Hakutulokset

1. P

Kesäkuiset 2022

Painajaisista vielä: rakastaisin toki vauvaa riippumatta siitä, miltä hän näyttää, mutta se nenä oli jotenkin täysi järkytys, kun peitti puolet pienestä naamasta 🙈 Mietin et mistäköhän tääkin oikeen kertoo, että nään tällasia unia… 😅
  2. P

Kesäkuiset 2022

Olisi kyllä ihanaa, jos isommat sisarukset pääsis katsomaan vauvaa! ❤ Pelkään tosin, että heille tulee liian kova ikävä mua ja etenkin kuopus 2v ei välttämättä ymmärrä, miksi jään sairaalaan enkä tuu kotiin heidän kanssaan… Viimeksi vauva toi isosiskolle lahjan ja tälläkin kertaa aattelin jotain...
  3. P

Kesäkuiset 2022

Sanoisin, että tällä hetkellä riippuu (korona)epidemiatilanteesta. Vuonna 2017 sai käydä vapaasti vieraat X tuntia ja Y henkilöä kerrallaan (en muista määriä) Helsingin päässä. Kuopuksen syntyessä 2020 olikin HUS-alueella ainoastaan isä/puoliso/tukihenkilö sallittu. Päivystykseen ei saanut tulla...
  4. P

Kesäkuiset 2022

Ah, liivinsuojat! Ne onkin hyvä olla mukana! Viimeksi mulla taisi olla myös maidonkerääjät varuiksi ☺️ Ehkä näissä tavaroissa tärkein, että itsellä on mieluiset jutut mukana niin helpottaa sairaalassa oloa. Omat shampoot ym on kyllä luksusta siellä 😍
  5. P

Kesäkuiset 2022

Kahden synnytyksen kokemuksella sanoisin, ettei tosiaan paljon tavaraa tartte mukaan sairaalaan! 😄 Jos reissu venyy niin kyllä joku tuo 🙏🏻 Mulla tulee mukaan Kouvolan lakua, Panttereita ja Sirkusaakkosia, ainakin 😍 Muita eväitä en ookaan miettinyt! Omat hygieniajutut ja lääkkeet on kiva olla...
  6. P

Kesäkuiset 2022

Mä oon pakannu toilettilaukkua sairaalakassia varten, ”tärkeimmästä” alotin… 🙈 Ja nauroin tänään itekseni Normalissa, että tääkin on jotain raskaushuuruista puuhaa etsiä sairaalakassiin minishampoota 😂🤭 Namilista sairaalaan melkeen valmis!
  7. P

Kesäkuiset 2022

No ymmärrän, ei tätä palloa loputtomiin jaksa kanniskella, vaikka ihana onkin! 😍😄
  8. P

Kesäkuiset 2022

Mulla oli hengenahdistusta jossain vaiheessa raskautta, mutta astman takia pistin sen sairauden ja pakkasten piikkiin. Samaan aikaan närästi kyllä paljon, eli saatto johtua vauvan asennosta / mahan tilan puutteesta ennen kuin venyi taas tai jotain 😄 Joskus raudanpuute voi aiheuttaa hengästymistä...
  9. P

Kesäkuiset 2022

Muistanko oikein vai oliko tää teidän eka lapsi? Hyvä et paikat vielä kiinni ☺️🙏🏻 Mulla oli kuopuksen kanssa sama tilanne, paikat pehmenneet ja kohdunkaula lyhentynyt rv 30 kohdilla. Saikuille jäin, mutta kotona oli 2v niin ei täyslepo ollu mitenkään mahdollista 😄 Kuopus syntyi 39+0 eli voi...
  10. P

Kesäkuiset 2022

Täällä taustalla luen keskustelua, onpa kivaa, kun on vilkasta! 😍❤️ Ei tätä ajan kulua kyllä ymmärrä - ensi viikolla on täynnä 30 raskausviikkoa! Meillä on LA niin keskellä kuuta, että varmaan tulee kesäkuussa, vaikka olis 2vk etuajassa tai myöhässä 😄😂 Itse veikkaan, että syntyy noin viikon...
  11. P

