Hakutulokset

1. iK

Heinäkuiset 2019

Voi äh, olisin ny malttanu vielä! 3+ tulos tulee yleensä kun hedelmöitymisestä on yli kolme viikkoa eli raskausviikot on yli 5. Nyt tosiaan 5+1 ja SORRUIN tekemään jo testin vaikka piti odottaa loppuviikkoon... 2-3 tuli vielä. Äh! Mulla on nyt ihan ok varma olo tilanteesta, mut eniten harmittaa...
  2. iK

Heinäkuiset 2019

@Neer Niinpä, vois jo olla....Vaikka kaikilla niin yksilöllinen hormoninousu että voi myös olla olematta.
  3. iK

Heinäkuiset 2019

Oliks joku tehnyt digiä nyt vielä? Mulla nyt viikkoja 5+1 ja yks viikkonäytöllinen digi huutaa mun nimeä kaapissa. (n):D Sain sillä keskiviikkona pregnant 2-3 ja mietin koska olis potentiaalista saada 3+.... Periaattees kai vois jo, mut varmrmpaa olis vasta kohta. Mut silti tekis mieli jo..:whistle:
  4. iK

.

@Sarianne81 Siis tuohan on jo tosi vahva viiva!! Ei mitenkään mikään haamulainen tai kiinnittymisyritys. Selvä plussa! :love: @papupata12 ihana! :love: :love:
  5. iK

.

Ok! No josko se olis ollut kovin myöhään ja kierto viivästyy.
  6. iK

Heinäkuiset 2019

Kiva kun tulee uudia plussia! :love: @papupata12 Noniiiiiin! Tervetuloa!:love::love: @hupikonna On tilaa fb-ryhmässä! Laita yksityisviestiä mulle tai @Pompulam (y).
  7. iK

.

@Emppu-93 mitkäs dpo:t sulla on? @Me-Mi No kyllä tuo näyttää selkeälle plussalle!:love:
  8. iK

.

@Sarianne81 Voi toivotaan vahvaa viivaa! Ja vielä, mulla on ollut alkuun iltaisin vahvemmat viivat kuin aamulla!
  9. iK

Heinäkuiset 2019

Onko täällä muita, joilla oireet aika vähäiset? Tuntuu että kaikilla jo mega huono-olo ja väsy. Mä oon yrittänyt kuumeisesti pohtia oliko mulla esikoisestakaan juuri oireita aluksi, mutta en yhtään muista. Eli mielestäni ei juurikaan.. Etin vanhan esikoisen ryhmän täältä, siihen olin...

Yhteistyössä