Hakutulokset

1. M

Toiveissa vauva 2021

Eilen oli lääkärin soittoaika. Nyt kun toinen PAS ei onnistunut, lääkäri oli sitä mieltä, että kannattaisi tehdä ERA ja EMMA -tutkimukset. Onko jollain kokemusta näistä? Ilmeisesti näillä tutkitaan se alkion tarttumisen aikaikkuna eli milloin alkio kannattaa laittaa kohtuun. Lääkäri kertoi, että...
  2. M

Toiveissa vauva 2021

@Tiukuna meillä kans simppojen määrä ja laatu vaihteli tosi paljon insseissä. Välillä oli joitakin prosentteja A-laatuisia, mut sit taas välillä ei ollenkaan. Meillä oli varmaan isoimmillaan määrä vain 15 milj. Aika jännää, että saman luovuttajan oljissa voi olla niin paljon vaihtelua. Nyt kun...
  3. M

Toiveissa vauva 2021

Tänne vois päivittää kp1 tai huomenna kp2 ja ottaa pois piinalistalta. Vuoto alkoi kerralla ja kunnolla. Pidetään tosiaan ainakin kuukausi taukoa ennen seuraavaa PASia. Tekee mieli pitää lääkkeistä tauko ja tosi asia on myös se, että rahaa ei ole ennen kuin säästelee tai lainaa. Täytyy tuota...
  4. M

Toiveissa vauva 2021

Huomenta! Täällä testattu puhdas nega. Harmittaa todella paljon, koska tuntui vahvasti siltä, että tää olis voinut olla se meidän kierto. Pidetään nyt tauko hoidoista ja varmaan taukoilen täältäkin. Tsemppiä kaikille yritykseen! On tää vaan vaikeeta :(
  5. M

Toiveissa vauva 2021

Virallinen testipäivä olis maanantai, mut voi olla, että huomenna testaan. Maanantaina on kuitenkin töitä ja sit olis vaikeaa keskittyä onpa tulos kumpi tahansa. Kävin just ostamassa kaksi apteekin testiä...oli vain niitä herkempiä meidän apteekissa. Olen kyllä joskus sellaisia "normaalejakin"...
  6. M

Toiveissa vauva 2021

Tervetuloa uusille! Ja onnea plussista!! Päivittelen vähän omaa piinailua. Täällä on ollut tässä kierrossa yksi erilainen oire kuin aiemmissa. Välillä on toinen nänni ollut kosketusarka. Mulla ei yleensä rinnat kovasti hormooneista oireile. Tänään ollut myös alaselkäkipua. Oikea munasarja...
  7. M

Toiveissa vauva 2021

Pahoittelut @Ananas90 :( Paljon jaksamista ja tsemppiä teille!
  8. M

Toiveissa vauva 2021

Mulla viime kierrossa Terolutit eivät pitäneet menkkoja pois vaan ajallaan alkoi enkä päässyt testipäivään asti. Ihan kuin olisin jostain lukenut, että Luget olis sit vahvempia ja niiden pitäis estää menkat toisin kuin Terot. En oo varma, mut mulla näin.
  9. M

Toiveissa vauva 2021

Heippa! @Tiukuna : Minäkään en ole tiennyt, että munasolun voisi puhkaista. Tehdäänköhän se samalla tavalla kuin IVF-punktio vai miten munasoluun päästään käsiksi? Oletteko muuten seuranneet YouTubesta Kaksi äitiä -vlogia? He onnistuivat neljännestä inssistä ja olivat muutes Dextran asiakkaita...
  10. M

Toiveissa vauva 2021

Ovitrellea olen tässä kierrossa pistänyt jo useampaan kertaan. Tällä kertaa kokeillaan sellaista, että laitoin jo yhden naksun kahtena päivänä ennen ovulaatiota. Ovulaatio tehtiin sen jälkeen myös Ovitrellella. Nyt jatketaan sit kolmen päivän välein Ovitrellea tukena yhden naksun verran...
  11. M

