Hakutulokset

1. papurinsessa

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tossa vielä kuva tosta mun apteqin testistä (10). Tein pc (25) ja siihen ei tullut yhtään mitään. Toi ihme viiva jäi tohon. Näkyy kääntämättäkin huonosti, mutta taskulampulla ja kääntelemällä sen näkee oksti. Ei kyllä hyomaa et onko siin väriä vai ei. Kokemuksia kuulisin mieluusti tosta...
  2. papurinsessa

Kellään kokemusta apteekin apteq-raskaustestistä (10 mIU/ml)? Tein tänään dpo 11 kyseisen testin ja testiajan lopulla siihen ilmestyi joku todella haalea viiva, mikä näkee tihrustamalla ja etenkin jos siihen osoittaa taskulampulla. Kuvaa siitä ei kyllä meinannut saada millään eikä oikein nää...
  3. papurinsessa

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@Minji tuntuu, että nämä tunteet ovat hyvin yleisiä lapsettomilla (niin totaalilapsettomilla ku sekundaarisille jne). Ei haluaisi olla kateellinen tai katkera, mutta sellainen epäreiluuden tunne jne väkisin nostaa välillä päätään. Todella usein kysyn mielessäni, miksi minä en tule raskaaksi...
  4. papurinsessa

@kirsillevauva juuri sama kuin itselläni, että tämä on oikeastaan ainoa keskustelu, jota käyn välillä lukemassa ja jatkuvasti toivon, että jokainen täällä kirjoittava tulisi pian raskaaksi. todella paljon tsemppiä sinullekin matkalle ❤️ Jatkuva yrittäminen tuntuu kyllä yhdeltä stressaavimmalta...
  5. papurinsessa

Pakko tulla vaan avautumaan taas ihmisille, jotka tietää mitä käyn läpi ja ovat samassa tilanteessa.. Tuntuu ettei kukaan muu ymmärrä koskaan mitään. Mulla on nyt tän reilun vuoden aikana jatkuvasti ystäviä raskautunut ja paljon niitä, joilla mun esikoisen kanssa samanikäinen lapsi, niin ovat...
  6. papurinsessa

Vasta tänne pääsin ja heti mennyt kamala tauko kirjoittamisesta, kun ollut kamalat koulukiireet, huh! Nyt onneksi viikon tauko kaikesta. @Josia kiitos <3 esikoinen on nyt noin 1,5 vuotta eli aika pieni vielä. Jotkut sanovat, että keholla voi mennä aikaa palautua, mutta jotkut eivät vaan enää...
  7. papurinsessa

Minä tulisin mielelläni teidän mukaan kirjoittelemaan. Minusta tällainen on parasta vertaistukea vaikeissa tilanteissa ♥ Itselläni on nyt siis sellainen tilanne, että ollaan yritetty toista lastamme jo vuoden ajan, mutta ei vaan tärppää. Sinällään erikoista, koska esikoista emme ehtineet...
  8. papurinsessa

Terolut-kuurin aikana raskaaksi?

Aloitan itse tässä kierrossa terolutit ekaa kertaa, koska kierrot niin epäsäännölliset. Syön nyt alkuun kolme kiertoa niitä. Mulla ovis ollut nyt aina aika myöhään (+20 kp) eli en tiedä, onko minulla raskautuminen lainkaan mahdollista terojen kanssa; niitä kun syön kp 15-24 aina. Onko joku...
  9. papurinsessa

Millaisia teillä on yleensä olleet noi ovulaatiotestit lh-huipun jälkeisenä päivänä? Sain siis eilen ovistestillä päivällä vahvemman testi- kuin kontrolliviivan eli varmaan silloin oli lh-huippu kun illalla sattuikin pari tuntia oikeaan munasarjaan todella kovaa. Nyt äsken samaan aikaan kun...
  10. papurinsessa

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Vielä kerran koitan tänne päivitellä näitä. Eli pikkusisarusta yritetty esikoiselle tehdä ensikuussa vuoden verran. Yrityskierrosta ei enää tietoa... Ehkä 10 tms? Ovulaatiota oon bongannut, mutta se siitä. Tarkoitus hakea ens kiertoon terolutit, jos ei tästä raskauduta. < kp 22 : perus...
  11. papurinsessa

monirakkulaiset munasarjat

Ymmärrän! Mulla kanssa samaa vikaa, mut itellä toi yks lapsi nii se vähä jarruttaa mua menemään vielä hoitoihin tms. Oon silti jo ehtinyt panikoimaan kaikkea :,D
  12. papurinsessa

Joo täällä kanssa käytössä raskausvitskut, kun niissä se foolihappokin mukana !:D
  13. papurinsessa

Juu, mulle sanoi gyne, että semmoinen -0,5 kg viikossa on hyvä painonpudotus, kun lasta yrittää. En itse ainakaan vielä lähtisi hoitoihin vaan yrittäisin vielä ilman niitä. On niin monia syitä, miksi tervekään nuori nainen ei aina kierrossa raskaaksi tule, että myös vähän tuurista kiinni...
  14. papurinsessa

tänne ovulaatiotesti kuvia.

Luultavasti ovis on tulossa pian (viikon sisään kuitenkin) tai mennyt juuri.
  15. papurinsessa

tänne ovulaatiotesti kuvia.

Haluan myös laittaa oman testini tänne todisteeksi siitä, että aina viiva ei ole edes yhtä paksu tai tummempi kuin kontrolliviiva, vaikka ovulaatio olisikin tulossa normaalisti. Mulla nää testit ei siis ikinä oo antanut täydellistä tummaa viivaa, vaan lh-huipussa aina vaan se viivan vasen reunus...
  16. papurinsessa

Raju laihduttaminen voi myös vaikuttaa raskautumiseen.
  17. papurinsessa

Kiertohäiriöt, ressaa lujaa

Mulla on itelläni jo menossa kp jotain 50 ja kyllä on ärsyttänyt. Ultrassa kuitenki selvis, että ovis ollu sillo ku tikuttelinkin sen, eli noin joskus kp 45 tms en ole ees itsekään varma. Nyt sit oottelen vieläki sen pari viikkoa, et alkaako menkat vai ei... Joskus voi siis näköjään siirtyä...
  18. papurinsessa

Kysyn täältä, jos täällä sattuisi olemaan joku paremmin asian tietävä. Mulla on ollut synnytyksen (4/17) jälkeen kierto sekaisin ja raskautta yritetty jo viitisen kiertoa. Nyt menossa kp 47 muistaakseni. Mulla alkoi kamalat vatsakivut ja runsaat vv tossa pari päivää sit ja ovistestii tuli...
  19. papurinsessa

Voi apua, mulla nyt pikkukakkosen neljäs yrityskierros ja äsken tein markettitestin kp 29, joka antoi todella haaleen haamuviivan, jota ei oikein edes kameralla saanut näkyviin ja tossakaan kuvassa sitä tuskin huomaa. Samanlainen testi oli toissapäivänä ihan tyhjä, joten epäilyt heräs nyt...
  20. papurinsessa

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Mun ei pitänyt enää tänne päivitellä, mutta pakko taas jotenkin palata, kun erikoisia oireita. Nyt siis YK 4 menossa ja toista lasta yritetään (esikoinen 9,5 kk). Enää ei olla ns. yritetty, vaan ei vaan käytetä ehkäisyä enää. Ei tikutella ovista, ei olla kytätty tähän saakka oireita ja seksiä...

Yhteistyössä