Hakutulokset

1. P

Laskettuaika 2022

Paljon tsemppiä @Piipaa93 ❤🙏🏻 Toivotaan, että pieni tajuaa pysytellä mahassa vielä pitkään - onneksi lähdit päivystykseen! Niin sitä saa olla tarkkana voinnin kanssa 😞
  2. P

Kesäkuiset 2022

Olikohan täällä muita Majakkasairaalassa synnyttäviä? Joka tapauksessa, Yle Areenasta löytyy esittelyvideo! Synnärille mennään noin 5 minuutin kohdalla 😄 https://areena.yle.fi/1-61648417?fbclid=IwAR3sry5gOmzc35LZNa3wGtBxBA4V1yCFJSlKTAPG2Q106YO0wJkWcUv6pSM
  3. P

Kesäkuiset 2022

Tulasta ei kokemusta, mutta on kyllä tosi kehuttu! Meillä on ollu Stocken My Carrier, mutta en osannu pitää sisätiloissa sitä - oli niin jykevä. Toi oli kyllä muuten hyvä, meillä on miehen kanssa paljon kokoeroa niin sai hyvin säädettyä! Sisälle itekin mietin jotain kankaista, kevyempää, mutta...
  4. P

Laskettuaika 2022

Mäkin kuvailisin harjotussupistuksia samalla tavalla kuin @minttuni 🙌🏻 Itsellä niitä alkoi tulla sen verran reippaasti molemmissa raskauksissa, että oon jäänyt niiden + muiden kipujen takia saikulle jo 2-4vk ennen mammista. Täälläkin ollaan puolivälin yli, ensi viikolla rakenne 😍 Nyt rv 20+2 ❤...
  5. P

Kesäkuiset 2022

Tätä mäkin ootan ❤️🙏🏻 Vaikka liikkeet tuntuu säännöllisesti nyt ja maha on räjähtänyt, silti haluaa varmuuden siitä, että kaikki on hyvin. Eihän se rakenneultra mitään tietty takaa, mutta tuo se riittävästi varmuutta ainakin itselle, jotta jaksaa taas luottaa! ☺️
  6. P

Kesäkuiset 2022

Ah, en huomannutkaan 🙈😄
  7. P

Kesäkuiset 2022

Täälläkin on rakenne tasan viikon päästä pe 4.2., sillon 21+2 ❤👏🏻 Maltan tuskin oottaa!!!
  8. P

Kesäkuiset 2022

Oottepa olleet ahkerana 👏🏻👏🏻👏🏻 Mä oon tehnyt listaa puuttuvista, mutta hankinnat sitten myöhemmin. Mammavaatteet käytössä kyllä ja jotain unisex-juttua hommattuna 😄
  9. P

Kesäkuiset 2022

Jos yhtään huolestuttaa niin oo herkästi yhteydessä! ❤️
  10. P

Kesäkuiset 2022

Ihania uutisia!!! ❤❤❤ Nyt peukut pystyyn että pysyt terveenä! Onpa jännä, että siirtää tossa vaiheessa laskettua aikaa? Oon ymmärtänyt, että nt-ultran jälkeen ei siirretä enää LA, koska noiden viikkojen jälkeen kasvu on geneettisiä eroja eikä niinkään ”ikää”… Ja siksi nt olisi luotettavin...

Yhteistyössä