vihreätä valoa, joten toista aletaan nyt todenteolla yrittämään

Yhteistyössä