Kesäkuiset 2022

Paljon paranemisia @hanba ❤️🙏🏻 Toivon mukaan selviätte lievillä oireilla ja vauvallakin kaikki hyvin. Mulla on alkanu selkä kipuilla paljon, johtuneeko mahan yhtäkkisestä kasvusta ja siitä, että asento on sitä myötä huonontunu. Meinasin nyt käydä testaamassa jotain äitiysfyssaria tms. jos...
  12. P

Kesäkuiset 2022

Heippa täältäkin pitkästä aikaa - taustalla lukenu muiden kuulumisia! @Pampula3 Mäkin oon menossa Turun Majakkasairaalaan pelkopolille, mutta mun aika on keskusteluaika kätilölle. Mun saamista ohjeista kävi ilmi aika selvästi, ettei tutkita mitenkään vaan jutellaan! Eli ehkä sulla on tutkimus...
  13. P

Kesäkuiset 2022

Heippa täältäkin ”pitkästä aikaa” ☺🙏🏻 Oon kyllä lukenut muiden juttuja, muttei oo jaksanu kirjotella… Huh @Charrypie - 86 - onneksi kaikki oli hyvin ❤ On kyllä vaaranpaikka jokainen ulkoilu tällä hetkellä 😬 Tosi tylsää @hanba ettet saanu enempää apuja hiivaan, eihän semmosta vaivaa jaksais...
  14. P

Kesäkuiset 2022

Toi sänkysuoja jonka @KirJoh89 mainitsi on muuten hyvä vinkki! ☺️👏🏻 Suosittelisin ite tosin sellasta koko sänkyyn laitettavaa kestosuojaa, sama kuin vauvoilla. Nimittäin mulla tissit tulvi myös öisin ekat kuukaudet synnytyksen jälkeen ja sitä oli sängyssä. Vauvat on nukkuneet vieressä, joten...
  15. P

Kesäkuiset 2022

Tätä mäkin oon miettiny, miten voisi mennä toisin päin pieleen 😄 Mutta lähipiirissä on käynyt juuri niin, että poikaa luvattu ja tyttö syntynyt 🤭
  16. P

Kesäkuiset 2022

Meillä on etunimi tytölle valkattuna, esikoinen sen poimi jostain meidän puheista omaan käyttöönsä ja kutsuu nyt vauvaa sillä nimellä, joten voi olla, ettei voida enää vaihtaa 😄 Pojallekin löytyy valmiiksi nimi, jos olis käyny vahinko ultrassa 🤭😄 @Pampula3 Täällä esikoinen oli selvä tyttö...
  17. P

Kesäkuiset 2022

Ensisynnyttäjille 25v tosiaan suositellaan kaikille, mutta uudemmilla kierroksilla ei tarvitse pelkästään iän takia mennä…
  18. P

Kesäkuiset 2022

Voi hurja, ootko ikinä miettinyt maidon lahjottamista, kun sitä tulee noin reippaasti? Siinä on toki jotkut kriteerit, mutta oon käsittäny, että tarvetta on. Sairaalasta voi kysellä ☺️ Hommaa siinä toki on, en muista, saiko jonkun korvauksen vai oliko hyväntekeväisyyttä...
  19. P

Kesäkuiset 2022

Tuplista @hanba - me päädyttiin lopulta Bugaboon Donkey Duo -settiin. Tärkeimmät kriteerit oli, että 1) istuimet on vierekkäin (koska yksi lapsi on takana istuma/seisomalaudalla, sellanen ”kolmen pötkö” peräkkäisissä rattaissa tuntui hassulta ajatukselta) mutta tarpeeksi kapeat, jotta mahtuu...
  20. P

Kesäkuiset 2022

Samoilla linjoilla kuin @hanba - ei kuulosta normaalilta, kävisin näytillä päivystyksessä. Mulla on tullu harjotussupistuksia tässä raskaudessa pari viikkoa, täysin kivuttomia ja menee ohi levossa heti. Sama edellisissäkin raskauksissa eli harjotussupistuksissa vatsa vain kovettuu rasituksessa...

Yhteistyössä