Hakutulokset

1. P

Kesäkuiset 2022

Täällä yksi uneton! Jos joudun heräämään yöllä, etenkin aamuyöstä, en välttämättä saa uudelleen unta. Ja vessassahan valitettavasti joutuu käymään yöllä, vaikka lapset nukkus kivasti läpi yön 🙈 Meillä kuopus kyllä heräilee joka toinen tai kolmas yö jossain vaiheessa ja yleensä sillon, kun käyn...
  2. P

Kesäkuiset 2022

Siis ehdottomasti sairaalan verkkopikkarit - näitä ei tekis mieli ikinä riisua pois… 🤣🙈 Ja ilmaiset kannattaa hyödyntää, hyvä vinkki 👏🏻 Heh, musta tuli vaan laiskempi imetykseen sopivien vaatteiden kanssa, mitä kauemmin imetin 🤭 Hyvä, että vikana kuukautena jaksoin pukea enää...
  3. P

Kesäkuiset 2022

Ihanan kattava lista @Matkallamamaksi 🤩🙌🏻 Meilläkin varmaan aika lailla kaikki noi kamat on olleet käytössä molemmilla lapsilla, mutta pikkuhiljaa kertyneet nurkkiin niin ei enää muistakaan omistavansa… 🤭😄 PS. Tuplat tilasin tänään, reilu kuukausi niin saadaan!!! 🤩 Toki ehtii hyvissä ajoin...
  4. P

Kesäkuiset 2022

PS. Imetysvaatteita mulla on ollu vain parit liivit + topit. Päällä oon suosinu vaan paitaa, jonka saa kätevästi nostettua ylös ja mekkoja, joissa on napit edessä, mutta ne ihan ”tavallisia” vaatteita siis ☺️
  5. P

Kesäkuiset 2022

Itseasiassa tuttia / tuttipulloa ei taideta edes suositella pariin ekaan viikkoon, jos haluaa imettää. Kun imuote on hyvä ja imetys sujuu, näitä voi kokeilla ☺️ Mä meinasin kyllä yrittää tyrkyttää tulevalle vauvalle pulloa ihan siksi, että joku muukin voi välillä syöttää 🤭 Mä en esikoista...
  6. P

Kesäkuiset 2022

Esimerkkinä tarvikkeiden tarpeellisuudesta: Kaikki vauvat ei todellakaan huoli tuttia / tuttipulloa 😄 Oon imettänyt molempia lapsia ja esikoinen söi myös pullosta, mutta kuopus ei. Ja voitte kuvitella, miten kivaa oli jättää vauvaa hoitoon hetkeksikään, kun tiesi, että vain äiti ja tissi...
  7. P

Kesäkuiset 2022

Yritin miettiä OIKEASTI pakollisia hankintoja (vauvalle) ja niitä oli muutama: - vaippoja (kesto tai kertsit) - jotain, missä vauvan tuo kotiin / kuljettaa kulkutavasta riippuen (vaunut, turvakaukalo autoon tai vastasyntyneelle sopiva kantoreppu / kantoliina) - vaatteita SEKÄ - äidille isoja...
  8. P

Kesäkuiset 2022

Ihanaa @hanba 💙💙💙
  9. P

Kesäkuiset 2022

Ihanaa, sait näin nopeasti! 😍🙏🏻 Se on kyllä tosi kiva, en muista millon yhtä kiva! Meillä näitä tyttöjen kamoja riittää niin paljon, että otetaan rahana ja sijoitetaan tuplarattaisiin 🙌🏻 Yritän parhaillaan perustella miehelle, miksi meillä pitäisi olla Bugaboot 😄
  10. P

Kesäkuiset 2022

Mäkin oon ymmärtänyt, että vain kaksi ultraa. Lisäultrat on yleensä julkisella ylimäärästä seurantaa, esim. synnytystapa-arvio, radi… Mä olin kuopuksen kanssa ylimääräsissä ultrissa synnärillä pelkopolin yhteydessä, samalla seurasi kasvua, kun epäili isoksi 🤭
  11. P

Kesäkuiset 2022

LA 1.6. 2.6. @Mirumarumoru 2.6 @kiramiu 3.6. @Charrypie - 86 (poika) 3.6 @MARIAL43 4.6. @Coguine 5.6. 6.6. 7.6. 8.6. @Netta123 9.6. 10.6. @KK86 11.6. @mhb 12.6. @Bluebelle (tyttö) 13.6. @Zabadabaduu 14.6. 15.6. @KirJoh89 (tyttö) 15.6 @Pandi ❤️ 15.6. @Riinis_ 16.6. 17.6. @Wasi 18.6. @Pampula3...
  12. P

Kesäkuiset 2022

Ihanaa, onnea kaikille ultrauutisista! ❤️ Meilläkin eilen RU ja kaikki hyvin - siro neiti siellä näyttäisi majailevan, äidinvaisto osui tällä kertaa oikeaan 🤭🎀
  13. P

Kesäkuiset 2022

BB:llä on kyllä hyvä jälleenmyyntiarvo, saat varmasti melkeen omasi takasin, vaikka kävisi teillä vain ”kääntymässä” 😉
  14. P

Kesäkuiset 2022

Meillä oli lapsilla serkuilta saatu vanha sitteri käytössä, esikoinen kampesi itseään siitä ulos 4kk iässä ja sitterin käyttö jäi siihen. Kuopus malttoi istua sitterissä ehkä kuukauden kauemmin 🙈🤣 Ekat kuukaudet oli kyllä kätevä, mutta nyt mietin, hommataanko ollenkaan - edellinen jouti roskiin...
  15. P

Kesäkuiset 2022

Ihania uutisia @Matkallamamaksi 💙💙💙 Ja @hanba hyvä kuulla että kaikki vaikutti olevan nyt hyvin (ehkä) pojalla, onpa jännää! 💙🙏🏻
  16. P

Kesäkuiset 2022

Täällä LA 15.6., mutta molemmat muksut on tullu ennen LA niin mä ootan, ettei tääkään menis yliajalle 🙈😄
  17. P

Kesäkuiset 2022

PS. Närästystä on ollu ilmassa, en muistanukaan enää, miltä se tuntuu, kun ei oo ollu kuin raskaana 🙈😬
  18. P

Kesäkuiset 2022

Voi hitsi @hanba - onneksi selvisitte säikähdyksellä ❤️🙏🏻 Tosi inhottavaa, kun joutuu miettimään, mitä se lorahtelu oikeen on… 😞 Mua jännittää ihan tolkuttomasti perjantain rakenne, vaikka haluan uskoa kaiken olevan ”kuten pitää”…. Voihan tosiaan millon vaan käydä mitä vaan 😞 Tän vuoden...
  19. P

Laskettuaika 2022

Naikkarilla on hyvät kätilöt ja lääkärit, oon ite kahdesti siellä synnyttänyt ja erittäin tyytyväinen ❤️🙌🏻 PS. Kurja toi työtilanne, mutta meet terveys ja vauvat edellä 🙏🏻
  20. P

Kesäkuiset 2022

Kyllä! 🤩 Oon itsekkäästi iloinen, että LA vasta kesäkuussa niin henkilökunta oppii tässä kevään aikana toimimaan uusissa tiloissa 😄👏🏻

Yhteistyössä