Hakutulokset

1. A

Toiveissa vauva 2021

Ite en osaa pelätä koronaa esim. tän meidän 4 kk vauvan kannalta. Lapsethan on luojan kiitos parhaiten tämän kestäviä ja vähiten oireellisesti sairastuneita. Mistä lie sitten johtuu, kun esim. RS-virus on juurikin pienille vaarallinen, ja jonkintyypoinen RS tämähän on kanssa. Raskauden kannalta...
  2. A

2kk vauvan rytmi

Onko teillä @UniQuePopPy rytmi lähtenyt kääntymään iän myötä? :)
  3. A

Toiveissa vauva 2021

Okei, mietin vaan kun itselläni kävi kerran niin että km jälkeen tulin suoraan raskaaksi ilman kuukautisia välissä ja jouduttiin käydä HCG-mittauksissa varmistamassa onko kyseessä raskaus vai positiivinen testivielä km johtuen. :) mutta sulla sitten ilmeisesti vielä km-vuotoakin jäljellä...
  4. A

Toiveissa vauva 2021

ootko siis laskenut ton kp siitä kun tyhjennysvuoto alkoi?
  5. A

Raskaushieronta - kokemuksia?

Mä kävin raskausaikana hieronnassa jostain puolivälistä melkein loppuun asti. Ihan normihierontana varasin, mutta hierojana äitiysfysioterapiaan erikoistunut fyssarihieroja. Hieronta tehtiin kyljellä maaten ja tyynyillä asentoa tukien. Mulla käsiteltiin pakarat ja selkä, välillä myös...
  6. A

Toiveissa vauva 2021

No nythän ne menkat sitten alkoi ja voi luoja! ei tässä voi kuin kirota omaa anatomiaansa, olis tämäkin niin helppoa jos vois kuukuppia käyttää s**tana. :cautious::ROFLMAO: Koronasta: THL:n mukaan Tämän hetkisen tiedon mukaan ei olisi sikiölle vaaraksi eikä ole toistaiseksi aiheuttanut...
  7. A

Useita keskenmenoja peräkkäin

Ensimmäinen plussa oli kemiallinen. Iloitsin kaksi päivää, plussa katosi ja sitten alkoi menkat. Sitten mentiin melkein vuosi ennen seuraavaa plussaa, osin ehkäisyä käyttäen ja osin ei. Plussa tuli, ja vahvistuikin hienosti. Mulla tuli km joskus rv 7, tyhjentyminen alkoi spontaanisti mutta...
  8. A

Toiveissa vauva 2021

Meillä rääpäle vasta 4kk, ja alusta asti on mennyt about yksi ruoka päivässä pullosta korviketta, ja nyt menee jo 2-3 annosta. Eli periaatteessa voisi kierto palautua jo pikkuhiljaa kun ei täysimetyksellä olla menty (vaikka korvikkeen määrä vähäistä onkin ollut ). Ihana kuulla, että kaikilla ei...
  9. A

Toiveissa vauva 2021

Minä myös vähän kateellinen. :ROFLMAO::ROFLMAO: Ja vielä pitäs ainakin 8 kk jaksaa odottaa että alkaa ”yrittään”. mulla itellä alkaa imetys loppua tuon vauvan kanssa, ja odottelen menkkojen alkua. Kauhulla oon lukenut, miten synnytyksen jälkeen menkat on kuin Niagaran putous, ja mä en ees voi...
  10. A

Haaveena vauva 2020

mulla tuli aina rv 38+5 asti!

Yhteistyössä