Hakutulokset

1. Bitch

The ketju

:devil: Joku oli kaivanu pyörätien auki keskellä alamäkee eikä viitsinyt merkata sitä mitenkään. Hups kops ja autsista
  2. Bitch

The ketju

Hei sun heiluvilles! Kun ihminen kyllästyy johonkin, esim. pihan kaivamiseen, se on valmis moneen asiaan päästäkseen siitä. Itsehän lähdin rullaluistelemaan. Nyt saan istua ja komentaa muita tekemään kun eihän käsi kipsissä juurikaan kaivella :rolleyes:
  3. Bitch

The ketju

Päivenpää. Pari tuntia jo kaivanut perkeleen juuria ja saatanan pensaita. Nyt lähen kauppaan kun hyeenalauma tulee kuulemma testaamaan uutta grilliä.
  4. Bitch

The ketju

Huomentapäevee
  5. Bitch

The ketju

Eiköhän ak jo tohon ikään mennessä ole oppinut tietämään miltä 715517 näyttää..
  6. Bitch

The ketju

Ja pyykinpesu
  7. Bitch

The ketju

Swiddu. Istahdin sohvalle juomaan kahvia ja odottamaan saunan lämpeemistä. Heräsin kun kahvit lorotti pitkin 715511.
  8. Bitch

The ketju

Nii mutta kun puolet nurmikosta on myllätty ja uudelle pensasaidalle kaivettu oja.. jos nyt joku kukkapenkki on kitkemättä ei niin haittaa mutta tuon ison rojektin tekisi mielellään alta pois niin vois vaikka välillä köllähtää riippumattoon tuijottelemaan pilviä miettimään syntyjä syviä
  9. Bitch

The ketju

No ku sit vaivaa että on kaikki kesken
  10. Bitch

The ketju

Nyt alkaa väsyttämään kaikki projektit niin että tekis mieli pultata persaus sohvaan ja katsoa töllöstä mitä vaan (jopa jääkiekkoa) mut ei auta, raivaussaha ja lapio kainaloon ja pihalle kuokkimaan ja nokkimaan
  11. Bitch

The ketju

Päivenpää.:coffee:
  12. Bitch

The ketju

:coffee: Päivempää
  13. Bitch

The ketju

Heipä hei. Narttulan kotoisa pihanurmi ja pensaat näyttää kokevan uudistuksen. Mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhanhoito eikä sekään ole kovin tärkeää.
  14. Bitch

The ketju

(n) Mun on nykyään tosi vaikea sietää muita ihmisiä. Siis ketään muuta. Olin viikonlopun kurahaalarijengin kanssa mökillä ja jopa ne ärsytti mua suurimman osan aikaa. On aina kiva kun lapset tulee käymään mut ei mee montaa tuntia kun alan toivoa että lähtisivät jo.
  15. Bitch

The ketju

Kyllä pitäs työkyvyttömyyseläke saada jos ei huvita eikä kykene
  16. Bitch

The ketju

Päivenpää
  17. Bitch

The ketju

Tuo Paula on kuin ripulipaska. Sitä ei vaan voi estää. Tuskin paranee kurkumallakaan
  18. Bitch

The ketju

No tyylikästä. Herättää taas luottamusta.
  19. Bitch

The ketju

Päivää! Oon pari iltaa paikkaillut nurmikkoa. Sammalet hiiteen ja uutta multaa ja nurmikkoa tilalle. Kuulemma apila estää uutta sammalta kasvamasta, joten kokeillaan sitä
  20. Bitch

The ketju

Ei, kyllä toi on ihan mun oma naama

Yhteistyössä