Hakutulokset

1. M

Toiveissa toinen lapsi <3

Nanna: joo! Jossain ketjussa kirjottelin mut en enää muista missä. Meillä aika sama tilanne et esikoisessa meni jonkin aikaa ja vähän pelkoa että käykö sama tässä tai saako toista lasta ollenkaa.ihan luomusti saatiin kuitenkin ensimmäinen.
  2. M

Täällä kp 1:(
  3. M

Mä kirjottelen aina puhelimella ni en jaksa pitkästi naputella.mutta muiden vaiheita jännitän vaikken kaikkee kommentoikaan :)
  4. M

Välli: onneks voi aina toivoa sinne menkkoihin asti! Täällä edelleen testi ollu nega eikä oireita. Menkat nyt jo melkein viikon myöhässä. Outoa kertakaikkiaan!
  5. M

Yritys on niin epäsäännöllista että en osaa tarkkaan sanoa.mut nää kesäkuukaudet on ollu aktiivista.ennen joulua tosin jo alkoi tjottailu...
  6. M

Onnea tosiaan kaikille plussista! Minä testailen huomenaamulla uusiks.vuotoa ei oo kuulunu. Tosi outoa.mulla on tässä viimeisen viiden vuoden aikana ollu tasan yks ylipitkä kierto, joten ei mikään tyypillinen tilanne tää. Siks aika kuumottavaa...
  7. M

Testasin malttamattomana iltapvpissasta mutta eipä antanu kun yhden viivan.voih...odottelen siis vuotoa edelleen...
  8. M

Vkl kyllä testaan jos ei kuulu menkkoja. Esikoiselta näkyi jo tässä vaiheessa testissä selvästi.rintoja kuvittelen jotenki raskaammiks ku normaalisti....
  9. M

Mulla onki yhen päivän pitemmällä kierto ku aattelin. Eli tänään jo kp31! Tää meneeki jännäks koska ei oo ollu pitään aikaan näin pitkää kiertoa...
  10. M

Nyt taas menkkajomottelua.sieltä ne kohta alkaa, veikkaan.
  11. M

Ei vielä ainakaan menkkoja ja nyt kp 30.odotellaan...
  12. M

Esikoiselta ei mulla ollu vielä mitään oireita tässä vaiheessa.nytkin on hiljasta, paitsi niitä menkkatuntemuksia oli.
  13. M

Edelleen odottelen menkkoja.tänään kp 29 ja yleensä mulla kierto jotain 29-31.jännää!
  14. M

Mulla eilenillalla jomotteli siihen malliin et odottelen menkkoja saapuvaksi...
  15. M

Onnea syssylle! Uskomatonta et noon nopeesti...mulla pitäs alkaa tällä viikolla menkat, joten jännätessä menee muutama päivä...en jaksa lähtee testailemaan etuajassa.ovista en myöskään jaksa tikuttaa.työn alko, huh! Mitenköhän sitä sopeutuu arkeen taas...
  16. M

Kohta aloitan taas kesätauon jälkeen töissä ni stressitaso nousee. Sen takia odotukset ei oo kovin korkeella raskautumisen suhteen ja varmaan vähäksi aikaa hiljenee makkarin puolellaki.mutta toiveita on koko ajan! Nautin esikon vauva-ajasta kunhan alkuväsymys hellitti.ois ihana saada kaveri...
  17. M

Täällä ilmottautuu uusi kuumeilija joukkoon. Eli ikää 29v, esikoinen kohta 2v ja uusi vauva ollut tilauksessa jo jonkin aikaa. Kun esikoinen oli reilun vuoden, niin todettiin, että tulee jos on tullakseen. Kevät oli aika kiireinen, joten yritykset jäi vähälle. Nyt kesällä oltu ahkerampia :) Kiva...
  18. M

Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

Täällä myös kasassa edelleen! Ylimääräinen polikäynti viime viikolla paljasti kuitenkin, että kohdunkaula oli lyhentynyt senttiin ja pehmeä myös. Kohdunsuu vielä kiinni. Saas nähdä, miten kauan menee lasketun ajan yli, joka siis ylihuomenna. Huh, kun on jännät paikat! Eilen tuli tosi paljon...
  19. M

Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

Onko muilla ilmassa näillä vikoilla viikoilla kasvojen kuumotusta ja yleistä turvotusta sekä iltaväsymystä? Mulla ihan selkeesti tullu nyt nuo "oireet" mukaan. Lisäks aina aamulla särkee sormien niveliä, liittyneekö sitten siihen turvotukseen. Tuntuu, että maha ei oo hirveesti kasvanu, mutta...
  20. M

Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

Pitkästä aikaa päivitystä tänne. Tänään 36+0 ja vointi ihan hyvä. Tuntee kuitenki selkeesti, että viimeisiä viikoja viedään. Vauva on jo pitkään ollu rt:ssä eli siltä osin asiat mallillaan. Synnytys kyllä jännittää jonkin verran...

Yhteistyössä