Hakutulokset

1. T

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

Mä tässä ajattelin, että voidaanhan me joskus kokeilla, että olisi jokin yhteinen teema jollekin yksittäiselle jaksolle. Ne, jotka tahtovat laihduttaa teeman mukaisesti, voivat valita teeman vaikka tietyn päivittäisen kalorimäärän mukaan, laihduttaa jollain tietyillä ateriankorvikkeilla...
  2. T

Tervetuloa, Tylleröinen, ja onnea pudotetuista kiloista! Ideana on pudottaa painoa kuukauden jaksoissa, joka jaksolle luodaan uusi ketju aina kuun alussa. Tämä jakso on normaalia pidempi, koska alkoi jo ennen kuun alkua. Välipunnitukset tehdään viikon välein, puntaripäivän saa valita ihan itse...
  3. T

Tervetuloa, Spyware, rohkeasti sekaan vaan :flower: JellyJolly kirjaa sut ylös kunhan joutaa. Kiva saada tiimiin tuoretta verta! Täällä käykin nyt kauhea kuhina. Tiitiäiselle paranemisia :hug: Sairastaminen on inhottavaa. Välipunnitukset on tosiaan kiva saada ylös tässä jakson aikana etenkin...
  4. T

Fat&lazy, tervetuloa mukaan! Meidän porukkaan mahtuu ja varmasti löytyy tsemppaajia jokaiselle :) JellyJii, tosi hieno juttu, että ne tutkivat kunnolla. Kauhealta tuo on kuulostanut. En ole ikinä kellään kuullut olevan noin pahoja stressioireita : / Mutta kyllä se hyväksi vielä muuttuu...
  5. T

Hiphei! Mä olen notkunut täällä vähän väliä, kun touhuan kotosalla tämän päivän, ja olen kytännyt silmä kovana milloin ennätät tämän ketjun 'käynnistämään'. Nyt se taas alkaa. Toivottavasti mukaan tulee myös uusia pudottajia!
  6. T

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

NeLif, musta näyttää siltä, että sulla tämä laihtuminen on vielä enemmän henkisen puolen juttu kuin meillä muilla. Oletko sä ajatellut, että voisit ottaa avuksi valohoidon tuohon syysmasikseen? Ehkä voisit keskittyä hoivaamaan kroppaasi esim. hierojalla tai luonnonhoidoissa. Ehkä jooga tai jokin...
  7. T

ENSIMMÄINEN JAKSO PÄÄTTYY! Herätys, tiimiläiset :kiss: Nyt alkavat ensimmäisen jakson viimeiset punnitukset. Viimeisen puntarikäynnin kunniaksi en ota käyttöön tuota aiempaa tuloslistaa vaan merkitsen 1.jakson tulokset tähän erilliseksi listaksi sitä mukaan, kun tuloksia tulee. Nyt...
  8. T

Kiva kuulla, Miltsu =) Kannattaa ilmoittautua vasta siihen uuteen ketjuun. Niille, jotka eivät ehkä ole bonganneet tietoa:JellyJolly on ensi kuun tiiminvetäjä, joten jätän ketjun aloittamisen JellylleJiille. Odotelkaa kärsivällisesti!
  9. T

Huomenta, tiimiläiset! Kiireinen päivä tulossa, mutta ihana syksyinen viileys piristi ihmeesti, kun koiraa kävin juoksuttamassa. JellyJolly, miten sujui sun lääkärikäynti?
  10. T

Mahtavaa, pulla :flower: Komea pudotus! Ollaan me vaan niin hyviä!
  11. T

Hienoa, Pomppu :flower: Ja mahtavasti lähtenyt senttejäkin! Tuon täytyy näkyä ja tuntua jo vaatteita pukiessa :)
  12. T

Voi, JellyJolly, olet ihana :heart: Vaikka kirjurina toimiminen on hauskaa, kyllä se silti vähän aina vaatii sitä paneutumista ja pidemmän päälle on ehdottomasti parempi, että vetovastuu vaihtelee ryhmäläisten kesken. Mä teen sulle tuohon tämän 1.jakson lopputulokset valmiiksi niin saat ne siitä...
  13. T

HUOMIO RYHMÄLÄISET! Rakkaat naiset + Pessimisti, onko teistä joku innokas toimimaan 2.jakson organisaattorina? Minäkin voin toki jatkaa tässä kirjurin roolissa, mutta mieluusti jaan vastuuta myös jollekin ryhmäläiselle. Eli nyt ilmoittautumaan heti paikalla jos tahtoo lähteä 2.jakson...
  14. T

Chef, ihanaa kuulla susta ja paljon onnea vauvasta :flower: ! Mä kirjaan sut nyt virallisesti jo tähän jaksoon ja näin alkuun tuon vauva-merkinnän kanssa ;) mutta sitten kun ilmoittaudut toiselle jaksolle (24.päivä alkaen aletaan kirjaamaan ilmoittautujia 2.jaksolle, muista ilmoittautua...
  15. T

Loistavaa, Harmaa pudottaja :flower: Sun urakka on lähtenyt käyntiin aivan mahtavasti! Laitan listaan ihan kohta.
  16. T

Tähän asti ilmoitetut 1.jakson viimeisen punnituksen tulokset: ENSIMMÄINEN JAKSO PÄÄTTYY! Herätys, tiimiläiset :kiss: Nyt alkavat ensimmäisen jakson viimeiset punnitukset. Viimeisen puntarikäynnin kunniaksi en ota käyttöön tuota aiempaa tuloslistaa vaan merkitsen 1.jakson tulokset tähän...
  17. T

Pulla, sua jännätään täällä nyt, olet viimeisiä jotka punnitsevat, tosin kaikki osallistujat eivät ole antaneet kuulua itsestään joten nähtäväksi jää kuinka moni vielä herää jakson loppumiseen viime metreillä :) Jellyjolly, tämä on jotenkin ironista, että sä ilmoitit juuri huippulukemat...
  18. T

Sadie, sä olet vahvempi kuin arvaatkaan! Tietäisitpä vaan kuinka moni minunkin tutuista on vuosikaudet yrittäneet tupakasta eroon siinä onnistumatta! Hieno juttu, ja olet niin oikeassa siinä, ettei se itsensä huijaaminen mitään auta Kyllä munkin paino alkoi nousemaan tässä jakson lopussa, mutta...
  19. T

Voi ei, anna anteeksi :ashamed: Olen varmasti huomannut, mutta olen taas ollut pää housunlahkeessa vohkaamassa montaa asiaa yhtä aikaa ja unohtanut merkitä sut listaan :D Korjaan asian heti pikimiten!
  20. T

Mene. Se on mun neuvo. Sä menet sinne ja jos olo piristyy, ehkä saat alas jotain pientä myös kahvipöydässä. Jos et saa, älä syö. Muista kuitenkin etukäteen selittää emännälle, että kroppasi reagoi stressiin, eikä kyse ole mahataudista. Jos sä menet sinne ja oksennat, ne luulee siellä, että toit...

Yhteistyössä