Toiveissa vauva 2021

Heippa! Mulle voi päivittää tänään dpo 0 tai, jos päivittää huomenna, niin dpo 1. Pas tehdään torstaina. Olen ajatellut kokeilla punaviiniä ja sitä ilmeisesti kannattaa ottaa lasillinen kiinnittymispäivinä, jos olen ymmärtänyt oikein? Onnea plussanneille!!
  12. M

Toiveissa vauva 2021

Olettaisin, että ovulaatio aikaistui noin neljä päivää. En tikutellut ennen letrokiertoja, joten en osaa ihan tarkalleen sanoa. Mulla letrot otettiin käyttöön heti ekassa kierrossa, koska kierto oli pitkähkö. Nyt ovulaatio tulee noin kp15 ja tänään päätettiin, että tässä kierrossa ovulaatio...
  13. M

Toiveissa vauva 2021

Huomenta! Voi ei @Titi-Love :( Pahoittelut tapahtuneesta ja paljon voimia! On: mulla tänään ultra. Letrot eivät viime kierrossa toimineet toivotulla tavalla, mutta annosta ei nostettu. Mä syön siis yhden pillerin päivässä viiden päivän ajan, alkaen kp2. Oviksen tikuttelua teen itse kans...
  14. M

Toiveissa vauva 2021

Tänne vois päivittää huomenna kp2. Pari päivää sitten alkoi jo pieni tiputtelu ja tänään aivan puhdas testi. Ei onnistunut eka PAS ja kyllä harmittaa!! Päätettiin, että seuraavassa kierrossa yritetään vielä. Jos ei onnistu, pidetään yksi kierto taukoa. Olen myös lueskellut tuosta ERA-testistä...
  15. M

Toiveissa vauva 2021

Heippa! Ensinnäkin @Enerisa3 pahoittelut! Todella ikävä uutinen. ON: Testauspäiväksi lääkärissä annettiin vasta sunnuntai eli täällä odotellaan. Menkkamaisia kipuja ollut kolmisen päivää ja tuntuu siltä, että alkavat kohta. Luottoa tähän kiertoon ei juuri ole, koska mitään raskauteen...
  16. M

Toiveissa vauva 2021

Heippa! @jonnas1984 täällä keväällä 38 täyttänyt kuumeilija. Pikakelauksena siis ollaan naispari ja eka IVF-hoito oli juuri. Olen ollut raskaana viimeksi 12-vuotta sitten. Silloin luomusti raskaaksi. Nyt ei kolmella inseminaatiolla tärpännyt ja siksi IVF. On: Tänään oli ensimmäinen PAS...
  17. M

Toiveissa vauva 2021

@Tiukuna PAS on tiistaina. Sain verikokeet tosi nopeesti ja ferritiini oli 183!! Noussut tosi hyvin. Minut voi laittaa piinalistalle huomenna dpo 1. Hassua tulla listalle, kun mitään muuta kuin ovulaatio ei ole vielä tapahtunut :D
  18. M

Toiveissa vauva 2021

Ihania plussia! Onnea! Olen opettaja ja sen verran edellisestä raskaudesta viisastuin, että silloin kun on kalaa ruokana, niin kannattaa syödä jotain muuta :D Me ollaan kerrottu useille ystäville ja puolison äiti ja sisko tietää myöskin. Ollaan oltu aika avoimia. Ystävissä ja sukulaisissa on...
  19. M

Toiveissa vauva 2021

Heippa! Miks rautalisää ei suositella, jos on endo?
  20. M

Toiveissa vauva 2021

Heips! Olettaisi, että siksi menee vähintään se viisi päivää hedelmöittymisestä ennen kuin tarraa kiinni, koska silloin alkio on kehittynyt blastokystiksi, joka pystyy kiinnittymään kohtuun. Meillä viljeltiin 5-7 päivää blastokysteiksi eli siinä saattaa kestää seitsemänkin päivää. ON: saattaa...

Yhteistyössä