Hakutulokset

1. Bitch

The ketju

:eek: Toivottavasti lokin hiljeneminen ei liity naapurin sängyn natinaan
  2. Bitch

The ketju

Päivää. Se ois viikon paras tiistai ihan tässä käsillä. Tsemppiä Softylle pöntölle ja sängynpohjalle! Tuostaa Aileen Wuornos-leffasta... Charlize Theron on ihan törkeen hyvä Aileenina.
  3. Bitch

The ketju

Äsken siellä oli vain koppakuoriainen kun kävin pesemässä hampaat
  4. Bitch

The ketju

Muut elementit on kyllä (riippumatto, olutta ja tex willereitä) mutta järveä ei näy. Jos laitetaan varpaille ja kädelle ämpärit?
  5. Bitch

The ketju

Riippumatto on ehkä eniten zeniä. Siinä kun köllöttelee katselemassa pilviä tai omenapuun oksia tulee kaikkia hyviä fiboja. Ja uni. (y)
  6. Bitch

The ketju

Rasituin yli. Piti pötkähtää riippumattoon.
  7. Bitch

The ketju

Jaa-a.. itse koen olevani melko kaukana Bette Davisista
  8. Bitch

The ketju

PäiveNPää. Hurjaa menoa Narttulassa tänään: nurmikonleikkausta ja mattopyykkiä
  9. Bitch

The ketju

PäiveNpää taas. :coffee::coffee::coffee: Ja :coffee:
  10. Bitch

Tänne voidaan laittaa pikkuhousujen kuvia

Sama mulla! Korkeavyötäröiset mallia mummo. Itse asiassa saattavat ollakin perintöpöksyt..
  11. Bitch

The ketju

Päivempää taas. Kyllä nyt elämä heittelee niin ettei The Ketjuun ehdi
  12. Bitch

The ketju

o_O Mä en koskaan käytä kynsisaksia tai viilaa. Lapset ja lapsenlapset käy säännöllisesti pureskelemassa mun manikyyrin kuntoon. Ja pedikyyrin.
  13. Bitch

The ketju

Nyt on mummo juhannuskuosissa. On punaset hiukset ja huolella väkerretyt kynnet ja värjätty kulmat ja ripset. Kemikaaleja ja lisäaineita niin ettei tartte palsamoida. Ihan minimi että kehtaa mökille lähtee.
  14. Bitch

The ketju

Mummolla on jo mopo :whistle:
  15. Bitch

The ketju

Muovimopon
  16. Bitch

The ketju

Päivempää. Soon kuulkaa narttulassa uusi ruttunaama, merkkiä poika
  17. Bitch

The ketju

No mutta päivempää
  18. Bitch

The ketju

PäiveNpää
  19. Bitch

The ketju

Emmä saikulla oo, ei yksi näppis vasenta kättä kaipaa.
  20. Bitch

The ketju

Kaikestahan voi valittaa.. se on aluetta johon rakennetaan aika paljon ja varmaan oli joku sähkölaitos tai Elisa kaapeleineen mut pirukos sen selvittää. Ja sit ne väittää merkanneensa kyllä paikan mutta hulttionuoret on poistaneet merkit

Yhteistyössä