Hakutulokset

1. papurinsessa

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mäkin mietin, että voi ku ois tietoa jo jouluaattona! :D Viime kierrossa menkat alkoi kp 34 eli varmaan niihin aikoihin voi testailla... Viimeksi ku raskauduin, niin eka haamu näkyi vasta kp 31 aamulla ja silloin mulla oli aina sellainen 28-30 päivän kierto :D Nyt koitan kuitenkin, etten tee...
  2. papurinsessa

Laitetaas nyt tännekin tää mun kierto ovistesteillä, kun kerran testit loppu :D Kolme pakettia meni, mutta ainakin vähän selkoa kiertoon (synnytyksestä 7 kk ja kaikki ihan sekaisin :'D). http://i10.aijaa.com/b/00551/14494076.jpg Vihdoin oli nyt aamulla selkeesti nega eli ovis varmaankin ohi :D...
  3. papurinsessa

PEITOT HEILUMAAN HETI !:D
  4. papurinsessa

Onpa kätevä! Mä säikähdin jotain yli 50 euron paketteja apteekissa :D Tommonen harkintaan, jos en nyt plussaa.
  5. papurinsessa

Jep huh ihanaa jos ei enää "tarvii" tehdä noita testejä :D tehny niitä jo sieltä kp 11 alkaen taas (nyt kp 24). Semmonen hymynaamatesti oliskin kätevä. Ne taitaa vaa olla aika hintavia? :( Ehkä tilaamalla vois löytää jostain edullisemmin :D
  6. papurinsessa

Kiitos vastauksesta!:D mäki varmaan teen noi testit loppuun ja katon et lähteekö millo haalenemaan :,D kattoisitko siis ite jo ton eilisen dpo -1:ksi?
  7. papurinsessa

Siinä on nyt alla vertailuksi tämän aamuinen ovulaatiotesti. Onko vieläkään plussa vai voisko noita jo pitää plussana? Mikäli huomenna tulee vielä tummempi viiva, niin katsotaanko se vasta plussaksi?:D onpa nää hankalia juttuja mulle taas
  8. papurinsessa

Näin teen, niin osaan paremmin hahmottaa dpo:t ;D !
  9. papurinsessa

Osaako joku tietäjä sanoa, alkaako tää olee jo ovulaatioplussa? :D Nyt jo menossa kp 23, niin alkaa jo olee malttamaton. Eilinen aamu (toka pissa) näytti tältä: http://i9.aijaa.com/b/00784/14492955.jpg Nää on niitä pc:n liuskoja :)

Yhteistyössä