Hakutulokset

1. minnuli2011

Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

sparkle, sanopa muuta, mihin tää aika nyt oikeen menee?? pari viikkoa sitten oli oikeen kituviikkoja :D ja tuttua tuo kun mies käy missä käy ja ite vaan kotona jumissa...!!! monikohan mies pystyis tähän samaan..? ensin loppuraskauden takia jumituksen takia kotona kun on vaivanen ja nyt...
  2. minnuli2011

voi jaksamista monchichi itkuisen vauvan kanssa! meillä poika itkee lähinnä vain vaipanvaihtoa ja sekin tuntuu inhottavalta... sitä pelkää että onks tällä joku hätä, sattuuko siihen jne... vaikka itkis vaan nälkäänsä :D oon kade kun voitte imettää istualleen, mulla se on vielä hankalaa ton...
  3. minnuli2011

mulle ei kukaan lääkäri pitänyt mitään "puhetta" haavan paranemisesta niin siks oon aika säikky tän kans :D laittoivat vaan meidät kotiin, vaikka mulle luvattiin että lääkäri käy mun luona, mutta eipä näkynyt! syön vielä panadolia n.3tabua/pvä. nyt eilen ja tänään tuntunut jo paljon paremmalta...
  4. minnuli2011

samaa kaavaa noudattaa meidän poika täällä imetyksen kanssa, alkuun meni tosi hyvin, nyt alkanut leikkiä nännillä/saa pieniä hepuleita jossain vaiheessa syöttöä. kuuluukohan nää kaikilla mennä näin kun on näin samanlaisia juttuja? :) ja tosiaan niin poika syö tällä hetkellä noin 2-3h välein...
  5. minnuli2011

s-h-h kuinka pärjäilet haavan kanssa? laitettiinko sulle hakaset siihen päälle? liikutko miten varovasti, tai ootko miten varovainen sängystä nousun kans esim? mä kun en suunnilleen uskalla tehdä mitään kun pelottaa että haava repeää :D :/ poika on edelleen tosi kilttinä, ainoa että yöaikaan...
  6. minnuli2011

Onnea Sparkle ja ihana että kaikki hyvin tuon kaiken jälkeen! on kyllä uskomattomia kokemuksia synnytykseen liittyen.. koskaan ei tiedä miten se menee.
  7. minnuli2011

täällä melkeen samanlainen synnytys kun s-h-h:lla! supparit alkoi 26pvä illalla, ja tuli 5min välein aamulla klo6. 7.30 oltiin sairaalaassa, klo12.30 (olin auki 4cm) ammeeseen, klo 13 epiduraali ja sillon jo 9cm auki! laitettiin oksitosiini-tippa jolloin sydänäänet romahti, ne saatiin takas...
  8. minnuli2011

kuin myös, kävin kaupoilla ja poika syntyi 27.1. :heart: tuun kertoo lisää kun kotiudutaan! tsemii synnytykseen vielä niille jotka odottaa :)
  9. minnuli2011

s-h-h, en mä täällä kotona sen kummempaa touhuu kun sinäkään, tv_n tuijottamista ja vähän jotain pientä koirien kanssa... ja tietty koneella :D tosi tylsää.. mut ei tässä paljon muutakaan voi :( pitäs koittaa vaan olla ja levätä ja nukkua ym, koska kohta ei oo aikaa sellaseen :D juu...
  10. minnuli2011

nyt kyllä Sparkle taitaa tosiaan olla... jännää! :) minnuli rv40+5 (plaah...)

Yhteistyössä