Hakutulokset

1. M

Toiveissa vauva 2021

Huomenta! Minut voi lisätä piinailijoihin. Tänään dpo 0 eli inseminaatio on päivällä. Peukut pystyyn! Kovasti plussatuulia meille kaikille piinailijoille!
  2. M

Toiveissa vauva 2021

Heippa! Täällä lähenee piinapäivät. Kierron alku näköjään lyhenee koko ajan. Varmaan johtuu noista letroista. Tänään ovulaatiotestiin tuli villkuva naama eli huomenna vissiin sitten ovulaatio olisi jo mahdollinen. Se on hyvä juttu, koska mulla on huomenna klinikalla ultra. Nähdään sitten, että...
  3. M

Toiveissa vauva 2021

Nonni...mulla nyt siis kp1 ja voi ottaa pois piinailijoista. Alkoi oikein syöksynä vuoto. Varmaan tuo Ovitrelle sit pidensi hiukan kiertoa. Sitä pistin neljänä päivänä luteaalivaiheen tueksi. Yleensä luteaalivaihe on ollut ehkä 14-15 päivää. Kiitos tsemppauksista! Kovaa koskee tohon alavatsaan...
  4. M

Toiveissa vauva 2021

Huomenta! Aamulla tehty jälleen negatesti ja tänään herkempi testi kuin eilen. Ehkä joku viivan paikka näkyy, mut kyllä se nega on. Menkkoja ei vaan näy... Omituista! Luteaalivaihe menee nyt tosi pitkäksi tai sitten se ovulaatio ei tapahtunutkaan silloin kun Ovitrelle piikitettiin. Onko täällä...
  5. M

Toiveissa vauva 2021

Huomenta! Täällä tehty negatiivinen testi. Menkkoja ei näy, mut ei näy viivaakaan. Sieltä ne varmaan alkaa. Mulla on välillä ollut pitkääkin kiertoa eli vissiin kestää vaan. Puoliso näki muka jotain viivan paikkaa... Unta näin, että leffaviivat tuli heti näkyviin. Noh...tästä keräillään ja...
  6. M

Toiveissa vauva 2021

Huomenta! Tänne asti oon päässyt vielä ilman vuotoa. Menkkamaista kipuilua oli eilen jonkin verran ja kerran tuli sellainen kovempi kipu vasemmalle alavatsaan. Oudosti myös vatsa vähän ylempää kipeänä. Viime kierrossa tiputtelu alkoi tänään eli tässä sitä nyt jännitellään. Olo on yllättäen...
  7. M

Toiveissa vauva 2021

Mulla ei ole mitään kokemuksia näistä lämpötiloista ja kysyn siksi, että voisko se lämmön tipahtaminen siis tarkoittaa kiinnittymistä vai ymmärränkö väärin? Mulla tässä kierrossa välillä vähän kipeäkin olo ja lämpö n. 37, mut sit välillä ollut myös esim. 36,5. Suurimmaksi osaksi kuitenkin...
  8. M

Toiveissa vauva 2021

Muistan lueskelleeni, että, joskus endossa tehtäis niin, että pyritään ensin kuivattamaan sitä pois eli pysäytetään hormoonituotanto joksikin aikaa ja sit sen jälkeen saattais olla paremmat mahdollisuudet tulla raskaaksi. Tämä kuitenkin tällaista muistelua asiasta eikä varmaa tietoa.
  9. M

Toiveissa vauva 2021

Minäkin vähän päivittelen oireta. Tänään dpo 13. Eilen kirjoittelin häntäluun kivusta. Se on hiukan hellittänyt onneksi. Vihlovaa kipua tuntuu nyt välillä yhdessä ja samassa kohdassa eli tuossa aika alhaalla ja vasemmalla puolella vatsaa. Äsken kävelylenkilläkin vihlaisi muutaman kerran samaan...
  10. M

Toiveissa vauva 2021

Heippa vielä! Endometrioosiahan on aika vaikeaa todeta eli puolisollakaan ei näy ultrassa. Hänellä todettiin asia tunnustelemalla, oirekuvalla ja sillä, että sisarella on endo todettu tähystyksessä. Vain tähystysleikkauksessa saa varmistuksen asiaan, mutta puolisoni ei halunnut siihen mennä eikä...

Yhteistyössä