@Kuumeilija90 Ihan sama täällä! Mutta kaikki reagoi hormoninousuun kuitenkin eri tavalla. Toiset oksentaa 9kk ja toiset ei yhtään, yritetään olla viilipyttyjä vaikka ei niin ookaan oireita, kun hormoni kuitenkin nousee. :)
@Viizplus Voi miten kurja tilanne. :(( Teetkö nyt vielä testejä?
Samaa oireettomuutta vihlaisuja lukuunottamatta. Mullahan ei tissitkään oo olleet ollenkaan kipeät, esikoisestakaan muistaakseni(?). Mutta koitan lohduttautua että 3+ tuloksella hormoni on kuitenkin noussut, se vaan ei aiheuta mussa vielä runsaita oireita. Väsymys kyllä alkaa hiipiä..
Täällä ollut tähään ikäviä vihlaisuja oikealla puolelle. Sitten tulee tietysti heti ajatus kohdunulkoisesta. Voisko nyt hetken olla stressaamatta..... Joku hirveä ajatus on vaan ettei tästä vauvaa tuu. Äh! Typerää! Olispa jo varhaisultra..
@papupata12 Mun inhokit on ollut esikoisen raskaudessa kaikki hajustettu kosmetiikka. :censored: Saas nähdä koska sekin taas iskee.
Jes, aamupissasta sain nyt vihdoin tämän! Tänään on 5+5. Ihanaa! Olo helpottui, vaikka hyvin tiedän ettei tämäkään välttämättä kerro mitään. :D
Mulle tuli postista nyt 2 digiä. Huomenna 5+5 ja kauhee jännitys että mitä jos ei tuu vieläkään 3+ digiin. (n)(n)(n) Vaikka siltikin voi kaikki olla ihan hyvin. Mut jotain mielenrauhaa mukamas...... No aamulla pissitään tikkuun.
Täällä olot aika iisit. Iltaisin tuntuu maha turvonneemmalta ja...
@Viljamii Kiitos, hyvin sujuu! Vähän mieltä stressaa oireiden vähäisyys, mutta koitan rauhoittaa itseäni ettei niitä ollut esikoisestakaan vielä tähän aikaan juuri yhtään. :D Nyt on 5+4. 7+2 on varhaisultra, kamala jännitys.....!
Ihanan lohduttavas että muilla on samoja ajatuksia! Mä en yhtään näin päivisin huomaisi olevani raskaana, koska oireita ei oikein ole. Eilen illalla etoi ja tuntuu että maha enemmän turvotti mutta voin myös kuvitella...
Koitan lohduttautua sillä että vaikka olis kuinka oireita, voi silti olla...
@Viizplus Voi pöh! Mutta tosiaan ite koen että tuo 5+1 on aikainen vielä! Niin hurjasti eroja hormoneiden nousussa. Pidetään peukkuja että nämä pysyy kiinni ja saadaan pian testeihin 3+ (y).
@KevätTähti Joo, ei mua sillai kyllä tuo tulos stressaa, niin paljon tiedän arvoissa olevan heittoa. (y) Ja vaikka tulis 3+ niin siltikin voi olla tuulimuna tai tulla km.... :/ Pitäs päästä näistä katastrofiajatuksista....o_O
@Sarianne81 Mä tiedän monta jotka ei oo saaneet r-testeillä koskaan vahvempaa viivaa. Mä lopetin pc:llä testaamisen mielestäni jo heikompiin viivoihin kuin tuo. Tuohan siis on kyllä mulle jo niin selkeä plussa kuin olla voi. Pc:n tarkkuus on 25.
Ja vielä. Yritä iloita vähän, vaikka aiempi...
@Viizplus Toivottavasti saat jo 3+! Jotenkin se helpottas itteä ainakin että näkee hormonitason nousevan.
https://community.babycenter.com/post/a64468903/hcg-levels Tällä sivulla on kyllä hyvät edimerkit miten yksilöllisesti ne voi nousta. Mulla nyt dpo22, ja näillä päivillä onnistuneissa...