Hakutulokset

1. minnuli2011

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Oon vähän samoilla linjoilla etten hoitoihin haluais, mies haluaa ehdottomasti jos ei jossain kohtaa ala kuulua... No sen näkee sitten. Ehkä clomit voisin huolia vielä mutta en usko että mihinkään muuhun olisin valmis. Toivottavasti se pienisuuri ihme teillekin vielä tapahtuu Unicorn :love:
  2. minnuli2011

Unicorn, ootteko missään testeissä käyneet vai ihan luomuna halunnut yrittää? Mulla eka sai alkunsa 1,5v yrityksen jälkeen joten kovin korkeat odotukset ei oo nytkään, jotain vikaa mun ovuloinnissa :( tosin nyt on eri mieskin mutta eipä se mitään auta kun oma kroppa temppuilee
  3. minnuli2011

Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

Moikka Voisin liittyä joukkoon. Kesällä tulee 35v täyteen ja toisesta lapsesta haaveilen uuden miehen kanssa. Mulla 2011 syntynyt lapsi ennestään ja miehellä kaksi edellisestä suhteesta. Yksi yhteinen olis oikein riittävä tänne :) nyt on yk3 menossa ja viikon päästä alkaa testailu tai sitten se...
  4. minnuli2011

Hei himotestaajat, auttakaas vähän.. Testirumba alkaa taas viikon päästä ja tilasin melkoisen satsin onestepiä ja pregcheckiä joista ei oo kokemusta.... Joten antaako nuo haamuja, viivanpaikkoja tms ja saako niillä oikeita plussia jos sellanen on oikeesti kyseessä? Ettei tule sit turhaa...
  5. minnuli2011

Oi että ihanaa Sokeripala :love: toivotaan että kestää mukana! Musta on ihan vilpittömästi ihanaa nähdä plussia :) Nyt itse vaan kohti uusia pettymyksiä :ROFLMAO: jos vaan mahdollista niin yritän olla tarkkailematta itteeni nyt tän uuden kierron aikana..
  6. minnuli2011

Toiveena vauva 2017-2018

Noniin, tein päättäväisesti testin joka oli vielä kaapissa ja samaan aikaan täti kurvas kylään :ROFLMAO: eli kierto jopa 40päivää... Kiva
  7. minnuli2011

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea plussista :) Auttakaa... Syitä miks menkat vissii joka kierrossa myöhässä? Kyllä mä huomasn ovuloineeni mutta voiko se olla "huono" ovis niin että se tapahtuu muttei hedelmöity ja miks nää kierrot venyy :poop::unsure: emmä nyt niiiiin stressaa että nyt joka kuukaus viikkotolkulla...
  8. minnuli2011

Hmm okei, no hieman ihmeellistä juu (n) kuulostaahan ne valemenkat vähän urbaanilta legendalta mut kuitenkin se on oikeesti ihan mahdollista. Mulla ei oo ovistikuista koskaan ollut mitään muuta kokemusta kun et viivan siihen sain vaan kun ed kerran olin plussannut r-testin niin sain kaks viivaa...
  9. minnuli2011

Mikä kp sulla on sokeripala? Mustakin näyttää ihan ihkaoikealta plussalta ❤️
  10. minnuli2011

Toiveissa toinen lapsi <3

Onnea uutsimam Pitää kai alkaa seurailee tarkemmin hoidossa kävijöiden kokemuksia koska luulen että siihen apuun on vielä turvauduttava itsekin. Vielä en oo valmis siihen rumbaan mutta joku päivä se on edessä... Luulen etten ainakaan ovuloi kovinkaan useesti ja pelottaa että muutakin...
  11. minnuli2011

Tosi kurjaa Lumi Kerrohan sitten LittleOne kun ootte saanut keskusteltua että millasia ajatuksia herätti? Mä tein aamulla negan ja kp35/32. Juu, tätiä odotan nyt innolla... Ehkä mä tartteisin clomit mutta kun en haluis siihen junaan vaikka se mulle varmasti avun toiskin. Täytyy mietiskellä...
  12. minnuli2011

LitteleOne, tiedän niin tunteen vaikken ihan noin pitkälle ehtinyt lapsettomuushoidoissa esikon kanssa. Mulle oli just varattu aika sillon aukiolotutkimukseen ja olin aivan maani myynyt niin sitten just ennen tutkimusta plussasinkin. Ekan yritykseen meni siis 1,5v. Nyt sitten tätä toista ja...
  13. minnuli2011

Lumi, kaks viivaa näkyy kyllä Ja voin vertailukohteena sanoa että tein eilen lisäks myös tuon apteekkarinja ihan täysin blanco on! Eli ei mitään viivanpaikkojakaan Soita vaan jonnekin ja käy selvittää tilannetta paremmin Mä luovun toivosta tässä kierrossa, oon varma että olis näkynyt jo...
  14. minnuli2011

Lumi, näyttää kyllä todella haamujen haamuilta. Äh, inhoon kanssa tota jatkuvaa tulkitsemista :/ Mulla nyt sitten myös erikoinen tilanne... Jos ootte viisaampia niin auttakaa Eli tänään kp32/32, laskin aiemmin kierron väärin kun luulin et olis ollut kp31 kierron pituus. Tein aamulla cb digin...
  15. minnuli2011

Moi vaan kaikille, ajattelin tulla mukaan keskusteluun, tuntuu että muiden kokemukset olis tervetulleita ja pääsis vähän purkamaan myös omia ajatuksia... :) Vähän taustaa musta, eli olen 34v, yksi lapsi löytyy jo. Meillä on uusperhe, mieskin päälle 30v ja hänellä 2 lasta ennestään. Nyt meillä...
  16. minnuli2011

Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

vai vähemmän painat kun ennen raskautta..oon aika kade! :D monchichi, eikös sut leikattu? millanen sun kohtu on nyt? onko se palautunut? kun mulla vieläkin jonkun verran pömpöttää maha tuossa edessä... enkä tiedä paljonko kiloja jäljellä mut veikkaan että 5 ainakin :/ voi olla kyllä enemmänkin...
  17. minnuli2011

joo välillä tulee kyllä suihkuamalla maitoa, mut vaikkei tuliskaan niin puklu lentää... tuntuu et poika on oltava vaan ja ainoostaan pystyasennossa, se heti vaakatasossa puklaa... joo sama homma, jos jonneki lähtee niin miettii vaan et onko vauva hiljaa ja mites ne syötöt sit kaupungilla...
  18. minnuli2011

pikainen pyörähdys tänne, mitä teille kuuluu? meinaa ketjukin kadota näkyvistä... onko teidän vauvoille tullut vatsavaivoja niistä d-tipoista? mitä merkkiä annatte? meillä ei käynyt se öljypohjainen, eikä jekovit... nyt on sitä kallista jossa lisänä maitohappobakteeria.. se tuntuu olevan ok...
  19. minnuli2011

joo Sparkle, ei ne tutista mahdollisesti aiheutuvat pierut haittaakaan kunhan ei jäis se ilma velloo sinne masuun vauvalla :)
  20. minnuli2011

aijai, täällä päästään avioliiton onnelliseen satamaan, onnea Sparkle! :) ja Hansun vauva jo kastettu, onnea :) noista painoista olitte kirjotelleet.. meidän poika on sitten oikea ahmatti :D syntymämitat oli 3184 ja 49, niin eilen neuvolassa 53 ja 4120 :D ja ikää siis pojalla eilen 2vk6pv...

Yhteistyössä